مرکز تعمیرات سخت افزار ، تعمیرات لوازم خانگی ،مرکز موبایل ایران

مرکز تعمیرات سخت افزار پیشگام در تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع دستگاه های الکترونیک

مرکز تعمیرات سخت افزار ، تعمیرات لوازم خانگی ،مرکز موبایل ایران

مرکز تعمیرات سخت افزار پیشگام در تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع دستگاه های الکترونیک

تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل در مرکز سخت افزار ایران

تعویض گلس موبایل ال جی
مفهوم گلس در اصطلاح عموم و اصطلاح تخصصی کاملا از هم متفاوت است. از نگاه عموم گلس همان محافظ صفحه نمایش و روکشی است که روی صفحه موبایل کشیده می شود تا از دستگاه در برابر صدمات احتمالی از جمله خط و خش و آسیب های جزئی مراقبت کند و از لحاظ تخصصی و فنی یک بخش جدانشدنی از موبایل است؛ به عبارت بهتر همان شیشه ای ست که به تاچ و ال سی دی چسبیده است. برای تعویض گلس موبایل ال جی ابتدا باید سلامت تاچ و ال سی دی تست شود.
اگر تاچ و ال سی دی سالم باشند، با تعویض گلس موبایل ال جی مشکل حل می شود، اما اگر تاچ و ال سی دی آسیب دیده باشند، باید به طور کلی هر سه بخش تعویض شوند.  تعویض گلس موبایل ال جی در واحد تعمیر موبایل ال جی هارد ور سنتر به کمک فناوری های نوین و مجهزترین دستگاه ها و چسب OCA انجام می‌شود و پس از تعمیر، کیفیت ال سی دی به حالت اولیه باز خواهد گشت. با این روش ال سی دی اورجینال دستگاه باقی می ماند و عملکرد دستگاه ۱۰۰ درصد حفظ خواهد شد.

تعمیر برد موبایل ال جی
تعمیر برد موبایل ال جی هم در حوزه تخصص های واحد تعمیر موبایل ال جی در هارد ور سنتر است. برد موبایل مهمترین بخش این دستگاه است که سایر قطعات روی آن نصب می شود. برد های گوشی ها ساختار فشرده و پیچیده ای دارند و نسبت به سایر بردهای الکتریکی دارای طراحی خاصی هستند.
برد موبایل 7 لایه دارد که از هر لایه مدار های مختلفی عبور می کند؛ این مدار ها در قسمت هایی از برد به هم متصل می شوند که به این قسمت ها متالیزه گفته می شود. برد موبایل مانند دیگر بردهای لوازم الکتریکی از قطعات SMD تشکیل شده است. برای تعمیر برد موبایل ال جی باید اجزای برد به خوبی و با دقت بررسی و ارزیابی شود و بعد از عیب یابی دقیق مسیر تعمیر انتخاب و اجرا شود.


تعمیر سخت افزاری موبایل سامسونگ
تعمیر موبایل سامسونگ در بخش سخت افزار مسیر جداگانه دارد. به طور کلی این نمایندگی معتبر و مجاز برای ارائه خدماتی بهتر و تخصصی تر، بخش تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری موبایل را از هم جدا کرده است و برای اجرای هر کدام از تکنسین ها و تعمیرکاران متخصص همان بخش درخواست کمک کرده است. تمام موبایل ها قطعات و بخش های متعددی دارند. بررسی و ترمیم قطعاتی مثل باتری موبایل سامسونگ، هارد، قاب، تعویض گلس گوشی ، ال سی دی، تاچ، میکروفن، اسپیکر، برد و … در حوزه بررسی های سخت افزاری موبایل است.
نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ در بخش سخت افزار به دلیل دسترسی به آرشیوی مجهز از قطعات جانبی به راحتی می تواند تمام مشکلات سخت افزاری موبایل سامسونگ را برطرف کند. تمام سرویس های تعمیراتی در این مرکز با استفاده از ابزار و دستگاه های پیشرفته و سازگار با ساختار این دستگاه انجام می شود. همه خدمات تضمین شده و همراه با ضمانت نامه های معتبر است.


تعمیر نرم افزاری موبایل سامسونگ
برای تعمیر موبایل سامسونگ در بخش نرم افزار از تجربه و تخصص تکنسین های ماهر کمک خواهیم گرفت. خرابی های نرم افزاری نیز می تواند مشکلات بسیاری را ایجاد کند. خدمات و سرویس هایی نظیر نصب و فعال کردن آنتی ویروس، فلش کردن گوشی، بازیابی اطلاعات حذف شده، رفع مشکلات آنتن دهی، رفع مشکلات اتصال گوشی به اینترنت و مواردی از این دست از جمله مهمترین سرویس های مربوط به تعمیر نرم افزاری موبایل سامسونگ است. تعمیر موبایل سامسونگ در بخش نرم افزار با استفاده از جدید ترین روش ها و متدها و بر اساس استاندارد ها جهانی انجام می شود.


تعمیرات سخت افزاری موبایل سونی
مرکز تعمیر موبایل سونی یکی از مراکز تخصصی و پیشرو در حوزه تعمیرات موبایل است که سرویس های انجام شده در آن با استفاده از تجهیزاتی پیشرفته و مدرن همچون BGA Machine Ersa 550، Clean Room، PC3000،TEXAS INSTRUMENTS EV 2300  و دیگر تجهیزات تعمیراتی و ابزارآلات لحیم‌کاری روز جهان به صورت تخصصی و صد در صد تضمینی انجام می‌گیرد.‌
دارندگان گوشی‌های سونی می توانند با مراجعه به نمایندگی تعمیرات سونی و حضور در پارت تخصصی تعمیر موبایل Sony تخصصی ترین خدمات و سرویس های مرتبط با بهسازی، ترمیم، بازیابی و تعمیر این دستگاه را دریافت نمایند. تعمیر و یا تعویض باتری، رفع مشکلات سیم کارت، تعمیر صفحه نمایش انواع موبایل، تعویض گلس موبایل، تعویض ویبره موبایل و … برخی از سرویس‌های تخصصی مرتبط با سخت افزار موبایل است که با حضور در مرکز تعمیر موبایل سونی قابل دریافت است.


تعمیرات نرم افزاری موبایل سونی
تعمیرات نرم افزاری موبایل سونی از دیگر سرویس های ارائه شده در نمایندگی تعمیر موبایل سونی است که با استفاده از بروزترین تجهیزات و باکس‌های این حوزه انجام می پذیرد. دارندگان گوشی های سونی می توانند در صورت بروز اشکالات نرم افزاری در دستگاه خویش به نمایندگی تعمیرات گوشی سونی مراجعه کرده و تخصصی‌ترین سرویس‌های مورد نیاز را دریافت نمایند. اِعمال تعمیرات نرم افزاری بر روی موبایل های سونی در این مرکز، صرفاً پس از طی روند عیب‌یابی و تشخیص علل اشکالات پیش آمده انجام می‌پذیرد.
کارشناسان حاضر در نمایندگی گوشی سونی تسلط و تخصصی تام در حوزه فعالیت خویش داشته و در تلاشند تا بالاترین سطح کیفی خدمات را در حیطه تعمیرات موبایل سونی عرضه نمایند. برخی از تعمیرات نرم افزاری ارائه شده در این مرکز عبارتند از: تعمیر مشکلات آنتن دهی موبایل، تعمیر به هم ریختگی تنظیمات موبایل سونی، تعمیر مشکل خاموش شدن ناگهانی موبایل سونی، تعمیر پرش آنتن موبایل، برطرف کردن قطع و وصلی سیگنال آنتن موبایل، برطرف کردن مشکل در دسترس نبودن موبایل، رفع مشکل افت سیگنال و …. .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.