مرکز تعمیرات سخت افزار ، تعمیرات لوازم خانگی ،مرکز موبایل ایران

مرکز تعمیرات سخت افزار پیشگام در تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع دستگاه های الکترونیک

مرکز تعمیرات سخت افزار ، تعمیرات لوازم خانگی ،مرکز موبایل ایران

مرکز تعمیرات سخت افزار پیشگام در تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع دستگاه های الکترونیک

تعمیر ال سی دی و ال ای دی ال جی

تعمیر تلویزیون ال سی دی ال جی یکی از نیاز های ضروری امروز خانوار ها است، زیرا تلویزیون بخشی از سرگرمی اکثر افراد به حساب می آید که خرابی و مشکل در این دستگاه می تواند به دنبال خود مشکلات دیگری هم به همراه داشته باشد.

تلویزیون‌های دارای صفحه‌ نمایش کریستال مایع (Liquid crystal display) به‌دلیل فناوری به‌کار رفته در صفحه‌نمایش خود به LCD معروفند. در این تلویزیون‌ها نور از پشت صفحه‌ نمایش به سلول‌های رنگی بسیار کوچک کریستال مایع تابیده شده و سیگنال‌های کنترل‌کننده هر سلول، اجازه می‌دهند تا مقادیر مختلفی از رنگ‌ها ایجاد و تصویر نهایی ساخته شود.

مرکز تعمیر ال سی دی ال جی
مرکز تعمیر تلوزیون ال جی با چندین سال سابقه ، برای انجام تعمیرات این دستگاه پرمصرف آمادگی کامل دارد، زیرا به تجهیزات و دستگاه های مدرن و پیشرفته برای اجرای تعمیرات مجهز است. امروزه تلویزیون ال سی دی ال جی با پیشرفت سریع نسل جدید خود یعنی تلویزیون‌های ال ای دی، کمتر در بازار یافت می‌شوند و معمولا اندازه‌های کوچک آنها در بازار موجود است. زیرا هنوز افرادی وجود دارند که باتوجه به محدودیت بودجه دنبال گزینه‌های ارزان قیمت و کوچک هستند.

مراحل تعمیر ال سی دی ال جی
گام اول : مرکز تعمیر ال سی دی ال جی  پس از بررسی های لازم و تشخیص علت و منشاء مشکل، گزارش مفصلی را در اختیار کاربر قرار می دهند که در آن همه مشکلات و دلایل وقوع آنها و هزینه های احتمالی را به اختصار توضیح داده است، کاربر مختار است پس از مطالعه این گزارش نسبت به تعمیر ال سی دی ال جی  خود اقدامات پیشنهادی را انجام دهد یا خیر.

گام دوم : در صورت تأیید مشتری، متخصصان برای تعمیر ال سی دی ال جی  وارد عمل خواهند شد و صادقانه همه تلاش خود را به کار می بندند تا هر دلیلی که باعث خرابی تلویزیون شده است، برطرف کنند خرابی دوباره حادث نشود. این مرکز به شما اطمینان می دهد که از قطعاتِ تعویضی اصل استفاده می کند.

گام سوم : پس از اتمام فرآیند بازسازی و تعمیر ال سی دی ال جی ، بررسی‌های نهایی انجام شده و کارشناسان فنی، پس از انجام تست‌های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح تلویزیون، آن را تحویل می دهد. در غیر این صورت ، کالا به بخش مرکز فنی ارجاع داده خواهد شد.

مرکز تخصصی تعمیر ال ای دی ال جی
تلویزیون های ال ای دی، در واقع، همان تلویزیون هایِ ال سی دی هستند با این تفاوت که تلاش شده در آنها عیوب و اختلالات رایج تلویزیون های ال سی دی وجود نداشته باشد. با این وجود، بروز خرابی در تلویزیون های ال ای دی نیز همچنان اتفاق می افتد و کاربران بسیاری ناچار می شوند تا جهت تعمیر ال ای دی ال جی به مراکز تعمیر مجاز تلویزیون مراجعه نمایند. بروز خرابی در این دستگاه ها، به هر دلیل که صورت پذیرد، بهترین گزینه جهت تعمیرشان، مراجعه به مراکز مجاز تعمیر ال ای دی تلویزیون ال جی است. اگر شما نیز از کاربران تلویزیون ال جی  LG هستید و در حال حاضر پنل دستگاه شما دچار نقص و اختلال گشته، می‌توانید با حضور در مرکز تعمیر ال ای دی ال جی LGاز خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه بهره‌مند گردید.

تعمیر خرابی بک لایت ال ای دی ال جی
یکی از شایع ترین اشکالات پیش آمده در تلویزیون های LED، خرابی بک لایت است. در تعمیر ال ای دی ال جی، بخش بک لایت، در صورتی که لامپ های ال ای دی خراب شده باشند ابتدا باید بخش ماژور و صفحات پولاریزه برداشته شود. در مرحله بعد لامپهای معیوب شناسایی شده و لامپ های سالمی جایگزین آنها می شود. (در غالب تعمیرات بک لایت تلویزیون به دلیل برداشته شدن صفحه ماژور و ضخامت پایین این بخش، احتمال شکستگی پنل وجود دارد. به همین دلیل در مراکز تعمیر ال ای دی ال جی عمدتاً از تعمیر این بخش صرف نظر کرده و پنل جدیدی جایگزین پنل قبلی می شود). شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت تخصصی ترین خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه و یا سایر سرویس های تعمیرات تلویزیون ال جی به نمایندگی ال جی مراجعه نمایید.

تعویض ال ای دی ال جی
تعویض ال ای دی ال جی یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی ال جی است که توسط تیمی از خبره ترین کارشناسان این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. تعویض پنل شکسته تلویزیون ال جی معمولاً گزینه انتخابی آندسته از افرادی است که سطح بالای خرابی ایجاد شده، امکان تعمیر ال ای دی ال جی شان را منتفی می سازد. در مواردی نیز دارنده دستگاه متوجه می شود که هزینه تعمیر پنل معیوب، چیزی برابر با هزینه خرید یک پنل جدید است، بنابراین تصمیم به تعویض پنل شکسته تلویزیون ال جی می گیرد. به طور کلی بد نیست بدانید در صورت شکستگی پنل تلویزیون ال جی و الیته سایر تلویزیون ها، امکان تعمیر وجود ندارد و تنها گزینه پیش رو، تعویض پنل شکسته است. می توان گفت تعمیر ال ای دی تلویزیون ال جی از خطوط قرمز حوزه تعمیرات تلویزیون است. چرا که هم هزینه بالایی می طلبد و هم قطعات جایگزین این دستگاه غالباً در دسترس نیست و از سوی شرکت های سازنده عرضه نشده است.

تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی
به طور کلی در میان اشکالات ایجاد شده در تلویزیون های ال ای دی، ایراداتی که در اثر ضربه و عوامل مشابه (خراش یا ساییدگی) در پنل تلویزیون ایجاد می شود قابل تعمیر نبوده و تنها راه حل تعمیر ال ای دی ال جی LG در این حالت تعویض کامل پنل تلویزیون است. در صورت وجود یک پنل اصل جایگزین، برای صرفه جوئی در هزینه می توان بخش لیکوئید را تعویض نمود. (این در شرایطی است که آسیب وارد شده به پنل شدید نبوده و باعث اسیب دیدگی صفحات پولاریزه نشده باشد.) شکستگی پنل (که در اثر ضربه، افتادن و موارد مشابه ایجاد می شود)، آبخوردگی پنل تلویزیون (که به دلیل نفوذ مایعات رسانا به داخل تلویزیون اتفاق می افتد و در نهایت منجر به آسیب فلت‌های انتقال‌دهنده تصویر می‌شود)، خرابی در تصویر (ایرادهایی مثل خطوط عمودی و یا پیکسل سوختگی که در اثر کارکرد و استهلاک دستگاه ایجاد می شود) و … بخشی از اشکالاتی است که در تلویزیون های ال ای دی ایجاد می شود و تعویض پنل یا تعمیر ال ای دی ال جی را ضروری می سازد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.