مرکز تعمیرات سخت افزار ، تعمیرات لوازم خانگی ،مرکز موبایل ایران

مرکز تعمیرات سخت افزار پیشگام در تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع دستگاه های الکترونیک

مرکز تعمیرات سخت افزار ، تعمیرات لوازم خانگی ،مرکز موبایل ایران

مرکز تعمیرات سخت افزار پیشگام در تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع دستگاه های الکترونیک

تعمیر مین برد کپی کانن

تعمیر مین برد کپی کانن در این مرکز منطبق با استانداردهای جهانی و با استفاده از بروزترین ابزارآلات تخصصی تعمیر انجام می‌پذیرد. مهندسان ما در این مرکز به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر، با ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مدل‌های گوناگون کپی کانن و تکنولوژی‌های نوین به کار رفته در آن‌ها آشنایی داشته و توانایی آن را دارند تا کلیۀ اختلالات ایجاد شده در این دستگاه‌ها را با جدیدترین متدهای روز دنیا تعمیر و رفع نمایند. کارشناسان مرکز تعمیر کپی کانن طی دوره‌های آموزش و تخصصی که هر شش ماه یکبار برگزار می‌گردند دستگاه‌های تازه وارد شده به بازار جهانی را مورد بررسی و تحلیل قرار داده و با نوین‌ترین شیوه‌های تعمیرات کپی کانن آشنا می‌گردند.

تعمیر مین برد کپی کانن یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن است که در پارت مجزای خویش، با استفاده از تجهیزات سازگار با این قطعه و به دست تیمی از کارشناسان مجرب انجام می پذیرد. خُبرگی و زبدگی کارشناسان تعمیرات کانن در کنار بهره مندی از پیشرفته ترین امکانات تعمیر و ترمیم، سبب گشته تا تخصص و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدماتی باشند که در حوزه تعمیر مین برد کپی کانن به دست کارشناسان و مهندسان این مجموعه ارائه می گردند.


عیب یابی و تعمیر مین برد کپی کانن

پردازش عملیات دستگاه کپی بر عهدهmain board  است. از همین رو مین برد یکی از اصلی ترین قطعات دستگاه کپی به شمار می آید. پردازش اطلاعات در دستگاه کپی بر این قرار است که داده های مورد نیاز در اختیار مین برد دستگاه کپی  قرار گرفته و از این طریق، مین برد درباره ی نحوه ایجاد خروجی مورد نظر تصمیم می گیرد.

بروز اختلال در این قطعه، عملکرد سایر نقاط دستگاه را تحت الشعاع قرار می دهد؛ از همین روست که اختلالات ایجاد شده در آن می بایست در اسرع وقت مرتفع شود. تست محتوایی و پایه ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ، سیگنال ساز، آمپرسنج، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی تخصصی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر مین برد کپی کانن است که به همراه ضمانت و گارانتی برای مراجعان انجام می پذیرد.

کارشناسان مرکز تعمیر مین برد کپی کانن با جدیدترین تجهیزات این حوزه اشکالات مرتبط با سوختگی مادربرد، نوسانات شدید ولتاژی، درگاههای خروجی و ورودی و مواردی از این دست را برطرف می سازند و کیفیت اولیه این قطعه را به آن بازمی گردانند.


منبع :  تعمیر برد کپی Canon

ارورهای کپی کانن

شناخت ارورهای کپی کانن به شما کمک می کند که بتوانید مشکلات این دستگاه را به موقع شناسایی کنید و برای رفع آنها اقدام کنید. کانن یکی از مشهورترین و معتبرترین شرکت هایی است که دستگاه کپی تولید می کند. با پیدایش مشکل در دستگاه کپی می توان به کمک چند مرحله عیب یابی دستگاه کپی کانن را انجام داد و مشکل را شناسایی و رفع کرد. ترجمه ارورهای کپی کانن به منزله کلید حل مشکلات، ایرادات و اختلالات دستگاه است.


پس ضرورت دارد که ترجمه این ارور ها را دست کم نگیرید و قبل از اینکه مشکل دستگاه به جاهای باریک کشیده شود و اختلال شدت و حدّت پیدا کند، آن را شناسایی و رفع کنید. با شناسایی ارورهای کپی کانن تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه شناخته می شود. تعمیرکاران واحد تعمیر فتوکپی کانن برای عیبی یابی این دستگاه از این ارور ها کمک می گیرند تا بتوانند مشکل را به درستی ریشه یابی کنند.

رایج ترین ارورهای کپی کانن کدام اند؟

  • کد خطا ۱۸۴۱: دریچه داخلی باز است
  • کد خطا ۱۳۲۰: چاپ از درب جلو ناقص است
  • کد خطا۱۶۸۱: دو کارتریج از یک رنگ قرار گرفته شده است
  • کد خطا ۱۸۵۶: دریچه داخلی در هنگام چاپ بر روی کاغذ باز شود؛ (چاپ نمی تواند ادامه داشته باشد)
  • کد خطا ۱۰۰۰ : کاغذ در کاغذکش بالا( ADF) وجود نداردکد خطا ۱۳۰۵: گیر کردن کاغذ در کاغذ کش بالا / گیر کردن کاغذ در کاغذ کش جلو
  • کد خطا ۱۶۶۰/۱۶۰۰: جوهر وجود ندارد یا در حال اتمام است. کارتریج وجود ندارد
  • کد خطا ۱۸۵۱: دریچه داخلی در هنگام چاپ بر روی کاغذ باز شود؛ (چاپ می تواند ادامه داشته باشد )

رفع مشکل کپی گرفتن در دستگاه کپی کانن

تعمیرکاران واحد تعمیر فتوکپی کانن می گویند اگر در کپی گرفتن با دستگاه کپی کانن مشکل دارید و به کمک ارورهای کپی کانن تواسته اید ریشه مشکل را کشف کنید، لازم است قبل از صدور دستور چاپ جدید، تمام دستورات قبلی را لغو کنید. برای انجام این کار کافی ست از صفحه نمایش ال سی دی استفاده کنید و بر روی «Print Jobs» کلیک کنید. از طریق این منو، قادر خواهید بود تمامی موارد فعلی را لغو کنید و در صورتی که USER ID تعریف کرده باشید هم به راحتی می توانید این عمل را انجام دهید و تمام موارد فعلی را کنسل کنید.

مشکلات کارتریج دستگاه کپی کانن

همان طور که در لیست ارورهای کپی کانن مشاهده می کنید، ارور های 1660 و 1600 مربوط به کارتریج است. به گفته تعمیرکاران واحد تعمیر فتوکپی کانن باید مطمئن شوید که جوهر کافی در کارتریج وجود دارد. حتی با کم بودن و کافی نبودن جوهر در کارتریج، دستگاه، ارور مربوطه را نمایش می دهد. به علاوه مطمئن شوید برای انجام کپی کاغذ کافی در دستگاه قرار داده باشید. کشوی کاغذ را که معمولا در سمت جلویی دستگاه قرار دارد، باز کنید. دستگاه کپی را از برق بکشید، یک دقیقه منتظر بمانید و سپس دوباره دستگاه کپی را به برق بزنید و ریست کنید. این کار بسیاری از مشکلات دستگاه کپی همچون مشکل کپی نکردن و پرینت نگرفتن را حل می کند.

منبع : Error های دستگاه کپی


10 نکته در نگه داری از دستگاه کپی

یکی از مهم ترین نکاتی که کاربران دستگاه کپی باید بدانند، شیوه نگه داری از این دستگاه است. در واقع تازه بعد از خرید دستگاه کپی کانن، داستان شروع می شود و شما باید حواستان به خیلی نکات باشد. اگر درست از این محصول نگه داری نکنید، به سرعت به سمت فرسودگی رفته و شما را ناچار به خرید یک دستگاه کپی دیگر می کند. کاربران اصلا دوست ندارند که محصولشان در سراشیبی فرسودگی افتاده و دائما نیاز به تعمیر داشته باشد. برای جلوگیری از بروز مشکلاتی در این محصول، لازم است که با نکات و ترفندهای نگه داری از آن آشنا باشید. محل قرار گیری دستگاه، زمان مناسب شارژ کارتریج و مواردی از این دست، نکاتی هستند که با رعایت کردن آنها می توانید طول عمر کپی کامم خود را افزایش داده و از خرابی آن جلوگیری کنید. در ادامه 10 نکته طلایی را برای نگه داری از دستگاه کپی به شما عزیزان ارائه می دهیم.


نکات طلایی نگه داری از دستگاه کپی

مهم ترین نکاتی که برای نگه داری از دستگاه کپی باید رعایت کنید، شامل موارد زیر می شود:


فاصله از دیوار

کارشناسان تعمیرات دستگاه کپی معمولا به کاربران توصیه می کنند که این دستگاه را به دیوار نچسبانند. این کار باعث می شود که هوا به راحتی در بخش پشتی دستگاه جریان نداشته باشد و یا کابل ها دچار خمیدگی شوند. برای نگه داری از دستگاه کپی ، معمولا توصیه می شود که این محصول 10 سانتی متر با دیوار فاصله داشته باشد.

مواد با کیفیت

یکی از نکات مهم در نگه داری از دستگاه کپی ، استفاده از مواد و قطعات با کیفیت و اورجینال در این دستگاه است. شما باید کارتریج را با تونر مرغوب شارژ کنید تا شاهد عملکرد عالی دستگاه کپی کانن خود باشید. همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعات، تنها نمونه های اورجینال می توانند کیفیت لازم را در دستگاه داشته باشند. نمایندگی کانن، معتبر ترین مرکز برای تهیه مواد و قطعات با کیفیت برای دستگاه های کپی این شرکت به شمار می رود.


استفاده از ترانس استابلایزر

سومین نکته مهم در نگه داری از دستگاه کپی ، استفاده از ترانس استابلایزر است. این ترانس، دستگاهی است که تاثیر نوسانات برق در دستگاه های الکتریکی را به حداقل می رساند. انواع صنعتی و خانگی این دستگاه در بازار موجود است و می توانید بر اساس نوع و مدل دستگاه، یکی از مدل های آن را تهیه و استفاده نمایید. با اتصال دستگاه کپی کانن به این ترانس، می توانید از بروز مشکلات ناشی از نوسان برق در این محصول جلوگیری کنید.


اتصال سیم زمین

دستگاه های کپی و برخی از محصولات الکتریکی، یک سیم زمین دارند که خطر برق گرفتگی را دفع می کنند. اگر دستگاه دچار اتصالی شده و برق در بدنه یا بخش های آن جریان پیدا کند، کاربران در معرض خطر برق گرفتگی قرار گرفته و خود دستگاه نیز در خطر خواهد بود. لذا برای نگه داری از دستگاه کپی و خودتان، سیم زمین را متصل کنید.

سرویس مرتب دستگاه کپی

یکی دیگر از مهم ترین مواردی که در نگه داری از دستگاه کپی مورد تاکید قرار می گیرد، سرویس مرتب و به موقع این دستگاه است. این کار باعث می شود که در صورت وجود مشکل، آن را به موقع تشخیص داده و پیش از جدی تری شدن، اقدام به رفع آن نمایید. البته سرویس کردن دستگاه کپی یک کار تخصصی است و باید توسط افراد مجرب انجام شود. تکنسین های مجرب و ماهر ما در تعمیرات کانن، سرویس های مربوطه را در سطح تخصصی به شما ارائه می دهند.


محل نصب دستگاه کپی

دیگر مساله ای که در نگه داری از دستگاه کپی اهمیت دارد، محل نصب این دستگاه است. شما باید محل نصب کپی کانن خود را به گونه ای انتخاب کنید که در معرض تابش نور خورشید نباشد. همچنین بهتر است این محصول در کنار پنجره نصب نشود. تابش مستقیم نور خورشید به دستگاه کپی، می تواند موجب ایجاد تغییراتی در بنده این محصول شود. نکته دیگر اینکه کپی کانن نباید در معرض سرما یا گرمای بیش از حد باشد؛ این محصول را کنار کولر یا بخاری قرار ندهید.


رطوبت ممنوع!

دشمن درجه یک دستگاه کپی کانن و هر محصول الکترونیک دیگری، رطوبت است. وقتی رطوبت ناشی از آب یا هر مایع دیگری به داخل دستگاه نفوذ کند، قطعات داخلی آن به شدت آسیب خواهند دید. به این ترتیب، ممکن است مدارهای دستگاه بسوزند و ناچار به تعویض آن باشید. لذا برای نگه داری از دستگاه کپی ، توجه کنید که به هیچ عنوان رطوبت به آن نفوذ پیدا نکند.

تعمیر تخصصی

اگر دستگاه کپی کانن شما دچار مشکل و اختلال عملکردی شد، توصیه می کنیم آن را تنها در مراکز معتبر و تخصصی تعمیر کنید. افراد ناشی ممکن است آسیب ها و لطمه های بیشتری را به این محصول وارد کرده و موجب تسریع روند فرسودگی آن شوند. گفتنی است نمایندگی کانن با برخورداری از سالها تجربه در زمینه تعمیرات ماشین های اداری، خدمات تخصصی را در حوزه تعمیرات کپی به شما ارائه می دهد.

نزدیکی به برق

سعی کنید دستگاه کپی کانن خود را در نزدیک ترین محل به پریز برق نصب کنید. دور بودن دستگاه از پریز برق ممکن است باعث کشیدگی کابل و در نتیجه، قطعی و وصلی جریان برق دستگاه شود.

کاغذ کپی

آخرین مورد در فهرست نکات طلایی نگه داری از دستگاه کپی، به کاغذ مورد استفاده در این دستگاه مربوط می شود. سعی کنید نوع و وزن کاغذ را متناسب با مدل دستگاه انتخاب کرده و به هیچ عنوان از برگه های غیر استاندارد در این دستگاه استفاده نکنید.

منبع : نگهداری از دستگاه کپی

نمایندگی کانن در شیراز

کاربران عزیز دستگاه‌های کانن که ساکن در شهر شیراز هستند، می‌توانند تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با فروش و تعمیر دستگاه‌های کانن را از نمایندگی کانن در تهران دریافت نمایند. از آنجا که نمایندگی کانن در شیراز هنوز فعالیت رسمی خود را آغاز نکرده است، دریافت خدمات از نمایندگی کانن در تهران می‌تواند ضامن کیفیت خدمات دریافتی باشد.

جهت دریافت خدمات مرتبط با دستگاه‌های کوچکی نظیر دوربین عکاسی کانن، دوربین فیلمبرداری کانن و موارد اینچنینی، می‌توان از طریق ارسال کالا به نمایندگی کانن در تهران، اقدام کرد. (برای اطلاع از شیوه ارسال کالا می‌توانید به صفحه‌ی نمایندگی کانن در شهرستان‌ها مراجعه نمایید). در ارتباط با دستگاه‌هایی نظیر دستگاه کپی، پرینتر چند کاره و موارد اینچنینی که امکان ارسال کالا وجود ندارد، این امکان فراهم شده تا کارشناسان تعمیر خود به شهرستان مورد نظر اعزام گشته و سرویس‌های مورد نیاز را ارائه ‌دارند.

تعمیر و فروش دستگاه کپی کانن، تعمیر و فروش انواع پرینتر کانن، تعمیر و فروش انواع اسکنر کانن، تعمیر و فروش فکس کاننف تعمیر دوربین عکاسی کانن، تعمیر دوربین فیلمبرداری کانن، خدمات جانبی مرتبط با تعمیر و بهسازی کلیه قطعات دستگاه‌های کانن، شارژ کاتریج کانن و مواردی از این دست برخی از خدمات قابل ارائه برای کاربران عزیز ساکن در شهر شیراز است.

نمایندگی تعمیرات کانن در شیراز

همانگونه که پیش از این گفته شد، شعبه نمایندگی کانن در شیراز هنوز فعالیت رسمی خود را آغاز نکرده است. بنابراین آن دسته از کاربران عزیز ساکن در شهر شیراز که نیاز به دریافت سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر و بهسازی دستگاه‌های کانن دارند، می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را از طریق تماس با نمایندگی رسمی کانن در تهران دریافت نمایند.

نمایندگی کانن در تهران، امکاناتی را فراهم آورده است که به واسطه‌ی آنها هم امکان دریافت خدمات مرتبط با «فروش دستگاه‌های کانن» و هم امکان دریافت خدمات مرتبط با «تعمیر دستگاه‌های کانن» برای کلیه کاربران عزیز ساکن در شهرستان‌ها میسر شده است. اطلاعات بیشتر در این رابطه در صفحه‌ی نمایندگی کانن در شهرستان‌ها به اشتراک گذاشته شده است. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر در این رابطه می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی کانن تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

نمایندگی فروش کانن در شیراز

متقاضیان خرید دستگاه‌های کانن می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی کانن در تهران تماس گرفته و جهت ثبت سفارش اقدام نمایند. از آنجا که نماینگی کانن در شیراز هنوز فعالیت رسمی خود را آغاز نکرده است، توصیه می‌شود کالاهای خود را از نمایندگی رسمی کانن تهیه نمایید. توجه به این مسئله ضامن کیفیت خدمات دریافتی خواهد بود. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده توسط نمایندگی کانن، چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر مشمول گارانتی و ضمانت است تا دریافت کنندگان خدمات دغدغه‌ای از باب کیفیت خدمات و پشتیبانی پس از فروش نداشته باشند.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی کانن فراهم گشته است. نمایندگی کانن در بخش فروش، عرضه‌کنندۀ دستگاه ‌های کانن و در پارت تعمیر، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش است. در صورت عدم امکان مراجعه حضوری به این مرکز، دارندگان دستگاه های کانن می توانند از سیستم «سرویس در محل کانن» بهره مند گردند. این سرویس به ویژه برای آندسته از محصولاتی که به دلیل حجم و ابعاد بالا، امکان جابجایی آنها میسر نیست، مناسب است.


منبع : نمایندگی Canon در شیراز

نمایندگی رسمی کانن در کرج

نمایندگی کانن در کرج در راستای ارائه برترین خدمات فروش و تعمیر کانن، کادری مجرب از زبده‌ترین مهندسان این حوزه را به همکاری فراخوانده و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید.

اگرچه در نمایندگی کانن امکان ارائه‌ی تمامی محصولات این کمپانی و فروش آنها فراهم گشته است، اما تمرکز عمده‌ی متخصصان این مجموعه، بر ارائه سرویس‌های تعمیر کانن و ترمیم محصولات معیوبی است که به هر دلیل دچار اختلال در عملکرد گشته‌اند. متخصصان و کارشناسان تعمیر، در نمایندگی کانن در کرج، به دلیل بهره‌مندی از سال‌ها سابقه و در اختیار داشتن به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم قادر به رفع و حل تمامی ایرادات و مشکلاتی هستند که در محصولات این شرکت پدید آمده‌اند. 


خدمات نمایندگی کانن در کرج

نمایندگی کانن در کرج ارائه‌دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و خدمات پس از فروش محصولات کمپانی کانن است. نمایندگی کانن خدمات خود را در بخش فروش و خدماتِ پس از آن، به دست جمعی از زبده‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان این حوزه ارائه می‌دهد؛ کارشناسانی که ضمن دارا بودنِ مدارک تخصصی و آکادمیک در حوزه فعالیت خویش، به سبب حضور در دوره‌های آموزشی-تخصصی، برخوردار از دانش فنی و نظری روز دنیا نیز می‌باشند.

تمامی خدمات ارائه شده توسط کارشناسان این مرکز بر اساس اصول و استانداردهای بین‌المللی به ویژه استانداردهای وضع شده از سویِ کمپانیِ کانن ارائه می‌گردد. این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید.

تعمیر دوربین Canon

کاربران انواع دوربین‌های کانن می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال و خرابی در دستگاه مورد استفاده خویش به مرکز تعمیرات دوربین Canon مراجعه کرده و تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایند. تعمیرات دوربین در این مرکز بر اساس جدیدترین استانداردها و متدهای تعمیر و به دست تیمی از متخصصان حرفه ای این حوزه انجام می پذیرد.

نمایندگی کانن در کرج یکی از تخصصی ترین مجموعه های ارائه دهنده سرویس های مرتبط با انواع دوربین کانن است که در این راه از پیشرفته‌ترین تجهیزات نظیر دستگاه‌های ADJUSTMENT استفاده می کند. برخی از سرویس‌های مرتبط با دوربین کانن که با حضور در نمایندگی کانن در کرج قابل دریافت است عبارتند از:

تعویض صحیح کلیه قطعات روی برد با هیتر و هویه و IR، تعویض جک ها روی برد، رفع عیوب مربوط به هارد، مموری کارت و اتصال به کامپیوتر، رفع اشکالات مرتبط با تاچ پنل دوربین عکاسی کانن، رفع اشکالات تصویر و شطرنجی و فریز شده آن، رفع مشکل رکورد مات در مرکز تعمیر دوربین عکاسی کانن، رفع اشکال نبود تصویر از ال سی دی و ویزور و خروجی کابل ارتباطی به تلویزیون و … .

تعمیر پرینتر Canon

کاربران کلیه مدلهای پرینتر کانن می‌توانند از طریق تماس با نمایندگی کانن در کرج سرویس‌های تخصصی مورد نیاز خود را دریافت نمایند. همانگونه که می‌دانید اکثریت قریب به اتفاق سرویس‌های مرتبط با دستگاه‌های پرینتر به دلیل ابعاد بالای این دستگاه‌ها و عدم امکان جابجایی‌شان، به صورت سرویس در محل ارائه می‌گردد.

از این رو شما کاربران گرامی در صورت نیاز به هر گونه سرویس مرتبط با پرینترهای کانن کافی است تا از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در این وبسایت با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر پرینتر کانن گرفته و نوع سرویس مورد نیاز خود را ثبت نمایید. برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های قابل دریافت در نمایندگی تعمیر پرینتر کانن عبارتند از:

شارژ کارتریج پرینتر کانن، بررسی و اصلاح ایرادات نوار انکودر، بررسی بلوک دیاگرام و بخش‌های مختلف پرینتر کانن، اصلاح نواقص مربوط به داکتر بلید، اصلاح و شناسایی خطاهای مربوط به ریبون، حذف و نصب دوباره‌ی دایور پرینتر کانن جهت سازگاری بیشتر با سیستم عامل، شارژ مواد مصرفی پرینتر کانن، رفع خطاهای رایج در بوبین، تحلیل و بررسی عیوب مربوط به پنل پرینتر کانن و … . شایان ذکر است کلیه خدمات مرتبط با تعمیرات پرینتر کانن –جز در مواردی معدود- شامل گارانتی و ضمانت است.

نمایندگی فروش کانن در کرج

نمایندگی فروش کانن در کرج ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با فروش و خدمات پس از فروش محصولات کانن به هموطنان گرامی است. نمایندگی کانن در کرج تمامی محصولات عرضه شده توسط کمپانی کانن اعم از پرینتر، دستگاه کپی، اسکنر، پروژکتور، فکس، دوربین عکاسی و … را در مجموعه خویش داشته و قادر است تا پاسخگوی تمامی خریداران و مشتریان گرامی باشد.

کاربران گرامی با حضور در نمایندگی کانن در کرج می توانند بسته به نیاز و بودجه ای که در نظر دارند، دستگاه مورد نیاز خویش را انتخاب و تهیه نموده و از تخصصی ترین خدمات پس از فروش بهره مند گردند. برخی از خدمات ارائه شده در این مرکز عبارتند از: فروش پرینتر کانن، فروش فتوکپی کانن، فروش فکس کانن، فروش اسکنر کانن، فروش پروژکتور کانن، فروش دوربین فیلمبرداری کانن، فروش دوربین عکاسی کانن، شارژ کارتریج کانن و …. .


گارانتی خدمات نمایندگی کانن در کرج

ویژگی قابل توجه نمایندگی کانن در کرج ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد؛ مدیریت این مرکز به دلیل اطمینان از مهارت و دانش تخصصی کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن را – چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر- گارانتی و ضمانت نموده است. تمامی تعمیرات انجام شده در نمایندگی کانن در کرج می‌بایست پس از اتمام کار، به تأیید کارشناسان فنی این مرکز برسد.

کارشناسان فنی این مرکز، پس از انجام تست‌های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه، آن را برای تحویل به مشتری آماده و بسته‌بندی می‌کنند. در غیر اینصورت، -یعنی در صورت بروز اشکال مجدد در دستگاه،- کالا مجدداً به بخش فنی ارجاع داده خواهد شد. این امر جهت پیاده‌سازی استانداردهای جهانی، ارتقاء سطح کیفی خدمات و کسب رضایت بیش از پیش هموطنان گرامی در این مرکز صورت می‌پذیرد.

منبع :  نمایندگی رسمی Canon در کرج

نمایندگی کانن در تهران

نمایندگی کانن در تهران با تقسیم ساختار خویش به پارت های تخصصی متعدد، ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی دستگاه های این برند است. کاربران دستگاه های کانن می توانند با مراجعه به نمایندگی کانن در تهران کلیه خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ارتقاء و ترمیم محصولات خویش را دریافت نمایند. در صورت عدم امکان مراجعه حضوری به این مرکز، دارندگان دستگاه های کانن می توانند از سیستم «سرویس در محل کانن» بهره مند گردند. این سرویس به ویژه برای آندسته از محصولاتی که به دلیل حجم و ابعاد بالا، امکان جابجایی آنها میسر نیست، مناسب است. نمایندگی کانن در تهران با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی کانن فراهم گشته است. نمایندگی کانن در بخش فروش، عرضه‌کنندۀ دستگاه ‌های کانن و در پارت تعمیر، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش است.

نمایندگی فروش کانن در تهران

نمایندگی فروش کانن عرضه‌کننده کلیه تولیدات و محصولات کانن به همراه گارانتی و ضمانت خدمات پس از فروش به متقاضیان است. اگر شما نیز از علاقمندان محصولات کانن هستید و قصد خرید یکی از آنها را دارید می توانید با حضور در نمایندگی فروش Canon در تهران سرویس های تخصصی مرتبط با فروش محصولات این برند را دریافت نمایید. فروشگاه مرکزی کانن تمامی دستگاههای عرضه شده توسط این کمپانی اعم از دوربین، پروژکتور، فتوکپی، پرینتر و… را در مجموعه خویش داشته و قادر است تا پاسخگوی تمامی خریداران و مشتریان گرامی باشد.

کاربران گرامی با حضور در نمایندگی فروش کانن می توانند بسته به نیاز و بودجه ای که در نظر دارند، دستگاه مناسب خویش را انتخاب و تهیه نموده و از تخصصی ترین خدمات پس از فروش این دستگاه بهره مند گردند. تمامی سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی کانن در تهران –چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر- مبتنی بر اصول و استانداردهایی است که از سوی شرکت‌ کانن مطرح شده‌اند. مدیریت این مرکز به سبب اطمینان از تخصص و دانش کادر فنی حاضر در این مجموعه، تمامی خدمات ارائه شده توسط کارشناسان خویش را گارانتی و ضمانت نموده است.

نمایندگی تعمیر محصولات کانن در تهران

به یُمن حضور پرسنل فنیِ متخصص و مهندسان متبحر، نمایندگی کانن در تهران توانسته است در طول سالهای اخیر با ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، اطمینان مشتریان خویش را جلب نماید. سال هاست که نام محصولات کانن با نمایندگی تعمیر تخصصی محصولات کانن گره‌ خورده و کاربرانِ محصولاتِ این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان برای تعمیر، نمایندگی تعمیر محصولات کانن بوده است.

ویژگی قابل توجه نمایندگی تعمیرات محصولات کانن در تهران ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد؛ مدیریت نمایندگی کانن در تهران به دلیل اطمینان از مهارت و دانش کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در این سازمان را گارانتی و ضمانت نموده است. خدمات ارائه شده در نمایندگی Canon در تهران منحصر به سرویس و دستگاهی خاص نیست و کاربران محصولات این برند می توانند با حضور در این مرکز، کلیه خدمات مرتبط با دستگاه های کانن را دریافت نمایند.


منبع : نمایندگی کانن در تهران

دوره های آموزشی تعمیرات دستگاه کپی

عیب یابی دستگاه کپی

همانگونه که می دانید برخی ایرادات پیش آمده در دستگاه های کپی، در قیاس با سایر اشکالات، نسبتاً رایج تر و شایع تر هستند. اشکالاتی نظیر گیر کردن کاغذ کپی، مچاله شدن کاغذ در دستگاه کپی و … مواردی هستند که غالباً در تمامی دستگاه های کپی، -صرفنظر از نوع دستگاه و برند آن- مشاهده می شوند. کارشناسان ما در مرکز تعمیر فتوکپی ، با تمرکز بر این اشکالات، متدهای ویژه و کارامدی را جهت رفع آنها تدوین کرده اند.

آشنایی با این اشکالات رایج، سبب گشته تا تعمیرکاران ما در مرکز تعمیرات دستگاه کپی، مراحل عیب یابی دستگاه کپی را از بخش های خاصی از دستگاه آغاز کند و از توجه به سایر بخش های دستگاه، که امکان بروز خرابی در آنها کمتر است، خودداری کند.

شما عزیزان می توانید با ثبت نام در دوره های آموزشی فوق صاحب مدارکی معتبر و دانشی به روز گردید . بطور کل دوره آموزش تعمیرات دستگاه کپی شامل شناخت بخش های مکانیکی و عیب یابی قطعات مصرفی و اصول سرویس این دستگاهها می باشد. دستگاه های فتوکپی در کارگاه های این مجموعه کاملا تشریح شده و کاراموز عملا زیر نظر تعمیرکار فتوکپی این قطعات را بررسی میکند. با تمرین روی دستگاه فتوکپی ایستاده و فتوکپی رنگی می توانید بهترین نتیجه را بدست اورید.


سرفصل های دوره آموزش تعمیرات دستگاه کپی

برخی از سرفصل های دوره آموزش تعمیر دستگاه کپی به شرح ذیل است :

  • عیب یابی و تعویض قطعات یدکی دستگاه کپی
  • آموزش نصب و راه اندازی قطعات جانبی
  • الکترونیک کاربردی تخصصی فتوکپی
  • آموزش عیب یابی الکترونکی
  • آموزش عیب یابی مکانیکی
  • آموزش شارز کارتریج
  • آموزش اصول کار با پنل
  • کار با سرویس منوال دستگاه
  • عیب یابی و تعمیرات سیستم هیتر دستگاه کپی
  • عیب یابی و تعمیر مسیر خروج کاغذ در دستگاه کپی
  • تنظیم دستگاه با استفاده از کدهای خطا مربوط به هر مدل از فتوکپی
  • توانایی و نحوه باز و بستن دستگاه کپی
  • عیب یابی و تشخیص قطعات معیوب در اموزش تعمیرات فتوکپی
  • شارژ پودرهای سبک و سنگین دستگاه کپی
  • مقایسه غلظت های آن در مرکز آموزش تعمیرات دستگاه کپی
  • کار با دولوپر شناخت و عیوب متداول
  • کار با انواع پودر تونر برای شارژ در مرکز آموزش تعمیر دستگاه کپی
  • عیب یابی لامپ اسکن
  • آموزش کار با سرویس منوال دستگاهها در مرکز آموزش تعمیرات دستگاه کپی
  • عیب یابی و تعمیر سیستم هیتر دستگاه کپی.
  • بررسی عملکرد دستگاه های فتوکپی از لحاظ کیفی و عملکرد هر یک در مرکز آموزش تعمیر دستگاه کپی
  • آموزش باز و بسته کردن دستگاه های مختلف کپی توسط کارآموزان به روش کارخانه
  • آموزش شناسایی انواع دستگاه کپی
  • آموزش بکارگیری و شناسایی انواع کاغذ
  • آموزش نصب و راه اندازی دستگاه کپی
  • بکارگیری جداول کارکرد و کانتر دستگاه کپی
  • برررسی اصول کار سنسورها
  • باز و بستن و عیب یابی موتور الکتریکی
  • مکانیزم روش اسکن و عیب یابی آن
  • مکانیزم ساختمات درام و عیب یابی آن
  • عیب یابی و تعمیر سیستم هیتر هیتر
  • بررسی و عیب یابی مسیر ورود و خروج کاغذ
  • عیب یابی و تعویض بردهای الکترونیکی
  • آموزش اصول کار با کدهای تخصصی دستگاه
  • جنرال سرویس
  • آموزش تعویض قطعات دستگاه کپی
  • آموزش عیب یابی و بررسی کلی دستگاه کپی
  • اصول کار سنسورها در انواع مختلف دستگاههای فتوکپی
  • تحریک سنسورها و عیب یابی خطاهای مربوط به دستگاه کپی
  • عیب یابی موتور الکتریکی دستگاه کپی در مرکز آموزش تعمیرات دستگاه کپی
  • تشخیص مکانیزم کار سولونویید در آموزش تعمیرات فتوکپی
  • مکانیزم روش های اسکن دستگاه کپی و عیب یابی خطاهای مربوط به آن
  • آموزش ساختمان درام و عیب یابی خطاهای مربوط به آن
  • توانایی بکار گیری انواع کاغذ در دستگاه کپی
  • آموزش نصب و راه اندازی دستگاه کپی
نحوه ی آموزش تعمیرات ماشین های اداری
مرکز آموزش تعمیرات ماشین های اداری با برگزاری منظم کلاس ها در زمانهای تعیین شده و ادامه کلاس تا زمان یاد گیری کار آموز به بهترین نحو به تدریس مباحث آموزشی می پردازد. بعد از اتمام دوره امکان پشتیبانی فنی به صورت حضوری تلفنی و ارتباط مستقیم با اساتید وجود دارد. آموزش تعمیرات ماشین های اداری با متد ها و روشهای اصولی و کاربردی در محیط تعمیراتی مجهز صورت می گیرد . لازم به ذکر است ، پروسه آموزش در کارگاه تعمیرات ماشین های اداری انجام می شود . مدرسین مرکز آموزش تعمیرات ماشین های اداری به صورت اصولی و کاربردی تمامی روشهای تعمیر را بصورت عملی به کارآموزان می آموزند . کلاسهای آموزشی مرکز سخت افزار ایران به صورت خصوصی و نیمه خصوصی تشکیل می گردد . خاطرنشان می سازیم ، کارآموزان پس از اتمام دوره صاحب مدرک علمی معتبر از مرکز سخت افزار ایران می شوند . کلاس های آموزشی به دو دسته ی تخصصی و عمومی تقسیم می شوند که در بخش بعدی به معرفی این دوره ها می پردازیم.

دوره های آموزش تعمیرات پرینتر

آموزش باز و بسته نمودن پرینتر و چگونگی تعمیرات برندهای مختلف پرینتر از جمله مباحث کلاس های آموزشی تعمیرات پرینتر است. آموزش جنرال سرویس پرینتر و دستگاه کپی ، عیب یابی پرینتر ، چگونگی تمیز کردن قطعات حساس و مهم ، آموزش رفع ارورهای مخصوص هر یک از مدل های پرینتر ، چگونگی تعویض هد و مخزنی کردن پرینتر های جوهرافشان ، اصول مهم در شارژ کارتریج و… از جمله مهم ترین نکاتی هستند که در دوره ی آموزش تعمیرات پرینتر به کارآموزان ، آموزش داده می شود.

تماس با مرکز آموزش تعمیرات پرینتر

جهت تماس با مرکز آموزش تعمیرات چاپگر می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در بخش «تماس با ما» همین وبسایت اقدام نمایید. در بخش «تماس با ما»، شماره‌های تماس مرکز سخت افزار ایران درج شده است. شما کاربران گرامی ‌می‌توانید از طریق شماره‌های مذکور با بخش آموزش تعمیرات پرینتر تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید. دپارتمان تخصصی آموزش تعمیرات پرینتر در طول سالهای اخیر، با تکیه بر مهندسان جوان و کارآزموده خویش، خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلفِ آموزش تعمیرات پرینتر عرضه داشته و توانسته است با تلاشهای شبانه روزی، تخصصی ترین خدمات مرتبط را به متقاضیان ارائه دارد. اطمینان داشته باشید که کارشناسان آموزشی ما با صبر و شکیبایی پاسخگوی کلیه پرسش‌ها و ابهامات شما خواهند بود. توصیه می‌شود در طول این تماس کلیه اطلاعات مورد نیاز خود نظیر مدت زمان دوره، تاریخ شروع دوره، شیوه ثبت نام، هزینه دوره، امکان یا عدم امکان جذب به بازارهای کار پس از اتمام دوره و مواردی از این دست را مورد پرسش قرار دهید.
دوره ی تعمیرات پرینتر

دوره تعمیرات پرینتر شامل دو دوره ی تخصصی و عمومی است. در دوره ی عمومی سعی بر این است که کارآموز تعمیرات  پرینتر با نکات اولیه ، قطعات پرینتر و چگونگی تعمیرات آن آشنا شود. اصطلاحات رایج در تعمیر  پرینتر و نکات کاربردی اولیه به صورت نظری و عملی در این مرحله به کارآموز آموزش داده می شود. پس از طی این دوره اگر کار آموز توانایی لازم را برای ورود به دوره ی تخصصی داشته باشد پس از کسب نمره ی قبولی در آزمون و دریافت مدرک معتبر از مرکز سخت افزار ایران وارد دوره ی آموزش تخصصی تعمیرات پرینتر می شود. در این دوره مباحث پیچیده تر و نکات تخصصی به متقاضیان آموزش داده خواهد شد. در ادامه به بررسی مباحث دوره های عمومی و تخصصی تعمیر پرینتر می پردازیم.

آموزش نکات مهم در تعمیرات پرینتر

در دوره های آموزش تعمیرات پرینتر تخصصی ترین ترفندها و متدهای تعمیر پرینتر –که توسط کارشناسان و مهندسان این حوزه گردآوری گشته اند- با داوطلبان گرامی به اشتراک گذاشته شده خواهد شد. برخی از تخصصی ترین آموزش های ارائه شده در دوره آموزش تعمیرات پرینتر عبارتند از:

  • آموزش عیب یابی مخزن تونر زائد و رفع مشکل
  • توانایی تشخیص و بررسی مکانیزم کار دستگاه پرینتر برای درک بهتر سر فصل های دوره آموزش تعمیرات پرینتر
  • شناسایی قسمتهای مختلف دستگاه پرینتر برای آموختن بهتر سر فصل های دوره آموزش تعمیرات پرینتر
  • معرفی ابزارها برای رفع مشکلات پرینتر
  • طریقه تست گرفتن پرینتر بدون اتصال به کامپیوتر
  • آموزش عیب یابی داکتر بلید و رفع عیوب و تقویت آنها
  • آموزش عیب یابی پنل و رفع عیوب آنها
  • آموزش عیب یابی به واسطه آلارم های چراغ در پرینتر و رفع عیوب آنها
  • آموزش عیب یابی چیپ ست و رفع عیوب آنها
  • آموزش خطا یابی دستگاه و رفع خطاهای مربوط به دستگاه پرینتر
  • آموزش صحیح باز و بستن انواع دستگاه پرینتر(لیزر، جوهر افشان، فیش پرینتر، لیبل پرینتر و بارکد زن)
  • آموزش عیب یابی مکانیکی و تعمیر عیب مکانیکی دستگاه پرینتر
  • آشنایی با انواع سنسورها دستگاه پرینتر و عیب یابی و رفع عیوب خطا های مربوط به سنسورها در پرینتر
  • آموزش عیب یابی و تعمیرات مسیر حرکت کاغذ در پرینتر
  • آموزش عیب یابی و تعویض پورت در انواع پرینتر
  • آموزش عیب یابی و تعمیرات پیکاپ وسوپریشن پد در پرینتر های جوهر افشان
  • آموزش نحوه نصب درایور انواع پرینتر و دانلود آنها تحت سیستم عامل های مختلف
  • آموزش تست پرینتر جوهر افشان رفع مشکلات احتمالی
  • آموزش خطاهای مربوط به فیوزینگ (هیتر) سرویس آن

دوره های تخصصی آموزش تعمیرات لپ تاپ

در دوره تخصصی آموزش تعمیرات لپ تاپ ، نکات کلیدی در عیب یابی و تعمیرات لپ تاپ آموزش داده می شود. مباحث تعمیراتی لپ تاپ ، تعمیر وتعویض قطعات به صورت کامل شرح داده شده و کارآموز ملزم به اجرای عملی تعمیرات در کارگاه  می شود. آموزش جدیدترین روش های تعمیرات لپ تاپ، آشنایی با تجهیزات تعمیر و بازیابی، آشنایی با تکنولوژی های بکاررفته در لپ تاپ ها و… از جمله مباحث این دوره می باشد.

کارآموزان در این دوره، با تعمیر و آنالیز لپ تاپ های بیشمار، بر تمامی مباحث مسلط گشته و توانایی آن را می یابند تا در کمترین زمان، با بالاترین کیفیت و به بهترین نحو ممکن، دستگاه های معیوب را تعمیر کرده و به حالت اولیه بازگردانند.

آموزش تعویض ال سی دی لپ تاپ

آموزش تعویض ال سی دی لپ‌تاپ، از جمله مباحث بسیار مهم در تعمیرات لپ تاپ است. این عملیات بسیار حساس بوده و چه بسا نا آگاهی تعمیرکار نسبت به تعمیرات این قطعه ممکن است آسیب جدی به لپ تاپ بزند. ظرافت بالای ال سی دی، این قطعه را بسیار آسیب پذیر کرده و لزوم آشنایی با نحوه تعویض آن را ضروری ساخته است. از این رو بر آن شدیم ، تا دوره ای تخصصی را به آموزش این مبحث اختصاص دهیم.

این دوره توسط اساتیدی تدریس می شود که تسلط کامل به تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ داشته و با تمامی نکات مهم در تعویض ال سی دی لپ تاپ آشنایی دارند.  چگونگی انتخاب ال سی دی مناسب برای لپ تاپ ، برداشتن پنل LCD شکسته از روی لپ تاپ ، نصب ال سی دی جدید، تست ال سی دی جدید لپ تاپ و جا انداختن قاب ، مرحله به مرحله آموزش داده می شود.

کار با ابزارهای کارگاه:

هیتر، هویه LMD، هویه SMD، انواع پنس، خارباز کن، اسپتول، لوپ، مولتی متر، خازن سنج، آی سی کش ساکشن، قلع کش، خمیر فلکسی، مایع فلکسی، تمیز کننده ها، ابزار الکترونیک، سیم قلع، منبع تغذیه، فانکشن جنریتور، اوسیلوسکوپ ،  دستگاه تعمیر باتری

تعمیر اپتیکال درایو:

شناسایی انواع CD، DVD ، نحوه صحیح باز و بستن، شناسایی قطعات، تعمیرات برد اصلی، اصول کار سنسور ها و عیب یابی آن، شناسایی انواع موتور و استپ موتور، عیب یابی و تعویض اپتیک، تنظیم پتانسیومتر، تعویض و تست دکمه، تست و تعمیر قفل درب، مگنت و عیب یابی آن، تست کابلهای فلت، نحوه تست و تنظیم اپتیک، بررسی مشکلات مکانیک و رفع خرابی های رایج

تعمیر هارد:

شناسایی انواع هارد دیسک، شناسایی ساختمان داخلی، ولتاژ گیری برد، شناسایی انواع برد و تعمیر، بد سکتور گیری، بازیابی اطلاعات، بررسی مشکلات دیتکت هارد دیسک، بررسی مشکلات FIRMWARE، نحوه جراحی هارد، تعویض هد و دیسک، مشکلات SMART ، اندازه گیری سرعت، برداشتن پسورد هارد

تعمیرمادربرد:

نحوه صحیح باز و بستن انواع مدلهای لپ تاپ، شناسایی انواع برد و اطلاعات، بلوک دیاگرام، شناسایی و نحوه کارکرد انواع آی سی، شماتیک و رابط قطعات، تست و تجزیه و تحلیل رابط آی سی، تشخیص وظایف آی سی و چیپ ها I/O، B، S.B، SOUND، LAN، CLOCK، POWER، تست و پروگرام BIOS با دستگاه، تست و تعویض آی سی LOCKCHARGE ، تست و تعویض  آی سی CONTROL ، بلوک دیاگرام و ساختمان داخلی آی سی ها، ولتاژ گیری، فرکانس گیری،

نمایش شکل موج، تست و تعمیر مدار تغذیه CPU، تست و تعمیر مدار تغذیه RAM،  تست و رفع مشکلات FAN، کار با دیباگر، استفاده از انواع امیلاتور، تعویض و ریبال انواع چیپ، کار با شابلون و فیکسچر، انواع توپ قلع، استفاده از ابزارهای تعویض چیپ، کار با انفرارد، کار با BGA ماشین، نکات کلیدی تعویض چیپ،  تست و تعمیر چیپ گرافیک،  تست و تعمیر آمپلی فایر

تعمیرباتری:

نحوه صحیح باز و بستن، ولتاژ گیری، سنجش آمپر ، تشخیص سلول معیوب، شارژ صحیح باتری، اضافه کردن سلول به باتری، استفاده از دستگاه REPOWER برای تعمیر باتری بدون نیاز به باز کردن آن، تشخیص سلامت باتری بر حسب درصد، دریافت مشخصات کامل باتری اهم از شرکت سازنده، تاریخ ساخت، تعداد سلول و موارد دیگر جهت تعمیر یا تعویض صحیح، مشکلات عدم شناسایی باتری


ویژگی های دوره های برگزار شده در این مرکز عبارتند از:

  • واکاوی و آنالیز فنی لپ تاپ های گوناگون از برندهای متعدد به دست کارورزان
  • آشنایی با ساختار سخت افزاری لپ تاپ های متعدد
  • آشنایی با جدیدترین ترفندهای تعمیر روز دنیا
  • ارائه اطلاعات تئوری در مورد مباحث آموزشی
  • ارائه اطلاعات مورد نیاز فارغ التحصیلان جهت کارآفرینی و خود اشتغالی
  • امکان فعالیت در کارگاههای کارورزی پس از اتمام موفق دوره ها
  • آشنایی با جدیدترین تجهیزات مرتبط با تعمیرات لپ تاپ
  • برگزاری کلاسهای آموزشی با تعداد کمتر از پنج نفر جهت ارتقاء سطح کیفی
  • امکان تقسیط هزینه آموزشی
  • آموزش بیش از ۲۳۰ موضوع آموزشی مفید و کاربردی درباره تمامی برندهای معروف لپ تاپ مانند : Apple, Sony, Asus, Lenovo, Acer, …
  • آشنایی با نصب نرم افزارهای متعدد