مرکز تعمیرات سخت افزار ، تعمیرات لوازم خانگی ،مرکز موبایل ایران

مرکز تعمیرات سخت افزار پیشگام در تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع دستگاه های الکترونیک

مرکز تعمیرات سخت افزار ، تعمیرات لوازم خانگی ،مرکز موبایل ایران

مرکز تعمیرات سخت افزار پیشگام در تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع دستگاه های الکترونیک

فکس سرور چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که اشاره کردیم، فکس سرور یک سامانه ارتباطی نوین است که امکان دسترسی به آن در بستر اینترنت نیز وجود دارد. به بیان دیگر سامانه فکس یک سرویس مرتبط با IP-Telephoney است که به صورت مستقل یا تکمیلی در کنار مراکز تماس مرتبط با IP-Telephoney کار می کند. ارسال و دریافت فکس از طریق Web را می توان اساس کار فکس سرور معرفی کرد. نکته جالب توجه در مورد Fax Server این است که تعداد کانال‌ های آن تا حدود 3 هزار کانال نیز قابل توسعه است. قابلیت یکپارچه ‌سازی با نرم ‌افزارهای اتوماسیون اداری نیز از جمله ویژگی های کاربردی فکس سرور است. با این توضیح که نمابرهای دریافتی را در قالب فایل الکترونیکی دریافت نموده و بر اساس Caller ID تماس ‌گیرنده و یا کانال (خط تلفن شهری) دریافتی، نمابر را به کارتابل مشخصی هدایت می کند. نمابرهای ارسالی در این سامانه از امنیت بالایی برخوردار هستند و تمامی آنها به صورت مکانیزه ارسال می گردند.


چرا باید سازمان را به فکس سرور مجهز کرد؟
حالا که با ماهیت فکس سرور آشنا شدید، بد نیست که برخی از مزایای این سرویس را نیز بشناسید. بدون شک اولین و مهم ترین مزیت راه اندازی و استفاده از Fax Server ، کاهش هزینه های شرکت یا مجموعه شما خواهد بود. شما با استفاده از این سرویس دیگر نیازی به خرید کاغذ و کارتریج نخواهید داشت و هزینه ای بابت نگهداری از دستگاه های فکس پرداخت نمی کند. حذف دستگاه فکس به شما کمک می کند که بازدهی کل سازمان را افزایش داده و روند ارسال و دریافت نمابرها را تسریع کنید.

با استفاده از فکس سرور شما می توانید نمابرهای مورد نظرتان را در طول 24 ساعت شبانه روز ارسال و دریافت کنید. همچنین مدیریت نمابرها به مراتب راحت تر خواهد بود و حتی می توانید یک نمابر دریافت شده را به کارتابل شخص و یا اشخاص مورد نظرتان ارسال کنید. در روزهای تعطیل هم فکس سرور نمابرهای کل سازمان را به صورت اتوماتیک دریافت می کند.
امکان پاسخگویی شبانه ‌روزی، عدم نیاز به تلفن گویا یا اپراتور، نمایش نمابرهای دریافتی به ترتیب تاریخ، ساعت و دیگر پارامترها، ایجاد user name  و Password برای هر کاربر، امکان برقراری تماس با سازمان‌ها از طریق کدهای DTMF ، حفظ نهایت کیفیت صفحات با توجه به محدودیت سیاه و سفید بودن فاکس نیز دیگر مزایای استفاده از فکس سرور به شمار می روند. کارشناسان شبکه در مرکز سخت افزار ایران با تجربه اجرای موفق صدها پروژه راه اندازی فکس سرور، اطلاعات و مشاوره های کاربردی راجع به این سرویس به شما ارائه خواهند داد.


یکپارچه سازی سامانه فکس سرور با اتوماسیون های اداری
یکی از مهم ترین قابلیت های فکس سرور ، قابلیت یکپارچه سازی آن با اتوماسیون های اداری است. وقتی از این سامانه در اتوماسیون های اداری نظیر CRM  , ERP در سازمان خود استفاده می کنید، توان مدیریتی شما بر فکس های ارسالی و دریافتی افزایش خواهد یافت. پیش تر هم اشاره کردیم که فکس سرور تمامی نمابرهای ارسالی را مستقیما از داخل اتوماسین اداری ارسال کرده و آنها را ذخیره می کند.

این یعنی هر زمان که احتیاج باشد می توانید به نمابرهای مورد نظرتان دسترسی داشته باشید. فرایندی که در سیستم سخت افزاری فکس زمان زیادی به طول می انجامید. کافی است رسید فکس مورد نظر را در اتوماسیون اداری پیدا کنید تا به نمابر آن با تاریخ و سایر جزئیات دسترسی داشته باشید. یکپارچه سازی فکس سرور با اتوماسیون اداری به شما کمک می کند که نمابر مورد نظرتان را به پروفایل کارکنان یا مدیر مجموعه و یا هر فرد دیگری ارجاع دهید.

از جمله مهم ترین مزایای این کار این است که شما می توانید برای هر کار یوزر مشخصی ایجاد کرده و سطح دسترسی معینی را به هر یوزر اختصاص دهید. با  آرشیو و دسته‌ بندی فکس‌ها هم این امکان را دارید که تصویر مورد نظرتان را هر زمان که بخواهید در اختیار داشته باشید. شما با تطبیق دادن اتوماسیون های اداری مجموعه خود با سامانه فکس سرور، امکان این را دارید که با انواع خطوط ارتباطی نظیر  E1, Sip Trunk, Co PSTNدر ارتباط باشید.

منبع : دهکده سخت افزار

نصب کولر گازی سامسونگ

برای نصب کولر گازی سامسونگ به صورت صحیح و بی نقص، باید به نکاتی از قبیل: ایمن سازی جایگاه، شیب مناسب لوله ها، نصب درست اتصالات الکتریکی، اتصال صحیح لوله ها، انتخاب جای مناسب برای پنل خارجی و …. توجه کنید. شاید برایتان جالب باشد بدانید که بیشتر موارد مراجعه کاربران به نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ، بروز مشکلاتی است که ناشی از رعایت نکردن همین موارد هستند.
برای پیشگیری از وقوع این اختلالات، فرایند نصب کولرگازی Samsung در مرکز سخت افزار ایران، با استفاده از دستگاه ها و ابزار پیشرفته و توسط تیم مجرب انجام می شود. همکاران ما وقتی از استحکام پایه ها مطمئن شدند، پنل داخلی را نصب و لوله و اتصالات مربوطه را نیز وصل می کنند. در نهایت، پنل خارجی در محلی مناسب نصب شده و شارژ کولر گازی سامسونگ انجام می گردد. بعد از این، می توانید دستگاه را تست کرده و در صورت سالم بودن، به راحتی از آن استفاده کنید.

تعمیر فن کولرگازی samsung
قطعه ای در کولر گازی وجود دارد که فن نامیده شده و با استفاده از یک موتور کوچک، فرایند تولید باد را در ستگاه کنترل می کند. موتور فن، از چندین خازن تشکیل شده که اگر از کار بیفتند، فن را دچار مشکل می کنند. برای تعمیر فن کولرگازی Samsung ، این خازن ها تعویض می شوند. البته گاهی هم این کار بی فایده بوده و موتور فن به کلی تعویض خواهد شد. تعویض فن، آخرین راه حلی است که همکاران ما در نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ برای رفع مشکلات این قطعه اجرا می نمایند. پس از تعویض فن، چرخه تولید باد به حالت عادی باز می گردد و شما می توانید مثل روز اول، از کولر خود استفاده نمایید.


تعمیر کمپرسور کولرگازی سامسونگ
کمپرسور، یکی از قطعات مهم کولرگازی است تا جایی که آن را شاخص کار دستگاه می دانند. این قطعه گاز را از اواپراتور مکش کرده و به سمت کندانسور هدایت می کند و با این کار، در چرخه خنک سازی دستگاه نقش دارد. باید بدانید که کمپرسور گاز یک دستگاه مکانیکی است که فشار گاز را افزایش داده و حجم آن را کاهش می‌ دهد. اگر در میزان سرمای دستگاه اختلالی مشاهده کردید، حتما کمپرسور را بررسی کنید. تعمیر کمپرسور کولرگازی سامسونگ معمولا امکان پذیر است؛ اما در شرایطی که میزان آسیب دیدگی بالا باشد، این قطعه با یک کمپرسور جدید و اورجینال جایگزین می گردد.


رفع نشتی کولر گازی سامسونگ
به عنوان یکی از مهم ترین فرایندها در تعمیر کولر گازی سامسونگ ، باید به رفع نشتی آن اشاره کنیم. در اثر ترک خوردن لوله های کولر، گاز فرئون به بیرون نشت پیدا کرده و مشکلاتی را ایجاد می نماید. میزان زیاد این گاز، می تواند سلامتی کاربران را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین این مساله موجب کاهش سرمای دستگاه شده و به مرور زمان، قطعات را نیز درگیر خواهد کرد. از طرفی نشتی گاز، منجر به افزایش مصرف برق کولرگازی نیز خواهد شد. باید بدانید تنها تعمیرکاران مجرب لوازم خانگی قادر به تشخیص درست محل نشتی کولر و برطرف کردن آن هستند. رفع نشتی کولر گازی سامسونگ ، پس از پیدا کردن محل دقیق نشتی و با توجه به شدت آسیب دیدگی انجام خواهد شد.


واحد تعمیر کولر گازی سامسونگ
یکی از واحدهای موجود در نمایندگی سامسونگ، واحد تعمیر کولر گازی سامسونگ است که به ارائه تخصصی ترین سرویس ها و خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی و ترمیم این دستگاه می پردازد. متقاضیان هر یک از سرویس های ارائه شده توسط این واحد می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت و یا با مراجعه حضوری به این مرکز، درخواست خود مبنی بر نیاز به سرویس و تعمیر کولر گازی را ثبت نمایند.
بلافاصله پس از ثبت درخواست، کارشناسان مرکز تعمیر کولر گازی سامسونگ به محل مورد نظر اعزام شده و سرویس های تخصصی مورد نیاز را بر روی دستگاه اعمال می نمایند. مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی سامسونگ با تجهیز فضای خویش به حضور زبده ترین کارشناسان توانسته است بالاترین سطح کیفی خدمات را به کاربران خویش ارائه نموده و تمامی نیازهای آنان را برطرف سازد. صبر و شکیبایی کارشناسان در حین کار و ارائه‌ راهنمایی ‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایل موفقیت این مجموعه در حیطه خدمات ‌رسانی بوده‌ است.


سرویس و تعمیر کولر گازی سامسونگ
سرویس و تعمیر کولر گازی سامسونگ در صورتی که توسط کارشناسان انجام پذیرد علاوه بر کاهش هزینه های جاری، بالاترین بهره‌وری را با خود به همراه خواهد داشت. سرویس این محصول به ویژه با شروع فصل گرما اهمیت ویژه می یابد زیرا گرمای این فصل برای بسیاری از هموطنان تنها با استفاده از کولر گازی قابل تحمل میگردد.
اما توصیه های کارشناسان در باب تعمیر کولر گازی سامسونگ چیست؟ در ابتدای فصل تابستان می‌بایست ابتدا کولرها را سرویس کرده و چنانچه نیازی به تعمیر داشته باشند آن‌ها را ترمیم و تعمیر نمود. کارشناسان توصیه می‌کنند سرویس و تعمیرات کولر گازی سامسونگ به دست یک سرویس کار مجاز انجام شود تا از بروز خطرات احتمالی پیشگیری شود؛
اگر در جستجوی یک تعمیر کار متخصص در زمینه تعمیر کولر گازی Samsung هستید، می‌توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات کارشناسان ما بهره‌مند گردید. کارشناسان ما به دلیل سال‌ها کار با این محصولات و تعمیر کولرهای گازی سامسونگ، قادر به رفع و بهسازی تمامی اشکالات موجود در این تجهیزات می‌باشند.


ضرورت تعمیر و سرویس کولر گازی سامسونگ
شاید در ابتدای راه اندازیِ کولر، نیاز چندانی به سرویس کولر گازی سامسونگ نباشد لیکن با گذشت عمر مفید آن، یکی از ضرورت هایی خواهد بود که عدم توجه به آن آسیب جدی به دستگاه را وارد می سازد. کاربران این دستگاه آگاهی دارند که منظور از تعمیرات، تمامی سرویس هایی است که به بهبود عملکرد کولرگازی کمک می کنند و صرفاً به عملیات تعمیر و تعویض یک قطعه از دستگاه منحصر نمی گردد.
تعهد به سرویس و تعمیر کولر گازی سامسونگ در دوره ‌های مشخص و سیکل‌ های معین سبب می‌ گردد تا ضمن پیشگیری از برخی خرابی ‌ها، میزان مصرف انرژی برق توسط این دستگاه نیز به حداقل میزان ممکن برسد. شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به سرویس های دوره ای و تعمیر کولر گازی سامسونگ از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید.

تعمیر تخصصی لباسشویی Samsung

در حال حاضر ماشین های لباسشویی موجود در بازار به دو شکل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک بوده و نوع نیمه اتوماتیک نیز به دو صورت دو قلو (قسمت شستشوی لباس + قسمت خشک کن لباس ) و نوع ساده (سطلی ) در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.
در تعمیر لباسشویی سامسونگ توجه به مدل ماشین لباسشویی بسیار مهم است. تعمیر ماشین لباسشویی ممکن است در ظاهر پیچیده به نظر آید، اما به راحتی در مرکز تعمیر لباسشویی سامسونگ انجام می شود و هر گونه نگرانی در این رابطه را برای کاربر م

و می کند.

سرویس در محل تعمیر لباسشویی سامسونگ
تعمیرکاران ما با تعمیر لباسشویی Samsung در محل نگرانی جا به جایی لباسشویی به تعمیرگاه را برای شما رفع می کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات تعمیرات را به نتیجه می رسانند
تمامی سرویس های مربوط به تعمیر لباسشویی سامسونگ در محل، با بالاترین سطح کیفیت ارائه می شود. به علاوه هزینه تعمیر لباسشویی سامسونگ با کمترین قیمت، اهرم رقابتی است که ما را از سایر مراکز تعمیراتی متمایز می سازد. همین امر افزایش رضایت مشتریان از خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ را به همراه داشته است.


تعمیر شیر برقی لباسشویی سامسونگ

وظیفه شیر برقی لباسشویی کنترل میزان آب ورودی به ماشین لباسشویی، در حین شستشو است. شیرهای بکاررفته در ماشین‌های لباسشویی به طور کلی مشتمل بر دو قسم شیر برقی آب سرد و شیر برقی آب گرم هستند که البته ماشین‌های لباسشویی‌ امروزی تنها یک شیر برقی آب سرد دارند. (در این مدل از ماشین های لباسشویی آب گرم مورد نیاز جهت شستشوی البسه نه از طریق ورودی شیر آب گرم، بلکه از طریق گرم کردن آب توسط هیتر تأمین می‌شود).
خرابی شیر برقی لباسشویی عموماً در شیر آب سرد و به دلیل یخ‌زدگی‌ آب موجود در مسیر آن اتفاق می‌افتد. در این وضعیت آب موجود در در لوله‌ها یخ زده، منبسط می‌شود و باعث ایجاد نشتی در شیر برقی میگردد.  متقاضیان سرویس های مرتبط با این دستگاه می‌توانند با مراجعه به این مرکز و یا از طریق تماس با واحد پشتیبانی نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ، تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر، فروش و ترمیم از جمله تعویض و تعمیر شیر برقی لباسشویی سامسونگ را دریافت نمایند.


نحوه تعمیر لباسشویی سامسونگ
اطلاع از دانش و فناوری های به کار رفته در  دستگاه های شست و شوی جدید در تعمیر لباسشویی سامسونگ بسیار مهم است. مثلا یک تعمیرکار حرفه ای به خوبی می داند که ماشین لباس شویی های اوتومات در محوری مشخص مخزن را به چرخش در می آورند تا با گذر آب از الیاف لباس ها با سرعت بالا، لباس ها شست و شو داده شوند.
لازم است بدانید برای تعمیر لباسشویی سامسونگ، به علت نوع سیستم و تکنولوژی خاص آن قطعا نیازمند حضور تعمیرکار متخصص لباس شویی هستید. لذا توصیه می کنیم در صورت بروز مشکل بلافاصله با مرزک تعمیر لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید تا در کم ترین زمان ممکن متخصصان تعمیر کار لباس شویی در محل شما حاضر شوند و برای تعمیر لباسشویی سامسونگ اقدامات ازم را انجام دهند.


تعمیر جاپودری لباسشویی سامسونگ
جاپودری ماشین لباسشویی سامسونگ از آن دست قطعاتی است که خوشبختانه، در صورت خرابی، امکان تعویض و تعمیر آن وجود دارد. خرابی های پیش آمده در محفظه دراور پودر ماشین لباسشویی سامسونگ از آن روست که این قطعه ممکن است در طول زمان ساییده پاره و یا دچار آلودگی‌های بیش از اندازه شود. در چنین شرایطی می بایست نسبت به تعویض محفظه دراور پودر ماشین لباسشویی اقدام کرد و نمونه جدیدی را جایگزین قطعه استهلاک یافته کرد.
البته تعویض محفظه دراور پودر ماشین لباسشویی سامسونگ ممکن است به دلیل وجود نشتی در این قطعه نیز ضروری گردد. توصیه می گردد امور مرتبط با تعمیر و تعویض محفظه دراور پودر ماشین لباسشویی به سرویس کارهای متخصص در حوزه تعمیرات ماشین لباسشویی محول شود تا دستگاه پس از تعمیر، کیفیت نخستین خود را بازیابد و دچار خرابی های پیش بینی نشده نشود. تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این بخش از دستگاه از طریق تماس با مرکز تعمیر لباسشویی سامسونگ قابل دریافت است.

منبع :

شارژ گاز کولر گازی ال جی

واقعیت آن است که عده کثیری از صاحبان کولرهای گازی نمی‌دانند چه زمانی باید برای شارژ گاز کولر خود اقدام کنند. اگر شما نیز جزو این گروه از کاربران هستید بد نیست بدانید که خالی شدن گاز کولر گازی نشانه‌هایی با خود به همراه دارد. کاربران می‌توانند در صورت مشاهده‌ی یکی از این نشانه ها با مرکز تعمیر کولر گازی ال جی تماس گرفته و درخواست شارژ گاز اسپلیت را ثبت نمایند. نشانه هایی که با مشاهده آنها می توان جهت شارژ اسپلیت اقدام نمود عبارتند از:

عدم سرمادهی کافی در محیط نصب‌شده، یخ زدن با برفک زدن فین‌های اوپراتور در حالت سرمایش کولر ( با بروز این اشکال بهتر است هر چه سریع تر دستگاه را خاموش کنید) و در نهایت یخ زدن لوله رفت یا همان لوله نازک کندانسور. توصیه می شود امور مرتبط با تعمیر کولر گازی ال جی توسط کارشناسان کولرگازی انجام پذیرد و افراد عادی از ورود به این حیطه خودداری نمایند.


سرویس و تعمیر کولرگازی ال جی

کارشناسان توصیه می‌کنند سرویس و تعمیر کولرگازی ال جی به دست یک سرویس کار مجاز انجام شود تا از بروز اشتباهات احتمالی پیشگیری شود؛ عدم توجه به سرویس به موقع کولرگازی و به تأخیر انداختن آن، افت عملکرد قطعات این دستگاه را به همراه خواهد داشت. به عکس، اگر سرویس و تعمیر کولرگازی ال جی به موقع انجام شود، به دلیل گردگیری ها و رفع نواقص احتمالی، افزایش عمر مفید این دستگاه را در پی خواهد داشت.
اگر در جستجوی یک تعمیر کار متخصص در حوزه تعمیر کولرگازی ال جی هستید، می‌توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات کارشناسان ما بهره‌مند گردید. کارشناسان ما به دلیل سال‌ها کار با این محصولات و تعمیر انواع کولرگازی ال جی، قادر به رفع و بهسازی تمامی اشکالات موجود در این محصولات هستند.


نصب و راه‌اندازی کولر گازی ال جی
پس از خرید کولر گازی، آنچه که باید انجام شود، نصب و راه‌اندازی کولر گازی ال جی است. به طور کلی نصب کولرگازی در پنج مرحله انجام می پذیرد که عبارتند از:  نصب یونیت داخلی کولر گازی، نصب یونیت بیرونی کولر گازی، نصب و محکم کردن قطعات برقی دستگاه، لوله کشی کولر گازی، وکیوم کردن کولر گازی (هواگیری کولر گازی). انجام هر یک از مراحل مذکور می‌بایست توسط کارشناسان نصب کولرگازی و با رعایت همه‌جانبه استانداردهای این کار انجام پذیرد. بی‌توجهی به این مسئله و نصب کولر گازی بدون توجه به استانداردها سبب خرابی کولر در کوتاه مدت و افت کارایی آن می‌گردد.

برای اطمینان از نصب صحیح و درست کولر بهتر است سرویس‌های تخصصی مرتبط با این کار توسط کارشناسان این حوزه انجام شود. مرکز تعمیر کولر گازی ال جی یکی از مجموعه های پیشرو در ارائه خدمات مرتبط با نصب، راه‌اندازی، تعمیر و بهسازی این دستگاه است که کارشناسان آن، ضمن برخورداری از دانش علمی این حوزه، برخوردار از دو دهه تجربه فنی در حیطه تعمیرات کولرگازی هستند.

منبع : نمایندگی رسمی محصولات ال جی در کرج

تعمیرات یخچال LG در محل با کمترین هزینه

ثبت درخواست تعمیر یخچال ال جی در منزل
جهت دریافت خدمات مرتبط با تعمیر یخچال ال جی در منزل، کافی است تا از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما تماس بگیرید. در طول این تماس لازم است تا اطلاعات درج شده در بخش زیر در اختیار کارشناسان ما قرار بگیرد:
مدل دستگاه و مدت کارکرد آن
شرح نوع اشکال و اختلال پیش آمده در دستگاه
نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات (در صورت اطلاع)
ثبت آدرسی که قرار است تعمیرکار به آن اعزام گردد
تعیین روز و ساعت (درصورتی که ساعت و روز خاصی را مدنظر دارید)
ارائه دو شماره تماس جهت تماس های ضروری

در صورت انصراف از دریافت سرویس تعمیر یخچال ال جی در منزل، می بایست این موضوع ۲۴ ساعت قبل اطلاع داده شود.


ثبت درخواست تعمیر یخچال ال جی


چه زمانی از سرویس «تعمیر یخچال ال جی در منزل» استفاده کنیم؟

استفاده از خدمات ارائه شده در روش « تعمیر یخچال ال جی در منزل» زمانی پیشنهاد می شود که شما نمی دانید اشکال پیش آمده در دستگاه مربوط به کدام قطعه و کدام بخش از دستگاه است. در این شرایط نیاز است تا کارشناس تعمیر خود در محل حضور یافته و با طی مراحل عیب یابی، قطعه معیوب را شناسایی کند. بدیهی است در شرایطی که بدانید اشکال پیش آمده مربوط به کدام قطعه است و بتوانید این قطعه را از دستگاه جدا کنید و به تعمیرگاه تحویل دهید، نیازی به استفاده از سرویس تعمیر یخچال ال جی در منزل نخواهید داشت (مگر در مواردی خاص چون ضیق وقت، دوری از تعمیرگاه و …).تعمیر یخچال ال جی

موقعیت دیگری که استفاده از روش سرویس در محل را ضروری می سازد، خراب بودن قطعه ای در دستگاه و نیاز به تعویض آن است. در چنین وضعیتی نیز، توصیه می شود از روش تعمیر یخچال ال جی در منزل استفاده نمایید. مگر آنکه مهارت تعویض و تعمیر قطعات دستگاه معیوب را داشته باشید و بتوانید با تهیه قطعه، خود نسبت به تعویض آن اقدام نمایید. در نیاز به سرویس های دوره ای دستگاه، تعمیر قطعات مهم و بزرگ دستگاه، تعمیر قطعاتی که امکان جداسازی آنها از دستگاه وجود ندارد و موقعیت هایی از این دست نیز توصیه می شود از روش سرویس در محل استفاده نمایید.


تعمیر یخچال ال جی
در حال حاضر غالب خدمات مرتبط با تعمیر یخچال به صورت سرویس در محل انجام می پذیرد. دلیل این امر نیز ابعاد بالای انواع یخچال و عدم امکان جابجایی و تحویل آن‌ها به تعمیرگاه است. (مگر آنکه صاحب دستگاه، خود قادر به عیب یابی دستگاه باشد و بتواند قطعه معیوب را از یخچال جدا سازد. در اینصورت می توان قطعه از کار افتاده را به تعمیرگاه تحویل داد تا سرویس های مورد نیاز جهت تعمیر بر روی آن پیاده شود). جهت استفاده از سرویس تعمیر یخچال ال جی در منزل کافی است تا از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور تعمیرکار یخچال را ثبت نمایید.

پس از تماس شما، هماهنگی‌های لازم میان شما و کارشناس تعمیرات یخچال صورت می گیرد و تعمیرکار در یک زمان مشخص در محل کار، منزل و یا … حضور می یابد. در این شیوه از تعمیر، محدودیتی وجود ندارد و کارشناس اعزامی به دلیل در اختیار داشتن مجموعه‌ای از تجهیزات و قطعات جانبی، قادر به سرویس و تعمیر کلیه اشکالات یخچال است.


منبع : نمایندگی LG در تهران