مرکز تعمیرات سخت افزار ، تعمیرات لوازم خانگی ،مرکز موبایل ایران

مرکز تعمیرات سخت افزار پیشگام در تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع دستگاه های الکترونیک

مرکز تعمیرات سخت افزار ، تعمیرات لوازم خانگی ،مرکز موبایل ایران

مرکز تعمیرات سخت افزار پیشگام در تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع دستگاه های الکترونیک

تعمیرات کولر گازی در منزل یا محل کار

تعمیر کولرگازی به خصوص در فصل گرما و در نقاط گرمسیر کشورمان امری حیاتی و مهم می باشد. مرکز سخت افزار ایران شرایطی را فراهم نموده است تا در صورت بروز هر گونه مشکل در کولرهای گازی ، کاربران از تعمیرات تخصصی این محصول بهره مند شوند.

وجود مهندسین و متخصصین تعمیرات کولرگازی  در مرکز سخت افزار ایران موجب گشته است تا تعمیراتی تخصصی و بدون بازگشت را برای کاربران گرامی به ارمغان بیاورند.  مفتخریم که با ارائه ی خدماتی متمایز به هم میهنان گرامی گامی در جهت رفع نیاز آن ها برداشته ایم. آن چه ما را در امر خدمات رسانی به هم وطنان راضی و خشنود می سازد ، رضایت از خدمات این مجموعه است.

تعمیرات کولرگازی

مشکلات رایج در کولر گازی

مشکلات رایج کولر گازی، در بر گیرنده تمامی اختلالاتی است که عملکرد این محصول را با مشکل مواجه می سازد. این مشکلات ناشی از وجود نقص در یکی از قطعات دستگاه بوده و باید در اسرع وقت مورد بررسی و ترمیم قرار بگیرند. مواردی از جمله: خنک نکردن، کاهش باد سرد، نشت آب، نشت گاز، نشت آب، خاموش نشدن، روشن نشدن، کار نکردن فن، کاهش یا تمام شدن شارژ و مواردی از این دست، جزء مهم ترین و اصلی ترین مشکلات انواع کولر های گازی به شمار می روند.

این مشکلات به گونه ای هستند که عملکرد دستگاه را به صورت مشهود مختل کرده و باید توسط یک متخصص تعمیرات لوازم خانگی بررسی و ترمیم گردند. توجه داشته باشید که مشکلات رایج کولر گازی باید در اسرع وقت برطرف گردند؛ در غیر این صورت ممکن است آسیب های جدی تری را در بخش ها و قطعات مختلف دستگاه ایجاد نموده و تعمیرات آنها پر دردسر تر و پر هزینه تر گردد.

تعمیرات تخصصی کولرگازی

تعمیرات تخصصی به معنای آشنایی کامل با قطعات محصول و تسلط بر عیب یابی صحیح می باشد. بر همگان واضح است که تعمیرات هر محصول از جمله کولرگازی زمانی به درستی پیش خواهد رفت که ، با تشخیص درست روند تعمیرات را آغاز کرده باشیم.

واحد تعمیرات تخصصی کولر گازی تضمین می کند که تمام مشکلات این دستگاه را به درستی عیب یابی و از مسیر صحیح ترمیم و تعمیر کند. در این واحد فوق تخصصی نوع کولر گازی و برند آن به هیچ وجه مطرح نیست. تعمیرکاران و تکنسین های این مرکز به خوبی با ساختار اصلی این دستگاه  آشنایی دارند و می توانند انواع اسپلیت ها و کولر های گازی داخلی و خارجی را عیب یابی و تعمیر کنند. این دستگاه در خوش بینانه ترین حالت خود اگر به هیچگونه سرویس تعمیراتی نیاز نداشته باشند، بی شک به گازرسانی و شارژ گاز نیازمند خواهند.

حداقل سالی یک بار باید از سرویس های دوره ای کولر گازی استفاده کنید تا دستگاه بتواند با قدرت و توان واقعی خود کار کند. اگر دستگاه شما باد گرم می زند، اگر کندانسور کولر یخ زده است، اگر موتور فن دستگاه از کار افتاده، اگر خازن آن باد کرده و خراب شده، اگر کمپرسور ایراد پیدا کرده، اگر نصب و سیم کشی دستگاه شما ایراد دارد و بسیاری اگر های دیگر ، می توانید از واحد تخصصی تعمیر کولر گازی در تهران کمک بگیرید و همه این مشکلات را در اسرع وقت و با بهترین و بالاترین کیفیت برطرف سازید. تمامی سرویس ها همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای ارتباط با این واحد تخصصی از وبسایت مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی شماره ها را بیابید و در اسرع وقت تماس بگیرید.

به این ترتیب راه را به درستی طی کرده و در نهایت با تعمیرات یا تعویض قطعات کولرگازی شاهد عملکرد صحیح آن خواهیم بود. بنابراین انتخاب مرکز مجاز تعمیرات کولرگازی گامی مهم در تعمیرات تخصصی کولرگازی می باشد.

تعمیر و تعویض قطعات کولرگازی

گاهی اوقات در هنگام تعمیرات کولرگازی تعمیرکار متوجه می شود که ایراد دستگاه مربوط به یک قطعه ی خاص است و ایراد این قطعه عملکرد کل دستگاه را با اختلال مواجه ساخته است. لذا ابتدا اقدام یه تعمیر قطعه ی مورد نظر می نماید.

در صورتی که پس از بررسی جهت تعمیرات تعمیرکار کولرگازی متوجه شود که ، قطعه به طور کامل از بین رفته و امکان تعمیر آن وجود ندارد ، اقدام به تعویض قطعه ی مورد نظر خواهد نمود. تعویض قطعات کولرگازی پس از مشورت با صاحب دستگاه و هماهنگی های لازم با او انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است نمایندگی تعمیرات کولرگازی ، فقط و فقط از قطعات اصل و اورجینال جهت تعویض قطعات کولرگازی بهره خواهد برد . ازین رو آرشیوی از قطعات اصل و اورجینال جهت تعمیرات کولرگازی در این مرکز فراهم آمده است . به این ترتیب کارشناسان مربوطه در صورت مشاهد ه ی خرابی قطعه می تواند آن را با نمونه اورجینال تعویض نماید.

منبع : تعمیر کولر گازی

تعمیرات سرور در محل

سرورها کامپیوتری متصل به اینترنت گفته می شود که حاوی یک یا چند وب سایت می باشد. سرورها برای اتصال به شبکه جهانی در نتیجه آن، سایت های خود را در معرض عموم قرار دهند، بایستی تنظیمات خاصی را پشت سر گذارند. اول از همه اینکه، یک سرور برای آنکه از سرورهای دیگر در شبکه جهانی وب متمایز شود، نیاز دارد تا نام مخصوص بخود داشته باشد . درست همانند دنیای واقعی که هر فردی توسط نام خود، از فرد دیگر قابل تشخص می باشد. به این ویژگی موجود در سرورها، اصطلاحا، nameserver گفته می شود.

کادرفنی نمایندگی ایسوس با شرکت در کلاس های معتبر آموزشی در داخل و خارج کشور سعی در به روز نگاه داشتن اطلاعات خود دارند. از این رو شما عزیزان می توانید با آسودگی خاطر دستگاه خود را جهت ترمیم و ریکاوری به دست تعمیرکاران مرکز تعمیر سرور ایسوس بسپارید . لازم به ذکر است ، مهندسین این مجموعه با بکارگیری دو آپشن سرویس در مرکز و سرویس در محل نسبت به رفع ایراد پیش آمده در دستگاه کاربران اقدام می نمایند . چنانچه مشتریان مایل باشند از آپشن سرویس در مرکز استفاده نمایند باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند . مرکز تعمیرات سرور ایسوس با اعزام کارشناس به محل موردنظر شما نسبت به بازیابی دستگاه اقدام می نماید ( سرویس در محل ) . کاربران محترم می توانند از این طریق به شکل چشمگیری در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نمایند.

تعمیرات سرور ایسوس

تعمیرات سرور ایسوس تنها یکی از خدمات ارائه شده در نمایندگی ایسوس است .  واحد تعمیرات ایسوس کارگاه های مجزا جهت تعمیر محصولات ایسوس در نظر گرفته است. از این رو کاربران برای دریافت خدمات ریکاوری باید به واحد مرتبط با محصول مراجعه نمایند . زمانی که شما به مرور وب و استفاده از انواع خدمات اینترنتی می پردازید، در واقع در نقش سرویس گیرنده عمل می کنید . کامپیوتری که از آنسوی شبکه به شما خدمات را ارائه می کند، سرویس دهنده و یا همان سرور نام دارد . جهان اینترنت با ارتباط میلیون ها کامپیوتر سرویس دهنده و سرویس گیرنده شکل می گیرد. مهمترین فاکتور در شبکه اینترنت به هنگام دریافت خدمات، پایداری یک سرور محسوب می شود.

سرور اچ پی

هدف از بکارگیری سرور اچ پی،-همچون سایر سرورهای مورد استفاده- به اشترک گذاشتن منابع نرم افزاری و سخت افزاری با Client یا همان مشتری است. منظور از مشتری در اینجا رایانه‌ای است که درخواستی را به سرور ارسال می‌کند و سرور باید به آن پاسخ دهد. سرور دستگاهی پیشرفته است که باید همیشه روشن باشد و سرویس‌هایی را به سایر دستگاه‌ها ارائه نماید.

سرور، با سیستم عامل خاصی کار می‌کند که به «سیستم عامل سرور» معروف است. در سطح اینترنت یک مشتری، می‌تواند یک مرورگر اینترنتی روی رایانۀ یک فرد باشد که درخواستش را به سرور یک سایت ارسال می‌کند و سرور هم پاسخش که صفحۀ نتیجه است را به مشتری بر می‌گرداند. اما در سطح شبکۀ خانگی، اگر مشتری درخواستی را به سرور بدهد، معمولاً برای انجام کاری در همان محدوده و وسعت است.

از میان سرورهای موجود در بازار، سرورهای اچ پی یکی از باکیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین سرورهای بازار هستند که به سبب تنوع در تولید توانسته‌اند نیاز بسیاری از کاربران را برآورده سازند. در بخش‌های آتی برخی از مدلهای سرور اچ پی و کاربری آنها شرح داده خواهد شد. شایان ذکر است تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر انواع سرور hp با حضور در نمایندگی اچ پی قابل دریافت است.

تعمیرات سرور اچ پی

تخصصی‌ترین سرویس‌های نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با تعمیر انواع سرور اچ پی با حضور در نمایندگی اچ پی و یا ازطریق تماس با واحد پشتیبانی این مرکز قابل دریافت است. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات سرور اچ پی به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که به دلیل تجربه بالا و انجام پروژه‌های ریز و درشت بیشمار، بر کلیه مباحث فنی و نرم افزاری این حوزه مسلط گشته اند و توانایی رفع پیچیده‌ترین اشکالات پیش آمده در این دستگاه‌ها را یافته‌اند.

برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر و بهسازی سرورهای اچ پی که توسط کارشناسان مرکز تعمیرات اچ پی ارائه می‌گردد عبارتند از: پشتیبانی از سخت افزارها، ارتقاء، نگهداری و تعمیرات تخصصی انواع مدل های سرورهای لنوو، طراحی ، اجرا، ارتقاء، نگهداری و رفع عیب انواع شبکه ها و مراکز داده (Data Center)، نگهداری و سرویس دوره ای شبکه ها (سازمان ها، موسسات و شرکتها) توسط کارشناسان مرکز تعمیرات سرور لنوو، سرویس دوره ای اتاق سرور (Server Room)، راهکارهای مجازی سازی سرور لنوو، رفع مشکلات شبکه، رفع کندی سرور پس از عیب یابی، عیب یابی و رفع اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری سرور، تعمیرات منبع تغذیه سرور، سرویس دوره ای مراکز داده (Data Center) و … .

انواع سرور اچ پی

پیش از پرداختن به انواع سرور اچ پی، بد نیست نگاهی به یکی از پروفروش‌ترین‌ سرورهای اچ پی داشته باشیم. سرورHP ProLiant DL380 G9 Server 12 LFF برا اساس گزارش‌های موجود یکی از پرفروش‌ترین سرورهای اچ پی است که به دلیل قابلیت‌ها و امکانات ویژه‌ای که دارد توانسته نیاز بسیاری از کاربران را مرتفع سازند.

این سرور از دو پردازنده Intel Xeon E5 V3/V4 و 24 اسلات رم (3 ترابایت ظرفیت) پشتیبانی می‌کند. اصلی‌ترین موضوعی که سبب پرفروش گشتن این محصول گشته، انعطاف‌پذیری بالای آن در زمان پیکربندی است. با استفاده از سرورHP ProLiant DL380 G9 Server 12 LFF می‌توان با قیمتی بسیار مناسب پیکربندی با یک پردازنده 6 هسته‌ای و 4 گیگابایت رم را تهیه کرد.

پشتیبانی از نرم‌افزار مدیریتی HPE iLO که قابلیت‌های وسیع مدیریت از راه دور سرور را فراهم می‌کند و امکان بهره‌گیری از کارت‌های شبکه 40 گیگابایتی از دیگر قابلیت‌های سرور DL380 است. البته در صورتی که کاربر در پی دو پردازنده 22 هسته‌ای و 1.5 ترابابت رم برای پیکربندی این سرور باشد، می‌بایست هزینه بیشتری برای تهیه آن پرداخت کند. این انعطاف در پیکربندی، قابلیت استفاده از این محصول در همه ابعاد سازمانی (کوچک، متوسط و بزرگ) را بالا برده است.

سرور اچ پی ML ایستاده:

سرور HP سری ML، از سری سرورهای ایستاده قدرتمندی است که برای کسب و کارهای کوچک، متوسط یا بزرگ زیرساخت کاملی را فراهم می کند. این سری از سرورهای اچ پی قابلیت ارتقا را دارند و خیال کاربر را از بابت رشد کسب و کارتان راحت می‌کند.

سرورهای اچ پی سری DL مخصوص رک:

این سرورهای ماژولار و منعطف اچ پی، ارتقاپذیری بالایی دارند و خیالتان را از بابت رشد کسب و کارتان راحت می‌کنند. سرور HP سری DL، سرورهای خوابیده و مخصوص رک بسیار پرقدرت هستند که برای پردازش‌های متنوع و کسب و کارهای متوسط یا بزرگ مناسبند.

سرور تیغه‌ای یا بلید اچ پی HP Blade Servers:

اندازه این سری از سرورها بسیار کوچک است با این وجود اغلب مؤلفه های واجب برای سرورها را دارند (به جز بخش خنک‌کنندگی و پاور که جهت صرفه‌جویی در جا و مصرف انرژی حذف شده‌اند.) سرور تیغه‌ای یا بلید اچ پی ظرفیت استوریج کمتری دارد و تنها از دو عدد هارد پشتیبانی می کند.

این مدل سرور، از تعداد اسلات های حافظه کمتری –حدود 8 اسلات- و از دو کارت شبکه یا Riser Card پشتیبانی می‌کند (که هم شبکه ای است و هم فیبر نوری). سرور اچ پی در مدل تیغه‌ای بر خلاف سرورهای Rack mount به Blade Enclosure احتیاج دارند.

نمایندگی اپسون در تهران

در نمایندگی مرکزی اپسون واحدی جدا و مستقل برای تعمیرات وجود دارد. این واحد تعمیراتی در تعمیرگاه های مجزا و منفک، هر یک از محصولات اپسون را از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد. ابزار و تجهیزات بسیار مدرن و پیشرفته در واحد تعمیرات پرینتر اپسون فراهم است. تکنسین ها با استفاده از این ابزار و تجهیزات بسیار مدرن و پیشرفته و با تکیه بر دانش و مهارت خود بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه می دهند.

همچنین آرشیوی از قطعات اصل و اورجینال محصولات اداری و دفتری اپسون نیز در نمایندگی اپسون در دسترس است تا مسیر تعویض هم با امنیت کامل طی شود. نمایندگی اپسون در بخش خدمات تعمیر و نگهداری ماشین های اداری اپسون شرایطی مساعد برای تعمیر و نگهداری محصولات این کمپانی فراهم کرده است.

با انتخاب این نمایندگی، شما بهترین انتخاب را برای دریافت خدمات تعمیراتی خواهید داشت، زیرا استانداردهای واحد تعمیرات نمایندگی اپسون برای ارائه بهترین خدمات با بالاترین معیارهای شرکت اپسون مطابقت دارد. تمامی این سرویس ها و خدمات همراه با ارائه ضمانت نامه های معتبر و کتبی است.

تماس با نمایندگی اپسون

نمایندگی اپسون در پنج نقطه جغرافیایی از پایتخت و در یک منطقه در استان البرز شعبه دارد. هر یک از این شعبات وظیفه خدمات رسانی به همه کاربران تهرانی و کرجی را دارند. کاربران شهرستانی نیز باید با شعبه مرکزی تماس بگیرند و خدمات دریافت کنند.

همه کاربران باید در ابتدا با شماره تلفن سراسری 62948-021 و 54114-021 تماس بگیرند و پس از دریافت راهنمایی های لازم، به بخش مربوطه ارجاع داده می شوند. ساعات کاری و آدرس دقیق شعب نمایندگی اپسون را در سایت برای شما درج کرده ایم.

واحد فروش نمایندگی اپسون

واحد فروش نمایندگی اپسون به صورت جداگانه و مستقل و در قالب یک فروشگاه مرکزی مستقر در این نمایندگی خدمات رسانی می کند. امکانات و تسهیلات بخش فروش در این نمایندگی بی شمار و گسترده است و طیف گسترده ای از نیاز های کاربران را تامین می کند. فروش مهمترین سرویسی است که نمایندگی رسمی اپسون برای آن برنامه ریزی های دقیقی کرده است.

همه کاربران تهرانی و شهرستانی می توانند با مراجعه به واحد فروش این نمایندگی با استفاده از مجموعه ای از بهترین و کاربردی ترین تسهیلات یک خرید امن و ایمن را تجربه کنند. هر کاربر می تواند با توجه به نیاز خود و با در نظر گرفتن شرایط اختصاصی خود از پکیج های حمایتی موجود در نمایندگی اپسون استفاده کند.