مرکز تعمیرات سخت افزار ، تعمیرات لوازم خانگی ،مرکز موبایل ایران

مرکز تعمیرات سخت افزار پیشگام در تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع دستگاه های الکترونیک

مرکز تعمیرات سخت افزار ، تعمیرات لوازم خانگی ،مرکز موبایل ایران

مرکز تعمیرات سخت افزار پیشگام در تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع دستگاه های الکترونیک

تعمیر آل این وان

نمایندگی تعمیرات آل این وان در راستای برآورده سازی نیازهای کاربران این دستگاه، تیمی از زبده ترین و کارآمدترین مهندسان حوزه سخت افزار و نرم افزار را به همکاری فراخوانده است و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر را در اختیار آنان قرار داده است.
همانگونه که می دانید تعمیرات آل این وان با توجه به ساختار ویژه و منحصربه‌فرد این محصول، نیازمند تجهیزات خاصی است که سازگاری و تناسب لازم با پیکربندی این دستگاه را داشته باشند. عدم توجه به تفاوت‌های ساختاری و سیستمی این محصول در حین تعمیر سبب می‌گردد تا عیب‌یابی کارشناسی و صحیحی انجام نپذیرد و به تبع آن اقدامات صورت گرفته جهت تعمیرات آل این وان نتیجه مطلوبی در پی نداشته باشند.
شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی تعمیرات آل این وان تخصصی ترین خدمات و سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایید.

تعمیر و تعویض کارت گرافیک آل این وان

تجربه ثابت کرده یکی از اصلی ترین علل بروز خرابی در کارت گرافیک‌ها و البته سایر قطعات سخت افزاری، حرارت و رطوبت ناسازگار با دستگاه است. قرار گرفتن آل این وان در موقعیتی با درجه حرارت نامناسب، جداشدگی برد این بخش از دستگاه و خرابی IC از دیگر عواملی هستند که سبب خرابی کارت گرافیک یعنی GPU میگردند. بد نیست بدانید که کارت گرافیک در آل این وان‌ها، معمولاً به دو شکل بکاررفته است.
در شکل نخست، تمامی فعالیت‌های مرتبط با پردازش‌های گرافیکی، توسط همان تک هسته گرافیکی پردازنده انجام می‌شود و آل این وان کارتِ گرافیکی مستقل ندارد (هسته گرافیکی این مدل‌ها کارآیی لازم برای بازی و کارهای گرافیکی سنگین را ندارد). در شکل دیگر، علاوه بر هسته گرافیکی پردازنده، یک کارت گرافیک مستقل جهت پردازش‌های سنگین‌تر بکاررفته است تا دستگاه کارایی لازم جهت پردازش‌های سنگین گرافیکی را داشته باشد. (کارت گرافیک دوم بکاررفته در این دستگاه‌ها تنها زمانی فعال می‌شود که هسته اصلی گرافیکی پردازنده از توان لازم برخوردار نباشد).
خرید آل این وان‌های برخوردار از کارت گرافیک مستقل به آندسته از کاربرانی توصیه می‌شود که از طرفداران سرسخت بازی‌های آل این وان هستند یا سر و کارشان با پردازش‌های گرافیکی سنگین در انواع و اقسام نرم‌افزارهاست. تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر ارتقا و تعویض کارت گرافیک آل این وان با حضور در نمایندگی آل این وان قابل دریافت است.


تعمیر فن آل این وان
نخستین گام در تعمیر و تعویض فن آل این وان، کسب اطمینان از خرابی آن است! به عبارتی دیگر، بسیاری از اشکالات پیش آمده در فن های آل این وان ها نه به دلیل خرابی این قطعه بلکه به دلیل کثیفی و آلودگی بیش از حد آن است. بنابراین نخستین گام در تعمیر فن آل این وان آن است که از تمیزی و پاک بودن فن آل این وان مطمئن گردید.
در صورت اطمینان از تمیز بودن فن و محیط آن، در گام بعد سیستم سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با این بخش از دستگاه، بررسی می‌گردد تا علت دقیق اشکال پیش آمده در این بخش از دستگاه مشخص گردد. خوشبختانه اشکالات پیش آمده در فن، چه سخت افزاری باشند و چه نرم افزاری، تعمیر آن‌ها، چندان دشوار نیست و باصرف مدت زمانی اندک انجام می‌پذیرند.
برخی از کارامدترین روش‌های تعمیر بکاررفته جهت رفع اشکالات پیش آمده در فن آل این وان عبارتند از: نصب آخرین درایور سخت افزار گرافیکی، به روز رسانی BIOS1، انجام تنظیمات پاور در ویندوز و در نهایت گردگیری فن آل این وان. تعمیر فن آل این وان و انجام سرویس‌های مرتبط با آن بخشی از خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات آل این وان است که تمامی امور مرتبط با آن توسط کارشناسان این مرکز و مبتنی بر اصول و استانداردهای مطرح شده از سوی شرکت‌های سازنده انجام می‌پذیرند.


ارتقا آل این وان
کامپیوترهای همه کاره یا همان AIO ها، سریع‌تر از نمونه های عادی، از رده خارج می‌شوند با این وجود متأسفانه در غالب آل این وان ها، امکان ارتقا تنها در بخش‌هایی نظیر هارد و رم وجود دارد. اما دلیل این امر چیست؟ دلیل این امر آن است که شما در کامپیوترهای دارای کیس، به راحتی خودتان می‌توانید اجزا را بروز رسانی کرده و انها را ارتقا دهید اما یک AIO، به طور کلی برای بروز رسانی شدن طراحی نشده است.
دلیل این امر نیز آن است که غالب قطعات موجود در این دستگاه، در واقع به مادربرد لحیم شده اند. این موضوع سبب گشته تا قطعات آل این وان توسط خود کاربر قابل تعویض نباشند. در نتیجه شاید پردازنده ای که شما بخواهید آن را در کامپیوتر خود جای دهید، به طور کلی با BGA سیستم شما همخوانی نداشته باشد. ارتقا آل این وان در بخش نمایشگر یا بلندگو نیز امکان پذیر نیست.
البته باید در نظر گرفت که این دو بخش، دیرتر از پردازنده قدیمی خواهند شد اما، باز هم روزی می رسد که از رده خارج محسوب شوند. به طور کلی بخش هایی که در ارتقا آل این وان می توان به آنها امیدوار بود رم و حافظه داخلی است. با این وجود بهتر است جهت بررسی دستگاه، آل این وان خود را به یکی از کارشناسان حاضر در نمایندگی آل این وان نشان دهید تا با بررسی ساختار آن، امکان یا عدم امکان ارتقا آن با شما در میان گذاشته شود.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در تهران
نمایندگی سامسونگ در تهران ، خدمات تعمیر ، سرویس و ترمیم انواع محصولات سامسونگ را به کاربران این محصول ارائه می نماید. کاربران سامسونگ در هریک از نقاط تهران می توانند با نمایندگی سامسونگ در تهران تماس گرفته و از خدمات تخصصی این مرکز بهره مند گردند. تیمِ کارشناسان مجرب و متعهدِ نمایندگی سامسونگ با استفاده از تکنیک‌های روز دنیا و تجهیزاتی با درجه‌کیفیِ عالی، بالاترین سطح خدمات را در زمینه تعمیر و تعویض قطعات به مشتریان گرامی ارائه می‌دهد.


نمایندگی سامسونگ در کرج
نمایندگی سامسونگ در کرج ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر، تعویض قطعات، بهسازی، ترمیم، و فروش محصولات سامسونگ به مراجعان است. متقاضیان سرویس‌های مذکور می‌توانند به نمایندگی Samsung در کرج مراجعه کرده و پس از حضور در پارت مربوطه، تخصصی‌ترین سرویس‌های مورد نیاز را دریافت نمایند. خدمات ارائه شده در این نمایندگی منحصر به سرویس یا محصولی خاص نیست و کلیه تولیدات این برند، اعم از لپ تاپ، موبایل، تبلت، تلویزیون، پرینتر و … را شامل می‌گردد.


درباره نمایندگی سامسونگ در اصفهان
محصولات سامسونگ به دلیل کیفیت و قیمت مناسبی که دارند در طول چند دهه اخیر توانسته اند بخش عمده‌ای از بازارهای داخلی کشور ما را به خود اختصاص دهند. این موضوع سبب شده تا بازار خدمات پس از فروش این برند نیز داغ گردد و به تبع این امر، مراکز متعددی در جای جای شهر مدعی نمایندگی تعمیرات و فروش سامسونگ باشند. از آنجا که نظارت انجام شده بر خدمات این مراکز از سوی نهادهای مربوطه ضعیف است، این وظیفه تا حد زیادی بر عهده‌ی کاربران دستگاه‌های سامسونگ قرار می‌گیرد.
به عبارتی دیگر، این کاربران هستند که می‌بایست از مراجعه به این مراکز خودداری کرده و خدمات مورد نیاز خود را صرفاً از نمایندگی‌های مجاز و رسمی دریافت نمایند. در ارتباط با نمایندگی سامسونگ در اصفهان، همانگونه که پیش از این گفته شد، هنوز نمایندگی رسمی سامسونگ در شهر اصفهان آغاز به کار نکرده است.
از همین رو کاربرانی که قصد دریافت خدمات از نمایندگی رسمی سامسونگ را دارند، می‌بایست این خدمات را از نمایندگی سامسونگ در تهران دریافت نمایند. متقاضیان دریافت سرویس از این مجموعه می‌توانند به صفحه نمایندگی سامسونگ در شهرستان ها مراجعه کرده و از شیوه دریافت خدمات از این نمایندگی آگاهی یابند.


تعمیرگاه تلویزیون سامسونگ در شیراز
تلویزیون محصولی است با حجم کاری بالا و قطعات ظریف و حساس؛ این عوامل، زمینه ساز معیوب شدن محصول مذکور و بروز مشکلات و ایرادهای اساسی در عملکرد آن می باشد. از طرفی، عواملی مثل نواسانات برق، نفوذ آلودگی و رطوبت، ضربه خوردن و … نیز در خرابی تلویزیون تاثیرگذار هستند. با توجه به عدم راه اندازی کامل تعمیرگاه و نمایندگی تلویزیون سامسونگ در شیراز ، توصیه می کنیم در صورت بروز علائمی مثل:
تاریک شدن بخشی از تصویر، خطوط عمودی در نمایشگر، عدم ارائه تصویر، قطع و وصل شدن های مکرر تصویر، وجود لکه یا رنگ های غیر عادی در تصویر، چشمک زدن چراغ پاور، روشن نشدن و …، محصول را به شعبه اصلی نمایندگی سامسونگ در تهران ارسال نمایید. تعمیرکاران مجرب در این مرکز، با استفاده از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات روز دنیا، ضمن بررسی دقیق محصول، اقدامات تعمیری لازم را انجام می دهند.
پس از تعمیر یا تعویض بخش هایی مثل بک لایت، پنل، مین برد، برد تی کان، تیونر، آمپلی فایر و …، تلویزیون شما به شکل کاملا سالم و بی نقص، به آدرس تان ارسال خواهد شد.


آیا نمایندگی سامسونگ در تبریز وجود دارد؟
همانگونه که پیش از این ذکر شد، متأسفانه کمپانی سامسونگ در غالب شهرهای کشور ما نمایندگی رسمی ندارد. از همین رو به کاربران عزیز ساکن در شهر تبریز توصیه می‌شود که جهت دریافت خدمات مرتبط با تعمیرات سامسونگ، روش‌های دیگری را امتحان کنند. یکی از امن‌ترین درگاه‌های موجود جهت دریافت خدمات مرتبط با تعمیر سامسونگ، تماس با نمایندگی سامسونگ در تهران و ارسال کالا به این نمایندگی، بر اساس دستورالعمل عنوان شده از سوی کارشناسان این مرکز است.
کلیه کاربران ساکن در شهر تبریز می‌توانند بر اساس دستورالعمل درج شده در این وبسایت دستگاه مورد نظر خود را به نمایندگی سامسونگ در تهران ارسال کرده و آن را تعمیر کنند. نمایندگی سامسونگ در تهران، شعب متعددی را جهت ارائه خدمات به کاربران عزیز ساکن در شهرستان ها راه اندازی کرده است تا بدین واسطه نقصان نبود نمایندگی سامسونگ در تبریز، اصفهان، شیراز، اهواز و سایر شهرهای کشورمان را برطرف کند.

نمایندگی های اپل در ایران

با نمایندگی اپل دیگر نگران تعمیر محصولات اپل نباشید! نمایندگی اپل تمام تلاش و امکانات خویش را به کار بسته تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه تعمیر و فروش به کاربران و علاقمندان این برند باشد. از آن جا که کمپانی اپل در ایران هنوز نمایندگی رسمی ندارد کاربران این برند در زمان خرید تولیدات آن ممکن است این دل نگرانی را داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دستگاهشان، امکان بازیابی و ترمیم آن وجود نداشته باشد اما کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اپل تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمامی نیازها و درخواستهای کاربران اپل را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند.

کارشناسان ما در نمایندگی اپل با معرفی و عرضه هر محصول جدید از سوی کمپانی اپل به بررسی و واکاوی آن پرداخته و به استخراج ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن می پردازند. این کار منجر به تدوین جدیدترین متدهای تعمیر و بازیابی مرتبط با هر دستگاه گشته و سبب می گردد تا دستگاه های معیوب به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت تعمیر و ترمیم شوند.


نمایندگی اپل در اصفهان

نمایندگی اپل در اصفهان ارائه‌دهنده‌ی تخصصی‌ترین سرویس‌های فروش و تعمیر محصولات اپل به هموطنان عزیز ساکن در شهر اصفهان است. کاربران دستگاه‌های اپل و یا متقاضیان خرید محصولات این برند خوش‌نام که ساکن در شهر اصفهان هستند،  می‌توانند به نمایندگی اپل در اصفهان مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند. برخی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل در اصفهان عبارت است از:

تعمیر و فروش تمامی مدلهای آیفون، تعمیر و فروش تمامی مدلهای مک بوک، تعمیر و فروش تمامی مدلهای تبلت اپل، تعمیر و فروش تمامی مدلهای آی مک اپل، تعمیر و فروش تمامی مدلهای اپل واچ اپل و …. . شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل در اصفهان مشمول گارانتی و ضمانت است.

مرکز تخصصی نمایندگی اپل در شیراز
کلیه مراکزی که در حال فعالیت به عنوان نمایندگی اپل در شیراز هستند، اگر چه مراکزی مجاز هستند، اما هیچ‌ یک از آنها نمایندگی رسمی اپل نیستند. دلیل این امر نیز آن است که کمپانی اپل تابحال اجازه راه‌اندازی هیچ‌گونه نمایندگی را در کشور ما نداده است. نمایندگی تعمیرات اپل با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان جوان و متخصص و با بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته روز دنیا در تلاش است تا به تمامی دستگاه‌های معیوب شما تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به شما ارزانی دارد. این نمایندگی در تلاش است تا با ارائه کلیه خدمات مورد نیاز به کاربران عزیز ساکن در شهرستان‌ها، نقصان مربوط به نبود نمایندگی اپل در شیراز و سایر استان‌های کشور را رفع نمایند.


نمایندگی تعمیرات اپل در کرج
محصولات اپل دارای ویژگی های ساختاری منحصر به فردی هستند که فرایند تعمیر آنها را متمایز کرده است. به همین دلیل، لازم است که تعمیرکار با این ویژگی ها آشنایی کامل داشته و بتواند مراحل تعمیر را به صورت بی نقص ارائه دهد. در نمایندگی تعمیرات اپل در کرج تکنسین هایی فعالیت می کنند که دانش فنی و تخصصی لازم برای ترمیم انواع گوشی، تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ این کمپانی را داشته و می توانند ترمیم این محصولات را با کم ترین میزان خطا انجام دهند. علاوه بر این، مدیریت نمایندگی اپل در کرج، بخش تعمیرات را به ابزار و تجهیزات بسیار پیشرفته ای مجهز کرده و دست تکنسین ها را برای استفاده از روش های تعمیراتی مدرن باز گذاشته است. لذا کاربران با مراجعه به این مرکز، شاهد تعمیر محصول خود به صورت تخصصی و بازگشت عملکرد آن به کیفیت اولیه خواهند بود.


تعمیر موبایل اپل در تبریز
یکی از اقدامات اصلی نمایندگی اپل در تبریز ، تعمیرات آیفون است. آیفون جزء پر کاربرد ترین و پر طرفدار ترین محصولات این برند بوده و کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. پس از این که شما گوشی خود را به نمایندگی رسمی اپل در مرکز سخت افزار ایران ارسال کردید، تیم تعمیراتی این مرکز آن را به دقت وارسی می کند. سپس اقداماتی نظیر: تعمیرات هارد، تعمیر ال سی دی، ترمیم تاچ، تعمیر تخصصی باتری، تعمیر یا تعویض قاب، تعمیرات آی سی، تعمیر ترانزیستور، ترمیم diod، تعمیر ویبراتور، تعمیر اسپیکر و تعمیرات میکروفن، ویروس کشی، اصلاحات نرم افزای، آپدیت کردن برنامه ها، ریست فکتوری و … انجام می گردد. تعمیر موبایل اپل در تبریز، به شکل تخصصی انجام شده و منجر به رفع مشکلاتی مثل: کرش کردن، باز نشدن یا دانلود نشدن برنامه ها در اپ استور، هنگ کردن، عدم اجرای برنامه ها، کار نکردن دوربین، مشکلات صدا، کار نکردن تاچ و مواردی از این دست می گردد.


خدمات مربوط به تعمیر موبایل

تعمیر سخت افزاری  موبایل لنوو
تعمیر موبایل لنوو در بخش سخت افزار یکی از سرویس های ویژه ای است که به صورت جداگانه ارائه می شود. تمام گوشی های همراه از جمله موبایل لنوو ، قطعات و بخش های متعددی دارند. بررسی و ترمیم قطعاتی مثل باتری، هارد، قاب، گلس، ال سی دی، تاچ، میکروفن، اسپیکر، برد و … در حوزه بررسی های سخت افزاری موبایل است.
نمایندگی تعمیر موبایل لنوو  در بخش سخت افزار به دلیل دسترسی به آرشیوی مجهز از قطعات جانبی به راحتی می تواند تمام مشکلات سخت افزاری موبایل لنوو را همراه با ضمانت نامه های معتبر برطرف کند. تکنسین های این واحد تعمیراتی برای ارتقا سطح کیفی فرایند تعمیر موبایل لنوو از ابزار و دستگاه های پیشرفته استفاده می کنند، لذا می توانند بهترین مسیر تعمیر را انتخاب و اجرا کنند.

تعمیر موبایل لنوو ؛ نرم افزاری
تعمیر موبایل لنوو  در بخش نرم افزار نیز توسط متخصصین مجرب و ماهر IT انجام می شود. خدمات و سرویس هایی نظیر نصب و فعال کردن آنتی ویروس، فلش کردن گوشی، بازیابی اطلاعات حذف شده، رفع مشکلات آنتن دهی، رفع مشکلات اتصال گوشی به اینترنت و مواردی از این دست از جمله مهمترین سرویس های تعمیر موبایل لنوو در بخش نرم افزار است. تعمیر نرم افزاری موبایل لنوو  با استفاده از جدید ترین برنامه ها و متدهای تعمیراتی روز دنیا انجام می شود و همراه با ارائه ضمانت نامه های معتبر و کتبی است.


تعمیر موبایل اچ تی سی ؛ سخت افزاری
تعمیر موبایل اچ تی سی در بخش سخت افزار یکی از سرویس های ویژه ای است که به صورت جداگانه ارائه می شود. تمام گوشی های همراه از جمله موبایل اچ تی سی، قطعات و بخش های متعددی دارند. بررسی و ترمیم قطعاتی مثل باتری، هارد، قاب، گلس، ال سی دی، تاچ، میکروفن، اسپیکر، برد و … در حوزه بررسی های سخت افزاری موبایل است.
واحد تعمیر موبایل اچ تی سی در مرکز سخت افزار ایران در بخش سخت افزار به دلیل دسترسی به آرشیوی مجهز از قطعات جانبی به راحتی می تواند تمام مشکلات سخت افزاری موبایل اچ تی سی را برطرف کند. تمام سرویس های تعمیراتی در این مرکز همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبی است. تکنسین های این واحد تعمیراتی برای ارتقا سطح کیفی فرایند تعمیر موبایل اچ تی سی از ابزار و دستگاه های پیشرفته و سازگار با ساختار این دستگاه استفاده می کنند.


تعمیر موبایل اچ تی سی ؛ نرم افزاری
نرم افزار و سخت افزار به یک اندازه در ساختار موبایل و دستگاه های شبیه به آن تاثیر دارد. خرابی های نرم افزاری نیز می تواند مشکلات بسیاری را برای موبایل اچ تی سی و سایر برند ها ایجاد کند. برای تعمیر موبایل اچ تی سی در بخش نرم افزار باید از متخصصین مجرب و ماهر آی تی کمک بگیریم.
خدمات و سرویس هایی نظیر نصب و فعال کردن آنتی ویروس، فلش کردن گوشی، بازیابی اطلاعات حذف شده، رفع مشکلات آنتن دهی، رفع مشکلات اتصال گوشی به اینترنت و مواردی از این دست از جمله مهمترین سرویس های مربوط به تعمیر نرم افزاری موبایل اچ تی سی است. تعمیر موبایل اچ تی سی در بخش نرم افزار با استفاده از جدید ترین روش ها و متدها و بر اساس استاندارد ها جهانی انجام می شود.


خدمات مربوط به تعمیر موبایل شیائومی
در نمایندگی تعمیر موبایل شیائومی، تخصصی ترین و بهترین سرویس های سخت افزاری و نرم افزاری توسط تیمی از ماهرترین کارشناسان و با استفاده از تجهیزات به روز  ارائه می شود. به دلیل جدید بودن و ناشناس بودن برند شیائومی برای عموم مردم ، تعمیرات آن توسط مراکز محدودی انجام می شود که نمی توان به همه آنها هم اعتماد کرد. می توانید برای دریافت بهترین و با کیفیت ترین خدمات در حوزه تعمیر موبایل شیائومی به این مرکز معتبر مراجعه کنید.


 -   یافتن علت داغ شدن گوشی شیائومی و تعمیر آن قسمت
  -  ارائه خدمات مربوط به تعویض هارد xiaomi
  -  تعمیر همه گوشی های آبخورده xiaomi
  -  رفع مشکل ریست شدن گوشی xiaomi
  -  تعویض قاب گوشی شیائومی
  -  تعمیر هارد گوشی شیائومی
  -  برطرف کردن ایرادات نرم افزاری و هنگ کردن گوشی Xiaomi
  -  تعمیر ایراد خاموشی ناگهانی گوشی
  -  برطرف کردن مشکل تخلیه شارژ باتری
  -  تعمیر همه گوشی های ضربه خورده xiaomi
  -  رفع مشکل هندزفری
  -  تعویض ال سی دی گوشی شیائومی
  -  رفع ایرادات پر شدن حافظه گوشی
  -  تعویض تاچ و ال سی دی گوشی شائومی
  -  تعویض اسپیکر گوشی شائومی
  -  بازیابی اطلاعات از دست رفته گوشی xiaomi

تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل در مرکز سخت افزار ایران

تعویض گلس موبایل ال جی
مفهوم گلس در اصطلاح عموم و اصطلاح تخصصی کاملا از هم متفاوت است. از نگاه عموم گلس همان محافظ صفحه نمایش و روکشی است که روی صفحه موبایل کشیده می شود تا از دستگاه در برابر صدمات احتمالی از جمله خط و خش و آسیب های جزئی مراقبت کند و از لحاظ تخصصی و فنی یک بخش جدانشدنی از موبایل است؛ به عبارت بهتر همان شیشه ای ست که به تاچ و ال سی دی چسبیده است. برای تعویض گلس موبایل ال جی ابتدا باید سلامت تاچ و ال سی دی تست شود.
اگر تاچ و ال سی دی سالم باشند، با تعویض گلس موبایل ال جی مشکل حل می شود، اما اگر تاچ و ال سی دی آسیب دیده باشند، باید به طور کلی هر سه بخش تعویض شوند.  تعویض گلس موبایل ال جی در واحد تعمیر موبایل ال جی هارد ور سنتر به کمک فناوری های نوین و مجهزترین دستگاه ها و چسب OCA انجام می‌شود و پس از تعمیر، کیفیت ال سی دی به حالت اولیه باز خواهد گشت. با این روش ال سی دی اورجینال دستگاه باقی می ماند و عملکرد دستگاه ۱۰۰ درصد حفظ خواهد شد.

تعمیر برد موبایل ال جی
تعمیر برد موبایل ال جی هم در حوزه تخصص های واحد تعمیر موبایل ال جی در هارد ور سنتر است. برد موبایل مهمترین بخش این دستگاه است که سایر قطعات روی آن نصب می شود. برد های گوشی ها ساختار فشرده و پیچیده ای دارند و نسبت به سایر بردهای الکتریکی دارای طراحی خاصی هستند.
برد موبایل 7 لایه دارد که از هر لایه مدار های مختلفی عبور می کند؛ این مدار ها در قسمت هایی از برد به هم متصل می شوند که به این قسمت ها متالیزه گفته می شود. برد موبایل مانند دیگر بردهای لوازم الکتریکی از قطعات SMD تشکیل شده است. برای تعمیر برد موبایل ال جی باید اجزای برد به خوبی و با دقت بررسی و ارزیابی شود و بعد از عیب یابی دقیق مسیر تعمیر انتخاب و اجرا شود.


تعمیر سخت افزاری موبایل سامسونگ
تعمیر موبایل سامسونگ در بخش سخت افزار مسیر جداگانه دارد. به طور کلی این نمایندگی معتبر و مجاز برای ارائه خدماتی بهتر و تخصصی تر، بخش تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری موبایل را از هم جدا کرده است و برای اجرای هر کدام از تکنسین ها و تعمیرکاران متخصص همان بخش درخواست کمک کرده است. تمام موبایل ها قطعات و بخش های متعددی دارند. بررسی و ترمیم قطعاتی مثل باتری موبایل سامسونگ، هارد، قاب، تعویض گلس گوشی ، ال سی دی، تاچ، میکروفن، اسپیکر، برد و … در حوزه بررسی های سخت افزاری موبایل است.
نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ در بخش سخت افزار به دلیل دسترسی به آرشیوی مجهز از قطعات جانبی به راحتی می تواند تمام مشکلات سخت افزاری موبایل سامسونگ را برطرف کند. تمام سرویس های تعمیراتی در این مرکز با استفاده از ابزار و دستگاه های پیشرفته و سازگار با ساختار این دستگاه انجام می شود. همه خدمات تضمین شده و همراه با ضمانت نامه های معتبر است.


تعمیر نرم افزاری موبایل سامسونگ
برای تعمیر موبایل سامسونگ در بخش نرم افزار از تجربه و تخصص تکنسین های ماهر کمک خواهیم گرفت. خرابی های نرم افزاری نیز می تواند مشکلات بسیاری را ایجاد کند. خدمات و سرویس هایی نظیر نصب و فعال کردن آنتی ویروس، فلش کردن گوشی، بازیابی اطلاعات حذف شده، رفع مشکلات آنتن دهی، رفع مشکلات اتصال گوشی به اینترنت و مواردی از این دست از جمله مهمترین سرویس های مربوط به تعمیر نرم افزاری موبایل سامسونگ است. تعمیر موبایل سامسونگ در بخش نرم افزار با استفاده از جدید ترین روش ها و متدها و بر اساس استاندارد ها جهانی انجام می شود.


تعمیرات سخت افزاری موبایل سونی
مرکز تعمیر موبایل سونی یکی از مراکز تخصصی و پیشرو در حوزه تعمیرات موبایل است که سرویس های انجام شده در آن با استفاده از تجهیزاتی پیشرفته و مدرن همچون BGA Machine Ersa 550، Clean Room، PC3000،TEXAS INSTRUMENTS EV 2300  و دیگر تجهیزات تعمیراتی و ابزارآلات لحیم‌کاری روز جهان به صورت تخصصی و صد در صد تضمینی انجام می‌گیرد.‌
دارندگان گوشی‌های سونی می توانند با مراجعه به نمایندگی تعمیرات سونی و حضور در پارت تخصصی تعمیر موبایل Sony تخصصی ترین خدمات و سرویس های مرتبط با بهسازی، ترمیم، بازیابی و تعمیر این دستگاه را دریافت نمایند. تعمیر و یا تعویض باتری، رفع مشکلات سیم کارت، تعمیر صفحه نمایش انواع موبایل، تعویض گلس موبایل، تعویض ویبره موبایل و … برخی از سرویس‌های تخصصی مرتبط با سخت افزار موبایل است که با حضور در مرکز تعمیر موبایل سونی قابل دریافت است.


تعمیرات نرم افزاری موبایل سونی
تعمیرات نرم افزاری موبایل سونی از دیگر سرویس های ارائه شده در نمایندگی تعمیر موبایل سونی است که با استفاده از بروزترین تجهیزات و باکس‌های این حوزه انجام می پذیرد. دارندگان گوشی های سونی می توانند در صورت بروز اشکالات نرم افزاری در دستگاه خویش به نمایندگی تعمیرات گوشی سونی مراجعه کرده و تخصصی‌ترین سرویس‌های مورد نیاز را دریافت نمایند. اِعمال تعمیرات نرم افزاری بر روی موبایل های سونی در این مرکز، صرفاً پس از طی روند عیب‌یابی و تشخیص علل اشکالات پیش آمده انجام می‌پذیرد.
کارشناسان حاضر در نمایندگی گوشی سونی تسلط و تخصصی تام در حوزه فعالیت خویش داشته و در تلاشند تا بالاترین سطح کیفی خدمات را در حیطه تعمیرات موبایل سونی عرضه نمایند. برخی از تعمیرات نرم افزاری ارائه شده در این مرکز عبارتند از: تعمیر مشکلات آنتن دهی موبایل، تعمیر به هم ریختگی تنظیمات موبایل سونی، تعمیر مشکل خاموش شدن ناگهانی موبایل سونی، تعمیر پرش آنتن موبایل، برطرف کردن قطع و وصلی سیگنال آنتن موبایل، برطرف کردن مشکل در دسترس نبودن موبایل، رفع مشکل افت سیگنال و …. .

تعمیر انواع لباسشویی

تعمیر لباسشویی ال جی
لباسشویی‌های ال جی یکی از پرفروش‌ترین‌ها در حوزه لوازم خانگی به ویژه در کشور ما هستند. محصولات این برند اگر چه پیشتاز در فناوری و کیفیت هستند اما همچون سایر دستگاه‌های مورد استفاده گاه دچار خرابی و ناکارامدی میگردند. کاربران این محصول می‌توانند در صورت مشاهده خرابی در دستگاه خود با مرکز تعمیرات لباسشویی تماس گرفته و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

تعمیر لباسشویی سامسونگ

لباسشویی‌های سامسونگ در مدلهای گوناگون اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و توکار تولید می‌شوند. از این رو تعمیر آنها می‌بایست با درنظر داشتن نوع فناوری و سیستم آنها انجام پذیرد در غیراینصورت عملیات صورت گرفته ممکن است نه تنها سبب بهبود دستگاه نشود بلکه خرابی دوچندان آن را در پی داشته باشد.
اگر از کاربران لباسشویی‌های سامسونگ هستید می‌توانید تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر لباسشویی سامسونگ را از طریق تماس با مرکز تعمیرات لباسشویی دریافت نمایید.


تعمیر لباسشویی پاکشوما
خدمات ارائه شده در ارتباط با تعمیر لباسشویی پاکشوما منحصر به مدلی خاص از این دستگاه نیست و کلیه مدل ها، دوقلو، درب از جلو و … را شامل می گردد.
شایان ذکر است غالب سرویس های مرتبط با تعمیرات لباسشویی پاکشوما بصورت سرویس در محل ارائه می گردد زیرا ابعاد بالای این دستگاه امکان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه را دشوار ساخته است. (مگر درشرایطی که امکان جداسازی قطعه معیوب و تحویل آن به تعمیرگاه وجود داشته باشد).


تعمیر لباسشویی بوش

لباسشویی‌های بوش یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین لباسشویی‌های موجود در بازار هستند. اما گاه استفاده نادرست و عدم توجه به استانداردهای کار با این دستگاه‌ها، زمینه‌ساز خرابی و از کارافتادگی آنها می‌شود. در صورت خرابی ماشین های لباسشویی بوش، توصیه می‌شود سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر و بهسازی آنها را صرفاً از تعمیرگاه‌های مجاز لوازم خانگی نظیر مرکز تعمیر ماشین لباسشویی بوش  دریافت نمایید.


تعمیر لباسشویی حایر
همانگونه که ذکر شد غالب تعمیرات مرتبط با ماشین های لباسشویی بصورت سرویس در محل انجام می‌پذیرد. دلیل استفاده از این سرویس آن است که ابعاد و وزن بالای این دستگاه جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه را دشوار ساخته است.  جهت استفاده از سرویس در محل لباسشویی کافی است تا از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت، با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور تعمیرکار لباسشویی را ثبت نمایید.
پس از تماس شما، هماهنگی‌های لازم میان شما و کارشناس تعمیر لباسشویی حایر صورت می‌گیرد و تعمیرکار در یک زمان مشخص در محل حضور می یابد.


تعمیر لباسشویی دوو
نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی دوو ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات مرتبط با انواع ماشین لباسشویی دوو به متقاضیان است. سرویس‌های ارائه شده در این مرکز به دلیل پیروی از استانداردهای جهانی، برخودار از بالاترین سطح کیفی ممکن می‌باشند.
(غالب سرویس های مرتبط با تعمیر لباسشویی دوو و البته سایر ماشین ‌های لباسشویی دیگر، بصورت سرویس در محل ارائه می گردد؛ زیرا ابعاد بالای این دستگاه امکان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه را دشوار ساخته است).