مرکز تعمیرات سخت افزار ، تعمیرات لوازم خانگی ،مرکز موبایل ایران

مرکز تعمیرات سخت افزار پیشگام در تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع دستگاه های الکترونیک

مرکز تعمیرات سخت افزار ، تعمیرات لوازم خانگی ،مرکز موبایل ایران

مرکز تعمیرات سخت افزار پیشگام در تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع دستگاه های الکترونیک

تعمیرات تلویزیون سونی

تعمیرات تلویزیون سونی به دلیل قیمت نسبتاً بالای این تجهیزات و ظرافت ساختار و اجزا آن نیازمند حضور متخصصانی است که به تمامی تعمیرات تلویزیون پاناسونیکویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری تلویزیون های سونی تسلط و آشنایی داشته باشند و بتوانند در بررسی‌های اولیه ضمن عیب‌یابی صحیح، عملیات و راهکارهای مورد نیاز جهت تعمیرات تلویزیون  را تشخیص دهند. از همین رو تعمیرات تلویزیون سونی در این مرکز به دست مجموعه ای از کارشناسان تعمیر و با بهره مندی از ابزارآلاتی انجام می پذیرد که بالاترین سطح سازگاری را با این محصول دارند.

ویژگی‌های نرم‌ افزاری و سخت افزاریِ ویژۀ این محصول سبب می‌گردد تا کارشناسان تعمیر راهکارهایی را بکارگیرند که صرفاً خاصِ تعمیرات تلویزیون سونی است. صبر و شکیبایی مجموعۀ تعمیرات تلویزیون سونی در حینِ کار و ارائه راهنمایی های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایلی است که موجب محبوبیت و موفقیت این مرکز در امر خدمت‌رسانی گشته است. از سویی دیگر مدیریتِ مرکز تعمیرات تلویزیون سونی همواره بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای داشته و پرسنلِ متخصص خود را ملزم به اجرای اصول مشتری مداری نموده است.

تعمیرات تلویزیون سونی و دیگر واحدهای تعمیرات سونی

نمایندگی سونی ، ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات سونی به دست زبده ترین کارشناسان و مهندسان کشور و با بهره‌مندی از بهترین امکانات و ابزارآلات تخصصی است. بد نیست بدانید نمایندگی سونی ارائه دهنده خدمات پس از فروش شرکتی است که اکنون بیش از ۱۴۵ هزار کارمند دارد. شرکت سونی در سال ۱۹۵۵ اولین رادیو ترانزیستوری خود را تولید کرد و در دسامبر همان سال با عرضه یک مدل دیگر از این رادیو راه خود را برای ورود و موفقیت در بازارهای جهانی هموار ساخت. هم‌اکنون سونی با حفظ جایگاه خود در میان بیست تولیدکننده برتر نیمه‌هادی در جهان، علاوه بر تولید لوازم الکترونیکی، لوازم شبکه و پزشکی، یکی از بزرگترین شرکت‌های پخش و ضبط فیلم و موسیقی و یک موسسه خدمات مالی بین‌المللی است.

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی سونی و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید. خدمات مرتبط با تولیدات سونی در این مرکز بسته به محصول مورد نظر در پارت و واحد جداگانه و مجزایی به کاربران ارائه میگردد. واحدهای تعمیرات سونی در بخش زیر معرفی و شرح داده شده اند. آنچه ما را متمایز می سازد تعمیر تلویزیون با کیفیت و سرعت بالا است.

تعمیر مین برد تلویزیون سونی

تلویزیون های نسل جدید سونی دارای بردهای متعددی هستند که هر کدام از این بردها وظیفه ای دارند. مین برد یا برد مادر Main board به نوعی اصلی ترین بخش در ساختار تلویزیون سونی به حساب می آید. بر روی مین برد، پردازشگر تلویزیون و حافظه رم و ورودی و خروجی های مختلف از جمله ورودی صدا، تصویر، یو اس بی و HDMI و … قرار می‌گیرد.

خرابی مین برد تلویزیون سونی، عموماً به دلیل استفاده از کابل hdmi است که اورجینال دستگاه نیست و نامرغوب است. در صورت خرابی این بخش از دستگاه، هم امکان تعویض و هم تعمیر مین برد تلویزیون سونی وجود دارد. در ارتباط با این دو سرویس، بد نیست بدانید که تعویض مین برد تلویزیون سونی، در قیاس با قیمت کلی این دستگاه، مقرون به صرفه است و چندان بالا نیست.

در هر حال تخصصی ترین دریافت سرویس های مرتبط با تعویض و تعمیر مین برد تلویزیون سونی و سایر بردهای موجود در این دستگاه با حضور در مرکز تعمیرات تلویزیون سونی و یا از طریق تماس با این مرکز، امکان پذیر است.

تعویض پنل تلویزیون سونی

تعویض پنل ال سی دی تلویزیون، در واقع آخرین راهکار پیشنهادیِ کارشناسان تعمیرات تلویزیون سونی، به آندسته از مراجعانی است که پنل آنها شکسته شده و یا دچار آسیب جدی شده است. شکستگی پنل (که در اثر ضربه، افتادن و موارد مشابه ایجاد می شود)، آبخوردگی پنل تلویزیون (که به دلیل نفوذ مایعات رسانا به داخل تلویزیون اتفاق می افتد و در نهایت منجر به آسیب فلت‌های انتقال‌دهنده تصویر می‌شود)،

خرابی در تصویر (ایرادهایی مثل خطوط عمودی و یا پیکسل سوختگی که در اثر کارکرد و استهلاک دستگاه ایجاد می شود) و … بخشی از اشکالاتی است که در پنل تلویزیون های led و lcd ایجاد می شود و تعویض و یا تعمیر پنل تلویزیون را ضروری می سازند.) به طور کلی در میان اشکالات ایجاد شده در پنل، ایرادهایی که در اثر ضربه و عوامل مشابه (خراش یا ساییدگی) در پنل تلویزیون ایجاد می شود قابل تعمیر نبوده و تنها راه رفع آنها در این حالت، تعویض پنل تلویزیون سونی است.

منبع : نمایندگی سونی

تعمیر موبایل سامسونگ

تعمیر موبایل سامسونگ می‌بایست با رعایت پارامترهای خاص انجام پذیرد تا از آسیب به دیگر بخش‌های دستگاه جلوگیری کرده و  بازیابی تعمیرات موبایلکیفیت اولیه آن را سبب گردد. اما پرسش ما آن است که آیا پارامترهای مجاز و استاندارد در تعمیر موبایل سامسونگ در همه تعمیرگاه‌های موبایل اجرا می‌گردند؟ پاسخ این سوال متأسفانه منفی است.

غالب تعمیرکاران فعال در این مراکز، بی‌هیچ دانش تخصصی و آکادمیک و صرفاً با تکیه بر تجربه‌های پیشین خود در تعمیرات گوشی، نسبت به تعمیر موبایل سامسونگ اقدام ‌می‌نمایند؛ از این‌رو اغلب قریب به اتفاق این تعمیرات، منجر به خرابی مجدد دستگاه و چه بسا دوچندانی نقص آن‌ها می‌گردد.

از همین روست که کارشناسان تعمیر موبایل سامسونگ توصیه می‌کنند که در صورت بروز نقض در هرکدام از موبایل‌های سامسونگ، می‌بایست این محصولات را تنها به مراکز مجاز و استاندارد بسپارید و از تعمیر آن‌ها در مراکز غیرمجازی که دانش و تکنولوژی لازم را ندارند، بپرهیزید. کاربران گرامی این محصول می توانند جهت دریافت تخصصی ترین خدمات مرتبط با بهسازی و تعمیر موبایل سامسونگ به این مرکز مراجعه نمایند.

تعمیرات گوشی سامسونگ

اگر شما کاربران گرامی نیز دارنده یکی از گوشی‌های سامسونگ هستید و در طول روزهای اخیر متوجه بروز اشکال و ناکارامدی در دستگاه خود شده‌اید، می‌توانید با مراجعه به تخصصی‌ترین مرکز تعمیر موبایل سامسونگ ، اشکالات پیش آمده در دستگاه خود را مرتفع نمایید. البته در صورتی که اشکال پیش امده در دستگاه شما حاد نبوده و یا مرتبط با بخش نرم افزاری دستگاه است، می‌توانید با مراجعه به بخش مقالات، روش‌های تعمیر موبایل سامسونگ و برطرف‌سازی آن را مشاهده نمایید. شایان ذکر است در این بخش، آموزش‌های مرتبط با بخش تعمیرات سخت افزاری موبایل نیز ارائه شده است که برای همکاران محترم و یا کاربرانی که ابزار و مهارت این کار را دارند، سودمند خواهند بود.

تعمیر گوشی سامسونگ

عیب یابی و رفع مشکلات گوشی سامسونگ با رعایت موازین خاص در نمایندگی سامسونگ  صورت می گیرد. اغلب تعمیرکاران در حال فعالیت در مراکز غیر مجاز ، از دانش  کافی و تخصصی برخوردار نیستند و تنها با تکیه بر تجربه‌های خود تاکنون  اقدام به تعمیرات گوشی می نمایند به همین جهت اغلب تعمیر موبایل سامسونگ ، بی ثمر بوده و دستگاه مجددا به همان مشکل بر می خورد و تنها باعث متحمل شدن هزینه اضافی برای مشتری می شود.

برای همین کارشناسان و تکنسین های نمایندگی سامسونگ توصیه می‌کنند که در مواقع ایجاد نقص در هر بخش از گوشی های سامسونگ، بایستی گوشی خود را فقط به مراکز و نمایندگی های قانونی سامسونگ و  مجاز برده  و از تعمیر آن‌ها در مراکز غیر استاندارد که از اطلاعات و تکنولوژی لازم بهره مند نیستند، خودداری کنید.

تعمیر و تعویض تاچ موبایل سامسونگ

شکستگی و خرابی تاچ گوشی سامسونگ از آن دست اتفاقات شایعی است که ممکن است برای کاربران گوشی های سامسونگ پیش آید. اگر گوشی سامسونگی شما از فاصله زیاد به زمین بخورد و یا ضربه سنگینی به آن وارد شود، علاوه بر اتفاقات جانبی دیگر، احتمال شکستگی ال سی دی و تاچ در آن بالاست.

اگر تاچ گوشی سامسونگ دچار شکستگی شود و یا از کار بیفتد، ضروری است که بلافاصله اقدامات مورد نیاز جهت تعویض و یا تعمیر تاچ گوشی سامسونگ انجام پذیرد. زیرا تاچ در چنین محصولاتی، رابط میان کاربر و دستگاه است و در صورتی که خراب گردد، گوشی عملاً بی‌استفاده شده و از کار می افتد.

دارندگان گوشی های تلفن همراه سامسونگ می توانند در صورت مواجه با مشکل کار نکردن تاچ گوشی همراه شان به مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ مراجعه کرده و اشکال پیش آمده را مرتفع سازند. مرکز تعمیر موبایل سامسونگ به دلیل برخورداری از آرشیو جامعی از قطعات موبایل سامسونگ در طول سالهای اخیر با حذف واسطه ها، برترین کیفیت را با کمترین هزینه به کاربران تلفن های همراه ارائه نموده است.

رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری در واحدهای تخصصی مرکز تعمیر موبایل سامسونگ

از آنجا که اختلالات ایجاد شده در موبایل سامسونگ ممکن است سخت افزاری، نرم افزاری و یا تلفیقی از هر دو باشد، مرکز تعمیر موبایل سامسونگ با پارت‌بندی‌های تخصصی، این امکان را فراهم ساخته است تا کارشناسان نرم افزاری و سخت افزاری تعمیرات مورد نیاز را در پارت‌های تخصصی اجرایی سازند. کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در امر تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موبایل و استفاده از به‌روزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات مورد نیاز موبایل‌های سامسونگ را با قطعات اورجینال و هزینه مصوب به مشتریان گرامی ارائه می‌دهد.

واحد تعمیر موبایل سامسونگ به دلیل ساختار مشتری‌مدار خود، اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌ها و هزینه‌های مصوب شرکتی به هموطنان گرامی دارد. تمامی تعمیرات موبایل سامسونگ در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی‌های سازنده صورت می‌پذیرد.

خدمات تخصصی ارائه شده در مرکز تعمیر موبایل سامسونگ

  • بازیابی تنظمیات کارخانه سازنده گوشی در مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ
  • تست و بهینه‌سازی ولتاژ موبایل
  • انجام مشاوره‌ در زمینه قطعات سخت‌افزاری و سیستم نرم‌افزاری
  • اصلاح نواقص موجود در دوربین‌ موبایل سامسونگ
  • تعمیر و اصلاح کارت حافظه موبایل سامسونگ
  • تعمیر نواقص میکروفن و اسپیکر
  • تعویض و یا تعمیر صفحه نمایش موبایل سامسونگ
  • برطرف‌سازی مشکلات هنگ موبایل سامسونگ
  • ریست کردن موبایل سامسونگ
  • تعمیر USB موبایل سامسونگ
  • تست اسپیکر گوشی و اصلاح مشکلات آن
  • تعمیر و اصلاح ایراد مشکلات بلوتوث موبایل سامسونگ
  • اصلاح مشکلات ویبره موبایل سامسونگ
  • برطرف کردن مشکل پرش در صفحه نمایش
  • رفع مشکلات آنتن‌دهی موبایل
  • رفع مشکلات سیم کارت در مرکز تعمیر موبایل سامسونگ
  • تعمیر و یا تعویض باتری
  • انجام تست‌های مربوط به تغذیه قطعات
  • فلش، فارسی‌سازی و نصب نرم افزار
  • رسوب‌زدایی با اولتراسونیک
  • شو‌سازی در باطری موبایل سامسونگ
  • برطرف کردن مشکل عدم خواندن سیم کارت از سوی گوشی در مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ

تعمیر مانیتور آل این وان دل

تعمیر مانیتور آل این وان دل یکی از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی تعمیرات دل است که توسط تیمی از مجرب‌ترین کارشناسان این حوزه و با تعمیرات ال این وان دلاستفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات عیب‌یابی و تعمیرات انجام می‌پذیرد. همانگونه که می دانید تعمیر صفحه نمایش آل این وان دل با توجه به ساختار ویژه و منحصربه‌فرد این محصول، نیازمند تجهیزات خاصی است که سازگاری و تناسب لازم با پیکربندی این دستگاه را داشته باشند. عدم توجه به تفاوت‌های ساختاری و سیستمی این محصول در حین تعمیر سبب می‌گردد تا عیب‌یابی کارشناسی و صحیحی انجام نپذیرد و به تبع آن اقدامات صورت گرفته جهت تعمیرات آل این وان نتیجه مطلوبی در پی نداشته باشند.

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر مانیتور آل این وان Dell به یُمن وجود کارشناسان زبده با بالاترین سطح کیفی و با استفاده از مؤثرترین متدهای تعمیر انجام می‌پذیرد.آندسته از کاربران آل این وان‌های دل که در طول روزهای اخیر متوجه بروز خرابی در این بخش از دستگاه خود شده‌اند، می‌توانند با مراجعه به این مرکز تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر و تعویض مانیتور آل این وان دل را دریافت نمایند.

خدمات تخصصی مرکز تعمیر مانیتور آل این وان دل

  • بررسی و کنترل اجزای all in one شامل: اتصالات، منبع تغذیه و کابلهای اتصال در مرکز تعمیرات all in one دل
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی مادربرد
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی کارت گرافیک، مودم، پاور و…
  • تعمیر تمامی مشکلات مربوط به صفحه نمایش all in one
  • تعمیر کارت گرافیک all in one در مرکز تعمیر مانیتور آل این وان دل
  • تعمیرات صفحه نمایش ال ای دی all in one
  • تعمیرات صفحه نمایش ال سی دی all in one
  • تعمیر و سرویس انواع صفحه نمایش آل این وان در مرکز تعمیر مانیتور آل این وان دل
  • بررسی همه جانبه صفحه نمایش all in one به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف
  • بررسی همه جانبه صفحه نمایش all in one به منظور پیگشیری از کم نور شدن فلورسنت و مشکلات های‌ولتاژ

روند تعمیر مانیتور آل این وان دل

  • بررسی گارانتی دستگاه:

توصیه کارشناسان تعمیر تخصصی آل این وان دل ان است که در نخستین مرحله، اعتبار گارانتی دستگاه را چک نمایید. غالب دستگاه ها عموماً برخوردار از یک سال گارانتی تعمیر هستند. در صورت معتبر بودن گارانتی، می توانید به نمایندگی رسمی دل مراجعه نمایید و سرویس تعمیر مانیتور آل این وان دل را با کمترین هزینه ممکن دریافت نمایید.

  • بررسی مانیتور آل این وان:

چراغ نشانگر پاور را بررسی کنید. اگر مانیتور تصویری نمایش نمی‌دهد، مانیتور را روشن کنید و چراغ ها را در لبه مانیتور چک نمایید. اگر یک یا چند چراغ روشن شود، به مرحله بعدی بروید. اگر چراغ ها روشن نمی شوند، احتمالا منبع تغذیه دارای ایراد است (یا یکی از بخش های مرتبط به منبع تغذیه). چنین ایرادی غالباً ناشی از خرابی و انفجار یکی از خازن‌ها است. اگر چه تعمیر این بخش توسط کاربر امکانپذیر است، اما به دلیل حساسیت این بخش و اجزای خطرناک منبع تغذیه توصیه آن است که تعمیر مانیتور آل این وان دل توسط کارشناس تعمیر انجام شود. مگر اینکه تجربه بالایی در تعمیر الکترونیک داشته باشید. از نشانه های وجود خازن منفجر شده، وجود سر و صدا بالا، نمایش خطوط در سراسر صفحه نمایش و چندین عکس است. توجه داشته باشید که منبع تغذیه یکی از گران ترین قطعات مانیتور است. اگر مشکل جدی‌تر از بروز اشکال در خازن باشد، قیمت تعمیرات نسبتاً بالا خواهد بود. بنابراین اگر مانیتور شما قدیمی شده باشد تهیه یک مانیتور جایگزین می تواند ایده بهتری باشد.

  • تست ال سی دی با یک چراغ قوه:

اگر صفحه نمایش دستگاه شما با وجود روشن بودن چارغ پاور، تصویر سیاهی را به نمایش می گذارد، نیاز است تا یک چراغ قوه را مستقیماً به سمت مانیتور بگیرید. در صورتی که با گرفتن چراغ قوه به سمت مانیتور، بتوانید تصویر به نمایش درآمده در مانیتور را ببینید (تصویری که بدون گرفتن چراغ قوه قابل دیدن نیست) احتمالا بک لایت مانیتور شما خراب شده است و می بایست توسط کارشناسان تعمیر مانیتور آل این وان دل تعمیر گردد.

  • تعمیر پیکسل های مرده:

اگر بخش زیادی از صفحه نمایش آل این وان کار می کند اما پیکسل هایی از آن به اصطلاح مرده هستند تعمیر این اشکال، آسان خواهد بود. برای تعمیر، مانیتور را نگه دارید و موارد بعدی را امتحان کنید: نوک مداد یا چیزی شبیه به آن را در یک پارچه مرطوب و نرم بپیچید. با استفاده از نوک مدادی که در پارچه بپیچانده اید، پیکسل های مرده را فشار دهید. در این کار افراط نکنید و آنرا به آرامی انجام دهید. در صورتی که این کار موثر نبود می توانید از نرم افزارهای آنلاین موجود در اینترنت استفاده نمایید. برخی از این نرم افزارها قابلیت راه اندازی مجدد پیکسل های مرده را دارند. اگر هیچ کدام از موارد فوق کار نکند، ممکن است جهت تعمیر مانیتور آل این وان دل، نیاز به جایگزین پیدا کنید.

در صورتی که هیچ یک از روشهای فوق در تعمیر مانیتور آل این وان دل موثر نبود پیشنهاد می شود روشهای دیگری را امتحان کنید. برای مثال در صورتی که تصویر به ورودی پاسخ می دهد اما یک تصویر بی کیفیت، نظیر مربع های رنگارنگ را به نمایش می گذارد، این احتمال وجود دارد که بخشAV (Audio Visual) آسیب دیده باشد.AV  یک مدار مستطیلی در نزدیکی کابل های صوتی و تصویری است که قطعات آسیب دیده آن را می توان با استفاده از آهن لحیم کاری جایگزین کرد. احتمال دیگر کارشناسان تعمیر آل این وان دل آن است که دکمه های کنترل اصلی دچار خرابی شده باشند. در اینصورت توصیه می شود با یک تمیزکننده مناسب فلزی آنها را تمیز نمایید. در این جین توجه نمایید تا در صورت نیاز اتصالات شکسته احتمالی را دوباره وصل کنید. کابل های ورودی را نیز بررسی کنید تا در صورت آسیب آنها را با کابل های مشابه جایگزین کنید. توصیه می شود به دلیل حساسیت بالای مانیتور، خدمات مرتبط با تعمیر مانیتور آل این وان دل را صرفاً از نمایندگی های رسمی دل و مراکز مجاز تعمیرات دل دریافت نمایید.

منبع : تعمیرات مانیتور ال این وان دل

تعمیر آل این وان اچ پی

اگر شما نیز کاربر یکی از آل این وان های اچ پی هستید و در طول روزهای اخیر متوجه بروز اختلالاتی در عملکرد این دستگاه شده اید می توانید با مراجعه به مرکز تخصصیتعمیرات ال این وان اچ پی تعمیرات اچ پی و حضور در واحد تعمیر ال این وان اچ پی، سرویس های تخصصی مرتبط با تعمیر و بهسازی این دستگاه را دریافت نمایید. کارشناسان ما در این مرکز تمامی تلاش و توان خود را بکار بسته اند تا تعمیرات آل این وان اچ پی را -با توجه به هزینه نسبتاً بالایی که خریدار جهت تهیه آن می پردازد- در کمال دقت و کیفیت به انجام رسانند. مرکز تعمیر آل این وان اچ پی یکی از مراکز پیشرو در حوزه تعمیرات و سرویس all in one است که به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و همکاری با خبره ترین کارشناسان این حوزه موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان و مراجعان خویش گشته است. خدمات ارائه شده در این مرکز بسته به نوع اشکال ایجاد شده در این دستگاه (نرم افزاری یا سخت افزاری بودن اشکال پیش آمده) در واحد اختصاصی مجزا و به دست مهندسان همان حوزه انجام می پذیرد.

نمایندگی تعمیر آل این وان اچ پی

شما کاربران گرامی می‌توانید با انتخاب آگاهانه‌ی مرکز تخصصی تعمیر آل این وان اچ پی در کمترین زمان و با هزینه مصوب، دستگاه معیوب خود را تعمیر کنید و از خدمات این مرکز بهره مند گردید. احترام به مشتریان و هموطنان گرامی در کنار ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، هدف مدیریت و کادر فنی مرکز تعمیر all in one اچ پی می‌باشد. استفاده از جدیدترین متدهای تعمیر در این پارت سبب گشته تا دستگاه های تعمیر شده، کیفیت نخستین خویش را بازیابند و به سبب انجام سرویس ها و گردگیری های تخصصی، تا مدت ها دچار اشکال نشوند. تعمیر آل این وان اچ پی در این مرکز به دلیل بررسی و واکاوی تعداد بیشماری از دستگاه‌های این برند، با بهره‌مندی از کارآمدترین متدهای تعمیری صورت می‌گیرد که بازدهی و اثربخشی آن‌ها در حین تعمیرات به اثبات رسیده است. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان این مجموعه مشمول گارانتی و ضمانت است.

تعمیرات نرم افزاری آل این وان اچ پی:

دارندگان آل این وان های اچ پی می توانند در صورت بروز اشکالات نرم افزاری در دستگاه خویش به مرکز تعمیر آل این وان اچ پی مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند. اِعمال تعمیرات نرم افزاری بر روی آل این وان های اچ پی در این مرکز، صرفاً پس از طی روند عیب یابی و تشخیص علل اشکالات پیش آمده انجام می پذیرد. کارشناسان حاضر در نمایندگی hp تسلط و تخصصی تام در حوزه فعالیت خویش داشته و در تلاشند تا بالاترین سطح کیفی خدمات را در حیطه تعمیرات آل این وان اچ پی عرضه نمایند.

تعمیرات سخت افزاری آل این وان اچ پی:

دارندگان هریک از all in one های اچ پی می توانند با مراجعه به این مرکز، تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات سخت افزاری را دریافت نمایند. خدمات مرتبط با تعمیر آل این وان اچ پی در بخش سخت افزار پس از عیب یابی صحیح و شناسایی اشکال پیش آمده آغاز شده و تا بهسازی تام دستگاه ادامه می یابد.

گارانتی خدمات مرکز تعمیر آل این وان hp

برجسته ترین ویژگی نمایندگی مجاز تعمیر آل این وان hp، ضمانت خدماتی است که در این مرکز ارائه می گردد. این امر سبب شده خدمات ارائه شده در این مرکز، برخوردار از بالاترین سطح کیفی باشد و مشتریان گرامی دغدغه ای در این باب نداشته باشند. سال‌ها تجربه در تعمیر all in one، تکیه بر دانش متخصصان و به‌کارگیری تکنولوژی سازمان‌های معتبر، سبب گشته تا این مرکز به اذعان بسیاری از همکاران، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات مرتبط با این محصول گردد. عیب‌یابی کامل و آنالیز تخصصی جزء به جزء قطعات اصلی و جانبی آل این وان های اچ پیمک بوک اپل، تهیه گزارش فنی از وضعیت دستگاه، انجام سرویس‌های جامع و تعمیراتی آل این وان، از جمله خدماتی است که می‌توان با حضور در مرکز تخصصی تعمیر آل این وان اچ پی، در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت از آن‌ها بهره‌مند گشت.

نمایندگی اچ پی

نمایندگی اچ پی ، پیشگام در تعمیرات فوق تخصصی و حرفه ای انواع دستگاه های الکترونیک این افتخار را دارد که طی سالیان متمادی به عنوان مرکز معتمد و منتخب کاربران مطرح بوده است. تعمیر و فروش انواع محصولات اچ پی به صورت فوق تخصصی و حرفه ای در این مرکز انجام می گیرد. محوریت و شعار اصلی مرکز اچ پی ایران مشتری مداری و توجه به حقوق مشتریان گرامی می باشد. دلیل موفقیت اچ پی سرویس و استقبال مشتریان از نمایندگی اچ پی، استفاده از برترین متخصصین و پیشرفته ترین تجهیزات، عیب یابی صحیح، استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت جهت تعویض، توانایی تعمیر دستگاه هایی که غیر قابل تعمیر اعلام می شوند.

منبع : تعمیرات ال این وان اچ پی

تعمیرات آل این وان ایسوس

تعمیر آل این وان ایسوس از جمله خدمات نمایندگی ایسوس است که توسط کارشناسان و متخصصین ارشد تعمیرات آل این وان انجام می گردد.  کلیه ی خدمات وتعمیر ال این وان ایسوس سرویس های تخصصی مرتبط با تعمیر و ترمیم این محصول در واحد تعمیرات آل این وان انجام می گردد.

تعمیر آل این وان Asus با توجه به ساختار ویژه و منحصربه‌فرد این محصول، نیازمند تجهیزات خاصی است که سازگاری و تناسب لازم با پیکربندی آل این وان را داشته باشند. عدم توجه به تفاوت‌های ساختاری و سیستمی این محصول در حین تعمیر سبب می‌گردد تا عیب‌یابی کارشناسی و صحیحی انجام نپذیرد و به تبع آن اقدامات صورت گرفته جهت تعمیر آل این وان ایسوس نتیجه مطلوبی در پی نداشته باشند.

دارندگان این محصول می توانند با مراجعه به نمایندگی ایسوس شاهد بازیابی کیفیت اولیه دستگاه خویش و رفع تمامی نواقص احتمالی پیش آمده در آن باشند. تعمیرات آل این وان ایسوس در صورتی که به دست کارشناسان این حوزه انجام پذیرد ضمن بازیابی کیفیت اولیه محصول سبب می‌گردد تا کاربر لذت کار با یک محصول سالم و بی عیب و نقص را مجدداً تجربه نماید.

ال این وان ایسوس

  آل این وان به انگلیسی ( All-in-one PC) ، یک کامپیوتر یکپارچه ی رومیزی است که صفحه نمایش آن به کیس متصل می باشد. کیس وظیفه ی پردازش سیستم را به عهده دارد و سایر قطعات داخل آن قرار دارند . از رایانه های محبوب این گروه می توان به ؛ کامپیوتر اصلی مکینتاش و همین طور آی مک اشاره کرد . این رایانه ها قابل حمل بوده و فضای کمتری را اشغال می کنند . اما توانایی محدودی برای بالابردن و ارتقاء کیفیت خود دارند . این مشکل در نسل های جدید یارانه های یکپارچه تا حدودی رفع شده است .

  از کامپیوترهای آل این وان با عنوان کامپیوترهای یکپارچه و کامپیوترهای بدون کیس نیز یاد می شود . ALL IN ONE PC امروزه جایگاه پررنگی در بازار کامپیوتر دارد و از نشانه های آن تنوع برندها و وجود مدل های مختلف آل این وان در بازار است . حضور این محصول در بازار ایران نسبت به سال های گذشته افزایش چشم گیری داشته است . ALL IN ONE PC مورد توجه کاربران از گروه های گوناگون قرار گرفته و استقبال خوبی از آن شده است. این محصول با قیمت های متفاوتی ارائه می شود و همین امر انتخاب یک آل این وان مناسب را برای کاربران دشوار می کند .

کاربرد کامپیوترهای ALL IN ONE

در اینجا این سوال مطرح است که ؛ کاربرد کامپیوترهای ALL IN ONE چیست ؟ و بیشتر در چه مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرند ؟ آل این وان ها برای محیط های اداری مانند : مراکز آموزشی ، ادارات ، بانک ها ، رستوران ها و … مناسب هستند . علاوه بر این ؛ آل این وان می تواند انتخاب مناسبی برای گیمرها و کاربران حرفه ای که به فضای کابری بالایی نیاز دارند ، باشد .

بنابراین در صورتی که نامنظم بودن و شلوغی میز کامپیوتر شما را آزار می دهد ، یا می خواهید فضای اندکی را به رایانه ی خود اختصاص دهید کامپیوترهای چندمنظوره ی آلین وان می توانند بهترین گزینه برای شما باشند .

هم اکنون شرکت های مختلفی چون ؛ ایسر، ایسوس، لنوو، ام اس ای و… ای مک اپل در بازار رایانه های چند منظوره حضور دارند . هر کدام از این برندها با توجه به قابلیت های مجزایی که دارند ، قیمت های گوناگونی را در نظر گرفته اند . از میان این برندها ، ام اس ای و ایسوس تنوع بالاتری نسبت به مدل و قیمت کامپیوترهای چندمنظوره دارند.

خدمات نمایندگی تعمیرات آل این وان ایسوس

  • تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA ) آل این وان Asus
  • رفع مشکلات مدار SOUND انواع آل این وان asus و رفع مشکلات مدار LAN انواع آل این وان Asus
  • رفع مشکلات مدار RTC آل این وان asus و رفع مشکلات مدار CLOCK آل این وان Asus
  • رفع مشکلات مدار POWERING آل این وان Asus
  • رفع مشکلات مدار PWM آل این وان Asus
  • رفع مشکلات مدار تامین کننده ولتاژ CPU آل این وان Asus
  • تعمیر گرافیگ آل این وان Asus
  • تعمیرات هارد دیسک آل این وان Asus ( مکانیکی و الکترونیکی ) سیلندر ، برد و . . .
  • رفع بدسکتور انواع آل این وان Asus
  • بازیابی اطلاعات انواع آل این وان Asus
  • تست سلامت انواع هارد دیسک انواع آل این وان Asus

مشخصات نمایندگی تعمیرات آل این وان

نمایندگی تعمیرات آل این وان در راستای برآورده سازی نیازهای کاربران این دستگاه، تیمی از زبده ترین و کارآمدترین مهندسان حوزه سخت افزار و نرم افزار را به نمایندگی تعمیرات ال این وانهمکاری فراخوانده است و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر را در اختیار آنان قرار داده است. همانگونه که می دانید تعمیرات آل این وان با توجه به ساختار ویژه و منحصربه‌فرد این محصول، نیازمند تجهیزات خاصی است که سازگاری و تناسب لازم با پیکربندی این دستگاه را داشته باشند. عدم توجه به تفاوت‌های ساختاری و سیستمی این محصول در حین تعمیر سبب می‌گردد تا عیب‌یابی کارشناسی و صحیحی انجام نپذیرد و به تبع آن اقدامات صورت گرفته جهت تعمیرات آل این وان نتیجه مطلوبی در پی نداشته باشند. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی تعمیرات آل این وان تخصصی ترین خدمات و سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایید.

خدمات نمایندگی تعمیرات آل این وان

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات آل این وان عبارتند از:

تعمیرات آل این وان های موجود صرف نظر از برند و مدل هر یک آنها، انجام سرویس آل این وان و رفع ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری آل این وان، ارائه کلیه سرویس های مرتبط با خدمات پس از فروش آل این وان، تعمیرات و ارتقاء آل این وان ها، بهبود و ترمیم قطعات سخت افزاری آل این وان های معیوب، رفع اشکالات نرم افزاری آل این وان، گارانتی تعمیرات و خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات آل این وان و … .

<

تعمیرات آل این وان

واحد تعمیرات آل این وان یک واحد اختصاصی و مستقل است که به صورت مجزا اداره می شود. همان طور که می دانید آل این وان ها نمونه هایی از سیستم های رایانه ای یکپارچه هستند که ساختاری پیچیده و حساس دارند. برای تعمیر آل این وان خود نمی توانید از هر مرکز مدعی کمک بخواهید. تنها باید به مراکز معتبر و رسمی مراجعه کنید تا خدماتی مطمئن و ایمن دریافت کنید. واحد معتبر تعمیرات آل این وان یکی از معدود مراکز تخصصی تعمیراتی در حوزه آل این وان ها است.

این واحد از مدرن ترین و پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات برای عیب یابی و تعمیر و ترمیم انواع آل این وان ها استفاده می کند. مدل آل این وان و برند آن برای واحد تعمیرات آل این وان مهم نیست، زیرا تعمیرکاران و تکنسین های این مرکز با تکیه بر تجربه درخشان خود و با استفاده از ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته ای که در اختیار دارند، تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع آل این وان ها را برطرف می سازند. تمامی سرویس ها و خدمات همراه با کارت ضمانت معتبر است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

معرفی آل این وان های موجود در بازار

آل این وان‌ها از نظر سخت افزاری در واقع کامپیوترهایی شبیه به لپ ‌تاپند با این تفاوت که صفحه نمایش بزرگتری دارند. مدل‌های پایه آل این وان معمولاً با صفحه نمایش ۱۹ اینچ و یا بالاتر عرضه می‌گردند از اینرو اگر شما نیز در جستجوی رایانه ‌ای با مانیتور بزرگ هستید، آل این وان گزینه مناسبی به نظر می‌رسد زیرا در مقایسه با لپ‌تاپ‌های عادی مانیتور بزرگ‌تری دارد. بارزترین ویژگی آل این وان ها آن  است که لوازم جانبی این دستگاه ها نظیر وب‌کم، اسپیکر و… در داخل بدنه‌ شان تعبیه شده‌ است بعلاوه در این دستگاه ماوس و کیبورد ارائه شده به همراه دستگاه از نوع بی‌سیم است.

به دلیل همین ویژگی‌هاست که برای محیط‌های عمومی و اداری نظیر مراکز آموزشی، ادارات، بانک‌ها، رستوران‌ها و… آل این وان‌ها بسیار مناسبتر هستند. شما کاربران گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری هر یک از آل این وان های موجود در بازار به بخش « محصولات » مراجعه نمایید. در این بخش ضمن معرفی مدلهای گوناگون آل این وان توضیحاتی نیز درباره برخی از خدمات مرتبط با هریک از آنها نیز داده شده است.

منبع : نمایندگی تعمیرات ال این وان

بررسی لپ تاپ های S11 و S13 سونی

لپ تاپ های S11 و S13 سونی در جریان کنفرانس کامپیوتس ۲۰۱۸ رونمایی شدند. همان طور که میتعمیرات لپ تاپ سونی دانید کمپانی سونی یکی از تولید کنندگان پیشرو در محصولات الکترونیک، محصولات صوتی تصویری، ارتباطات، بازی‌های ویدیویی و فناوری اطلاعات برای بازارهای عادی و حرفه‌ای است که این شرکت را تبدیل به یکی از ثروتمند ترین شرکت‌های جهانی کرده است. کارشناسان واحد تعمیر لپ تاپ سونی در نمایندگی سونی می گویند که این دو لپ تاپ ها از لپ تاپ های سبک وزنی هستند که به نسل هشتم پردازنده‌های Core i5 یا i7 مجهز شده‌اند.

لپ تپ S11 سونی نمایشگری ۱۱.۶ اینچی با کیفیت HD است و لپ تاپ S13 سونی به نمایشگر ۱۳.۳ اینچی با کیفیت فول اچ‌دی مجهز است. وقتی لید لپ تاپ های S11 و S13 سونی را باز کنید، کیبورد کمی بالا می‌آید و این ویژگی تایپ راحت‌تر را به ارمغان می‌آورد.

بررسی بیشتر لپ تاپ های S11 و S13 سونی

S11سونی ۸۵۰ گرم وزن دارد. با این حال کارشناسان واحد تعمیر لپ تاپ سونی تاکید می کنند که وایو با وزن کم در لپ تاپ های S11 و S13 سونی هرگز کیفیت را فدای وزن کمتر نکرده است. به همین دلیل است که با اطمینان می گوییم که هر دوی این مدل ها کیفیت ساخت بالایی دارند. لپ تاپ S13 سونی ۱.۰۷ کیلوگرم وزن دارد.

ویژگی های کلی لپ تاپ های S11 و S13 سونی

درباره پورت‌های موجود روی لپ تاپ های S11 و S13 سونی می‌توان به وجود یک پورت LAN، سه پورت یواس‌بی ۳.۰، یک خروجی تصویر HDMI، یک VGA، یک جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری و اسلات کارت حافظه‌ SD اشاره کرد. پشتیبانی از 4G LTE نیز از دیگر مشخصات لپ تاپ های S11 و S13 سونی است که می‌تواند یکی از گزینه‌های موجود در نسخه‌های بالاتر آنها باشد. از لحاظ قیمت و هزینه خرید، همچون همیشه قیمت بالایی دارند، اما در عوض یک محصول شیک و باکیفیت ساخت ژاپن هستند.

نمایندگی سونی

نمایندگی سونی یکی از مراکز معتبر و قانونی است که به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. در این نمایندگی امکانات و تسهیلات بسیار مفید و کاربردی برای کاربران سونی در نظر گرفته است که هر سطحی از نیاز کاربران را تامین می کند. در این نمایندگی می توانید تمام محصولات سونی از جمله دوربین، لپ تاپ، موبایل، تبلت و … را همراه با خدمات پس از فروش اصل و شرکتی تهیه کنید.

نمایندگی رسمی سونی با تعاملات پی در پی خود با کاربران سونی به خوبی توانسته است حوزه نیاز های آنها را شناسایی کند و برای رفع آنها به موقع وارد عمل شود. هر کاربر با بهره مندی از این امکانات می تواند تجربه یک خرید متمایز و برخورداری از خدمات پس از فروش متمایزتر را داشته باشد و خرید خود را برای همیشه بیمه کند. تمام سرویس ها و خدمات همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

منبع : نمایندگی سونی

فروشگاه مرکزی سونی


تعمیرات یخچال سامسونگ در محل

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در منزل ، امکانی را برای کاربران فراهم کرده که برای ترمیم ایننمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگمحصول حیاتی و پر کاربرد، ناچار به مراجعه حضوری به تعمیرگاه نباشند. در واقع با توجه به ابعاد و وزن یخچال، انتقال آن به مرکز تعمیرات امری محال به نظر رسیده و مشکلات بسیاری را به دنبال دارد. به مراجعه تیم تعمیراتی نمایندگی سامسونگ به منزل کاربران، محصول مورد نظر به دقت بررسی شده و هرگونه اقدامی که برای تعمیر آن لازم باشد، در منزل انجام می شود.

باید به این نکته اشاره کنیم که تعمیرکاران اعزامی، از بین زبده ترین تکنسین های حوزه تعمیر یخچال و لوازم خانگی انتخاب شده اند و مهارت کافی برای رفع مشکلات انواع مدل های این محصول را دارا می باشند. این تعمیرکاران، ابزار و تجهیزات مورد نیاز را همراه خود به منزل کاربر برده و با استفاده از این تجهیزات، اقدام به تعمیر یخچال سامسونگ در منزل می نمایند. در ادامه، با این سرویس کاربردی نمایندگی سامسونگ بیشتر آشنا می شوید.

کادر فنی تعمیر یخچال سامسونگ در منزل

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، کارد فنی که برای ارائه خدمات تعمیرات تخصصی یخچال سامسونگ در منزل اعزام می شوند، افراد دوره دیده ای هستند که تجربه بالایی در زمینه تعمیرات این محصول دارند. این افراد، با استفاده از دانش فنی و مهارت بالای خود، یخچال را به دقت وارسی کرده و مشکل و منشأ بروز آن را شناسایی می نمایند.

پس از طی این مرحله، از تجهیزات و ابزاری که به همراه دارند استفاده کرده و یخچال سامسونگ را به صورت تخصصی تعمیر می کنند. برای این تکنسین ها فرق چندانی ندارد که یخچال از نوع ساید بای ساید باشد یا دو قلو، یخچال باشد یا یخچال فریزر؛ آنها با مهارت خود می توانند تقریبا همه مشکلات عملکردی این محصول را برطرف کرده و در صورت نیاز، اقدام به تعویض قطعات فرسوده این محصول نمایند.

خدمات تعمیر یخچال سامسونگ در منزل

به عنوان اصلی ترین خدمات ارائه شده در تعمیر یخچال سامسونگ در منزل ، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفع نواقص و ایرادات سیم برق یخچال سامسونگ در منزل
  • رفع مشکلات ولتاژ خروجی یخچال سامسونگ در منزل
  • اصلاح تنظیمات یخچال سامسونگ در منزل
  • نصب صحیح یخچال سامسونگ و طراز کردن آن
  • تعمیرات تخصصی تایمر در تعمیر یخچال سامسونگ در منزل
  • تعمیر تخصصی کمپرسور یخچال سامسونگ در منزل
  • تعویض لامپ یخچال سامسونگ در منزل
  • تعمیر یا تعویض فن اواپریتور در تعمیر یخچال سامسونگ در منزل
  • ترمیم مشکلات و اختلالات سوئیچ یخچال سامسونگ در منزل
  • رفع انسداد لوله تخلیه یخچال سامسونگ در منزل
  • تعمیرات تخصصی فن کندانسور یخچال سامسونگ در منزل
  • تعمیرات تخصصی انواع مدل های یخچال سامسونگ در منزل
  • تعمیر فوق تخصصی یخچال فریزر سامسونگ در منزل
  • ترمیم مشکلات عملکردی ساید بای ساید سامسونگ در منزل
  • تعمیرات موتور یخچال سامسونگ در منزل
  • تعویض موتور در تعمیر یخچال سامسونگ در منزل
  • تعویض لاستیک دور درب یخچال سامسونگ در منزل
  • رفع مشکل کاهش یا افزایش غیر عادی سرمای یخچال سامسونگ در منزل
  • برطرف کردن صدا های غیر عادی یخچال سامسونگ در منزل
  • تعمیر مشکل عدم دیفراست در یخچال سامسونگ
  • رفع بوی نا مطبوع در تعمیر یخچال سامسونگ در منزل
  • تعمیر یخ ساز ساید بای ساید سامسونگ در منزل

تعویض قطعات یخچال سامسونگ در منزل

یکی از مواردی که تیم تعمیر یخچال سامسونگ در منزل به آن توجه ویژه ای می کنند، مساله تعویض قطعات این محصول و تامین قطعات یدکی می باشد. اگر پس از طی فرایند بررسی و تعمیر یخچال، تعمیرکاران تشخیص دهند که این محصول نیاز به تعویض قطعات دارد، ابتدا در آرشیوی که به همراه خود دارند به دنبال قطعه مورد نظر می گردند.

چنانچه یدکی مورد نظر همراه آنها نبود، خود برای تامین آن اقدام می نمایند. کاربران به هیچ عنوان در روند تعویض قطعات یخچال سامسونگ در منزل درگیر نمی شوند و تنها بر مراحل کار نظارت می کنند. این در حالی است که برخی از مراکز، کاربر را مسئول تامین قطعات می دانند و خود هیچ تعهدی در این مورد ندارند. همکاران ما پس از تهیه قطعه مورد نظر، آن را در یخچال کار گذاشته و به این ترتیب، مشکل عملکردی این محصول را برطرف می کنند.

منبع: نمایندگی رسمی سامسونگ

تعمیر یخچال ال جی در منزل

اگر در طول روزهای اخیر متوجه اختلالاتی در عملکرد یخچال ال جی خود شده اید و قصد رفع آنها راتعمیرات یخچال ال جیدارید توصیه ما به شما آن است که سرویس های تخصصی مرتبط با تعمیر یخچال ال جی را صرفاً از نمایندگی های رسمی و مراکز مجاز دریافت نمایید. توجه به این موضوع سبب می گردد تا شما دریافت‌کننده برترین سطح کیفی خدمات در حوزه تعمیر یخچال باشید. همانگونه که می‌دانید تعمیر یخچال ال جی به دلیل ابعاد بالای این دستگاه و دشواری‌های حمل آن، معمولاً به صورت سرویس در محل انجام می‌پذیرد. در این سرویس، کارشناسان تعمیر پس از ثبت درخواست، توسط متقاضی، به آدرس ذکر شده مراجعه کرده و تعمیرات تخصصی مورد نیاز را بر روی دستگاه اعمال می‌نمایند. تعمیر یخچال ال جی در منزل و محل کار یکی از سرویس‌های ارائه شده توسط نمایندگی تعمیرات ال جی است که توسط تیمی از برترین کارشناسان تعمیر یخچال انجام می‌پذیرد. شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به سرویس تعمیر یخچال ال جی در منزل، از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید.

ثبت درخواست تعمیر یخچال ال جی در منزل

جهت دریافت خدمات مرتبط با تعمیرات یخچال ال جی در منزل، کافی است تا از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما تماس بگیرید. در طول این تماس لازم است تا اطلاعات درج شده در بخش زیر در اختیار کارشناسان ما قرار بگیرد:

  • مدل دستگاه و مدت کارکرد آن
  • شرح نوع اشکال و اختلال پیش آمده در دستگاه
  • نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات (در صورت اطلاع)
  • ثبت آدرسی که قرار است تعمیرکار به آن اعزام گردد
  • تعیین روز و ساعت (درصورتی که ساعت و روز خاصی را مدنظر دارید)
  • ارائه دو شماره تماس جهت تماس های ضروری
  • در صورت انصراف از دریافت سرویس تعمیر یخچال ال جی در منزل، می بایست این موضوع ۲۴ ساعت قبل اطلاع داده شود.

تعمیر یخچال ال جی

در حال حاضر غالب خدمات مرتبط با تعمیر یخچال به صورت سرویس در محل انجام می پذیرد. دلیل این امر نیز ابعاد بالای انواع یخچال و عدم امکان جابجایی و تحویل آن‌ها به تعمیرگاه است. (مگر آنکه صاحب دستگاه، خود قادر به عیب یابی دستگاه باشد و بتواند قطعه معیوب را از یخچال جدا سازد. در اینصورت می توان قطعه از کار افتاده را به تعمیرگاه تحویل داد تا سرویس های مورد نیاز جهت تعمیر بر روی آن پیاده شود). جهت استفاده از سرویس تعمیر یخچال ال جی در منزل کافی است تا از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور تعمیرکار یخچال را ثبت نمایید. پس از تماس شما، هماهنگی‌های لازم میان شما و کارشناس تعمیرات یخچال صورت می گیرد و تعمیرکار در یک زمان مشخص در محل کار، منزل و یا … حضور می یابد. در این شیوه از تعمیر، محدودیتی وجود ندارد و کارشناس اعزامی به دلیل در اختیار داشتن مجموعه‌ای از تجهیزات و قطعات جانبی، قادر به سرویس و تعمیر کلیه اشکالات یخچال است.

منبع: نمایندگی ال جی

تعمیر ccd دستگاه کپی توشیبا

از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی توشیبا تعمیر ccd دستگاه کپی توشیبا می باشد. مهندسان در واحد تعمیرات با عیب یابی های دقیق می توانند تمامیتعمیرات CCD دستگاه کپی توشیبا عیوب دستگاه را شناسایی کرده و پس از آن تعمیرات را  آغاز نمایند. متخصصان این مجموعه با بهره مندی از مدرن ترین تجهیزات تعمیراتی می توانند کلیه ی عیوب دستگاه کپی را برطرف نمایند. در این مقاله قصد داریم تا کاربران را با کارایی و اهمیت سی سی دی در دستگاه کپی آشنا کنیم. Ccd مخفف کلمه ی Charged Coupled Device می باشد. کاربرد این قطعه به صورتی است که نقاط تیره و روشن در تصاویر را به ولتاژ هایی با قدرت و ضعیف تبدیل کرده و در آخر تمامی این ولتاژ ها را به سیگنال تبدیل می کند.  به طور کلی کارایی این قطعه به صورتی است که نور را به ولتاژ تبدیل کرده و سپس آن ولتاژ را به سیگنال تبدیل می کند. هر چه نور بیشتر باشد ولتاژ پالس هایی که تولید شده نیز بالاتر خواهد بود. در صورتی که به یکی از دیود ها نوری تابیده نشود ccd قادر به تولید پالس الکتریکی نخواهد بود. این قطعه از مواد حساس به نور ساخته شده که این موضوع باعث ایجاد فرآیند تبدیل ولتاژ به سیگنال می شود.  بنابراین حساسیت این ابزار بسیار زیاد بوده و در صورت بروز خرابی باید توسط تعمیر کار مجرب تعمیر شود. تمامی خدمات مرکز تعمیرات دستگاه کپی توشیبا تحت نظر مرکز سخت افزار ایران ارائه می شود.

Ccd در دیگر دستگاه ها

حساسیت بالای این قطعه به نور سبب شده تا در دیگر دستگاه ها نیز از این قطعه استفاده شود. سی سی دی ها در انواع دستگاه های کپی ، دوربین های عکاسی و فیلمبرداری ، تلسکوپ های نجومی ، اسکنر ها و… مورد استفاده قرار می گیرند. با آسیب دیدگی این قطعه در دستگاه های کپی و … امکان کپی گرفتن از دستگاه سلب می شود. زیرا دستگاه نقاط تیره و روشن را به درستی تشخیص نمی دهد. در نتیجه در فرآیند کپی اختلال شده و دستگاه دچار مشکل می شود. متخصصان واحد تعمیرات دستگاه کپی با عیب یابی های دقیق تمامی آسیب دیدگی های ccd را بررسی کرده و به تعمیر ccd دستگاه کپی توشیبا می پردازند.

نکات مهم در تعمیر ccd دستگاه کپی توشیبا

برای تعمیر ccd دستگاه کپی توشیبا رعایت کردن یک سری از نکات الزامی است. یکی از این نکات استفاده از ccd اورجینال است. با توجه به حساسیت های بسیار بالای این قطعه استفاده از نمونه ی اورجینال تضمین بازگرداندن کیفیت و کارایی اولیه دستگاه می باشد. به یاد داشته باشید قطعات تقلبی عموما از قیمت کمتری برخوردار هستند و در پی آن کیفیت پایینی دارند. استفاده از قطعات تقلبی در طولانی مدت آسیب دیدگی های بسیاری را برای دستگاه به وجود می آورد. به همین منظور استفاده از سی سی دی اورجینال بسیار حائز اهمیت است.

تعمیرات دستگاه کپی توشیبا

انواع دستگاه کپی توشیبا در واحد تعمیرات دستگاه کپی Toshiba قابل تعمیر می باشد. مهندسان این واحد با بهره مندی دانش و مهارت های تعمیراتی می توانند تمامی قسمت های دستگاه کپی را عیب یابی کرده و آن را تعمیر نمایند. دسترسی واحد تعمیرات دستگاه کپی به مدرن ترین تجهیزات و امکانات سبب شده تا تعمیر انواع عیوب دستگاه کپی در این مرکز امکان پذیر باشد. تعمیر ccd دستگاه کپی توشیبا یکی از خدماتی است که توسط کارشناسان و مهندسان این مجموعه ارائه می شود. تعویض قطعات دستگاه کپی و جای گذاری نمونه های آسیب دیده با قطعات اورجینال از دیگر خدماتی است که در واحد تعمیرات دستگاه کپی توشیبا ارائه می شود. اصالت تمامی قطعات مورد استفاده برای کاربران تضمین می شود.

 

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا در راستای رفاه بیشتر مشتریان علاوه بر فروش و تعمیرات ، خدمات پس از فروش نیز ارائه می کند. انواع محصولات توشیبا از قبیل انواع دستگاه کپی ، پرینتر ، لوازم خانگی و… را به صورت اورجینال و همراه با ضمانت نامه به فروش می رساند. ارائه ی ضمانت نامه ی معتبر یکی دیگر از خدماتی است که در نمایندگی توشیبا به مشتریان ارائه می شود. ارائه ی مشاوره های رایگان برای خرید محصولات به مشتریان یکی دیگر از سرویس هایی است که در نمایندگی توشیبا ارائه می شود. مشتریان می توانند با مراجعه به نمایندگی رسمی توشیبا تمامی اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص قابلیت های هر دستگاه ، روش های نگهداری از آن و … را از مشاوران دریافت نمایند. واحد تعمیرات توشیبا یکی دیگر از پارت های فعال در نمایندگی رسمی توشیبا به شمار می رود. این واحد با دسترسی به انواع ابزار و قطعات و همچنین با عیب یابی های دقیق کلیه ی عیوب دستگاه را در مدت زمانی کوتاه برطرف می کنند. کلیه ی سرویس های ارائه شده در نمایندگی مجاز توشیبا تحت نظارت مرکز سخت افزار ایران می باشد.

منبع : نمایندگی توشیبا