مرکز تعمیرات سخت افزار ، تعمیرات لوازم خانگی ،مرکز موبایل ایران

مرکز تعمیرات سخت افزار پیشگام در تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع دستگاه های الکترونیک

مرکز تعمیرات سخت افزار ، تعمیرات لوازم خانگی ،مرکز موبایل ایران

مرکز تعمیرات سخت افزار پیشگام در تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع دستگاه های الکترونیک

نمایندگی رسمی کانن در کرج

نمایندگی کانن در کرج در راستای ارائه برترین خدمات فروش و تعمیر کانن، کادری مجرب از زبده‌ترین مهندسان این حوزه را به همکاری فراخوانده و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید.

اگرچه در نمایندگی کانن امکان ارائه‌ی تمامی محصولات این کمپانی و فروش آنها فراهم گشته است، اما تمرکز عمده‌ی متخصصان این مجموعه، بر ارائه سرویس‌های تعمیر کانن و ترمیم محصولات معیوبی است که به هر دلیل دچار اختلال در عملکرد گشته‌اند. متخصصان و کارشناسان تعمیر، در نمایندگی کانن در کرج، به دلیل بهره‌مندی از سال‌ها سابقه و در اختیار داشتن به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم قادر به رفع و حل تمامی ایرادات و مشکلاتی هستند که در محصولات این شرکت پدید آمده‌اند. 


خدمات نمایندگی کانن در کرج

نمایندگی کانن در کرج ارائه‌دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و خدمات پس از فروش محصولات کمپانی کانن است. نمایندگی کانن خدمات خود را در بخش فروش و خدماتِ پس از آن، به دست جمعی از زبده‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان این حوزه ارائه می‌دهد؛ کارشناسانی که ضمن دارا بودنِ مدارک تخصصی و آکادمیک در حوزه فعالیت خویش، به سبب حضور در دوره‌های آموزشی-تخصصی، برخوردار از دانش فنی و نظری روز دنیا نیز می‌باشند.

تمامی خدمات ارائه شده توسط کارشناسان این مرکز بر اساس اصول و استانداردهای بین‌المللی به ویژه استانداردهای وضع شده از سویِ کمپانیِ کانن ارائه می‌گردد. این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید.

تعمیر دوربین Canon

کاربران انواع دوربین‌های کانن می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال و خرابی در دستگاه مورد استفاده خویش به مرکز تعمیرات دوربین Canon مراجعه کرده و تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایند. تعمیرات دوربین در این مرکز بر اساس جدیدترین استانداردها و متدهای تعمیر و به دست تیمی از متخصصان حرفه ای این حوزه انجام می پذیرد.

نمایندگی کانن در کرج یکی از تخصصی ترین مجموعه های ارائه دهنده سرویس های مرتبط با انواع دوربین کانن است که در این راه از پیشرفته‌ترین تجهیزات نظیر دستگاه‌های ADJUSTMENT استفاده می کند. برخی از سرویس‌های مرتبط با دوربین کانن که با حضور در نمایندگی کانن در کرج قابل دریافت است عبارتند از:

تعویض صحیح کلیه قطعات روی برد با هیتر و هویه و IR، تعویض جک ها روی برد، رفع عیوب مربوط به هارد، مموری کارت و اتصال به کامپیوتر، رفع اشکالات مرتبط با تاچ پنل دوربین عکاسی کانن، رفع اشکالات تصویر و شطرنجی و فریز شده آن، رفع مشکل رکورد مات در مرکز تعمیر دوربین عکاسی کانن، رفع اشکال نبود تصویر از ال سی دی و ویزور و خروجی کابل ارتباطی به تلویزیون و … .

تعمیر پرینتر Canon

کاربران کلیه مدلهای پرینتر کانن می‌توانند از طریق تماس با نمایندگی کانن در کرج سرویس‌های تخصصی مورد نیاز خود را دریافت نمایند. همانگونه که می‌دانید اکثریت قریب به اتفاق سرویس‌های مرتبط با دستگاه‌های پرینتر به دلیل ابعاد بالای این دستگاه‌ها و عدم امکان جابجایی‌شان، به صورت سرویس در محل ارائه می‌گردد.

از این رو شما کاربران گرامی در صورت نیاز به هر گونه سرویس مرتبط با پرینترهای کانن کافی است تا از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در این وبسایت با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر پرینتر کانن گرفته و نوع سرویس مورد نیاز خود را ثبت نمایید. برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های قابل دریافت در نمایندگی تعمیر پرینتر کانن عبارتند از:

شارژ کارتریج پرینتر کانن، بررسی و اصلاح ایرادات نوار انکودر، بررسی بلوک دیاگرام و بخش‌های مختلف پرینتر کانن، اصلاح نواقص مربوط به داکتر بلید، اصلاح و شناسایی خطاهای مربوط به ریبون، حذف و نصب دوباره‌ی دایور پرینتر کانن جهت سازگاری بیشتر با سیستم عامل، شارژ مواد مصرفی پرینتر کانن، رفع خطاهای رایج در بوبین، تحلیل و بررسی عیوب مربوط به پنل پرینتر کانن و … . شایان ذکر است کلیه خدمات مرتبط با تعمیرات پرینتر کانن –جز در مواردی معدود- شامل گارانتی و ضمانت است.

نمایندگی فروش کانن در کرج

نمایندگی فروش کانن در کرج ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با فروش و خدمات پس از فروش محصولات کانن به هموطنان گرامی است. نمایندگی کانن در کرج تمامی محصولات عرضه شده توسط کمپانی کانن اعم از پرینتر، دستگاه کپی، اسکنر، پروژکتور، فکس، دوربین عکاسی و … را در مجموعه خویش داشته و قادر است تا پاسخگوی تمامی خریداران و مشتریان گرامی باشد.

کاربران گرامی با حضور در نمایندگی کانن در کرج می توانند بسته به نیاز و بودجه ای که در نظر دارند، دستگاه مورد نیاز خویش را انتخاب و تهیه نموده و از تخصصی ترین خدمات پس از فروش بهره مند گردند. برخی از خدمات ارائه شده در این مرکز عبارتند از: فروش پرینتر کانن، فروش فتوکپی کانن، فروش فکس کانن، فروش اسکنر کانن، فروش پروژکتور کانن، فروش دوربین فیلمبرداری کانن، فروش دوربین عکاسی کانن، شارژ کارتریج کانن و …. .


گارانتی خدمات نمایندگی کانن در کرج

ویژگی قابل توجه نمایندگی کانن در کرج ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد؛ مدیریت این مرکز به دلیل اطمینان از مهارت و دانش تخصصی کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن را – چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر- گارانتی و ضمانت نموده است. تمامی تعمیرات انجام شده در نمایندگی کانن در کرج می‌بایست پس از اتمام کار، به تأیید کارشناسان فنی این مرکز برسد.

کارشناسان فنی این مرکز، پس از انجام تست‌های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه، آن را برای تحویل به مشتری آماده و بسته‌بندی می‌کنند. در غیر اینصورت، -یعنی در صورت بروز اشکال مجدد در دستگاه،- کالا مجدداً به بخش فنی ارجاع داده خواهد شد. این امر جهت پیاده‌سازی استانداردهای جهانی، ارتقاء سطح کیفی خدمات و کسب رضایت بیش از پیش هموطنان گرامی در این مرکز صورت می‌پذیرد.

منبع :  نمایندگی رسمی Canon در کرج

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.