مرکز تعمیرات سخت افزار ، تعمیرات لوازم خانگی ،مرکز موبایل ایران

مرکز تعمیرات سخت افزار پیشگام در تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع دستگاه های الکترونیک

مرکز تعمیرات سخت افزار ، تعمیرات لوازم خانگی ،مرکز موبایل ایران

مرکز تعمیرات سخت افزار پیشگام در تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع دستگاه های الکترونیک

تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی، یکی از تخصصی ترین خدمات نمایندگی این شرکت بوده و در ارائه ی هرچه بهتر انجام شدن آن دقت ویژه ای صورت می گیرد. تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی

کارشناسان ماهری در این مرکز، انجام مراحل ترمیم این محصول را بر عهده گرفته و در طول این فرآیند، از وسایل و ابزار بسیار پیشرفته ای استفاده می کنند. با توجه به اهمیت ماشین لباسشویی در بین لوازم خانگی و ساختار تولیدی نسبتا پیچیده آن، تصمیم گرفتیم نکات مهم در فرآیند تعیمر ماشین لباسشویی ال جی را به شما کاربران عزیز ارائه دهیم؛ با ما همراه باشید.

تعمیرات ماشین لباسشویی، یکی از اقدامات تخصصی مرکز سخت افزار ایران است که در قالب تعمیرات لوازم خانگی به کاربران ارائه می گردد. گفتنی است جمعی از دوره دیدگان متبحر در زمینه ی تعمیرات بخش های مختلف لباسشویی، با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته، عهده دار این مسئولیت هستند. در جهت ارائه ی خدمات با کیفیت به کاربران این محصول، جدیدترین دستگاه ها و ابزارآلات تعمیری موجود در دنیا در واحد تعمیرات وجود دارد.

از آنجا که لباسشویی دستگاهی بسیار پرکاربرد بوده و قطعات بسیاری در نحوه ی عملکرد آن تاثیرگذار هستند، همکاران ما نهایت دقت و تخصص خود را به کار می بندند تا کوچکترین خطایی در روند تعمیرات ماشین لباسشویی اتفاق نیفتد. مطالعه ی این مطلب، اطلاعات جامعی را در خصوص این دستگاه و تعمیرات آن در اختیار شما کاربران گرامی قرار خواهد داد.

معایب قابل تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

در ابتدا، به برخی از اصلی ترین معایب قابل تعمیر ماشین لباسشویی ال جی اشاره می کنیم:

آیا پس از زدن دکمه تایمر، چراغ روشن نمی‌شود و ماشین هیچ گونه کاری انجام نمی‌دهد؟

برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در این حالت، نیاز به بررسی و تعمیر مواردی چون: جریان برق، کابل های رابط، کلید قطع و وصل و میکرو سویچ می باشد. لازم به ذکر است که با تعویض این قسمت ها نیز می توان مشکل را برطرف کرد.

آیا ماشین لباسشویی برق دارد و چراغ روشن می شود اما هیچ عملکردی ندارد؟

در صورت بروز چنین مشکلی، باید مشکل در موتور دستگاه بررسی شود. در برخی از موارد، نیاز به تعویض موتور است که در هر صورت، دستگاه باید توسط افراد متخصص بررسی شود.

آیا ماشین لباسشویی آبگیری را به صورت کامل انجام می دهد در حالی که موتور شستشو کار نمی کند؟

در این حالت، یا هیدرواستات خراب است و یا سیم رابط هیدرواستات به موتور تایمر قطع است. برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در این شرایط، نیاز به بررسی و تعویض این سیم و نیز تعمیر هیدرو استات می باشد.

<

آیا بعد از پایان آبگیری،موتور دستگاه چند لحظه به کار افتاده و سپس از کار می‌افتد؟

اگر چنین است، نیاز به بررسی و تعمیر یا حتی تعویض رله اورلود و موتور ماشین لباسشویی می باشد. همچنین، با تعدیل بار ماشین می توانید از بروز این مشکل جلوگیری کنید.

آیا مشکل ماشین لباسشویی این است که فقط آب می گیرد و عملیات بعدی آن متوقف می شود؟

خرابی هیدرو استات در بروز این مشکل نیز نقش اصلی را ایفا می کند. با این توضیح که: پلاتین های مربوط به تغذیه موتور تایمر در هیدرواستات وصل نمی شود. با تعمیر و یا تعویض این قطعه، عملکرد ماشین لباسشویی به حالت عادی باز می گردد.

آیا ماشین لباسشویی دارای نشت آب است؟

نشت آب در ماشین لباسشویی، معمولا به دلیل سوراخ شدن لاستیک دور در اتفاق می افتد. البته سوراخ شدن مخزن نیز به عنوان دلیل دیگری برای بروز این اتفاق در نظر گرفته می شود. خرابی کاسه مخزن نیز خود را به صورت نشت آب از زیر یاتاقان نشان می دهد.


تعمیرات انواع ماشین لباسشویی

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی متشکل از پارتهای متعددی است که در هر یک از آنها سرویس‌های تخصصی مرتبط با یکی از برندهای ماشین لباسشویی به مراجعان ارائه می‌گردد. برخی از پارتهای تخصصی فعال در این مرکز عبارتند از:

پارت تعمیر لباسشویی ال جی، پارت تعمیر لباسشویی سامسونگ، واحد تعمیرات ماشین لباسشویی بوش، واحد تعمیر لباسشویی دوو، پارت تعمیر لباسشویی پاکشوما، پارت تعمیر لباسشویی اسنوا، واحد تعمیر لباسشویی میدیا، واحد تعمیر لباسشویی هایر، پارت تعمیر لباسشویی هیتاچی، پارت تعمیرات لباسشویی پاناسونیک، واحد تعمیر لباسشویی سینجر و…  .

کاربران کلیه برندهای مذکور می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه خویش با این مرکز تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر ماشین لباسشویی را ثبت نمایند. توصیه می‌شود در حین تماس با مرکز سخت افزار ایران نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را با اوپراتور این مرکز در میان بگذارید.

منبع :  تعمیرات ماشین لباسشویی