مرکز تعمیرات سخت افزار ، تعمیرات لوازم خانگی ،مرکز موبایل ایران

مرکز تعمیرات سخت افزار پیشگام در تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع دستگاه های الکترونیک

مرکز تعمیرات سخت افزار ، تعمیرات لوازم خانگی ،مرکز موبایل ایران

مرکز تعمیرات سخت افزار پیشگام در تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع دستگاه های الکترونیک

تعمیرات لپ تاپ اچ پی

تعمیرات لپ ‌تاپ اچ پی در این مرکز به دلیل حضور کارشناسان باتجربه و بهره‌مندی از ابزارآلات پیشرفته، به‌گونه‌ای انجام می‌پذیرد که می‌توان مدعی رفع اکثریت قریبتعمیر لپ تاپ اچ پی به اتفاق اشکالات پیش آمده در لپ ‌تاپ های اچ پی به دست متخصصان این مرکز بود. مدیریت مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی پیشرفته‌ترین تجهیزات را در اختیار متخصصان خود قرار داده ‌است تا کارشناسان مربوطه، ضمن عیب یابی صحیح دستگاه بتوانند برترین راهکار جهت رفع اشکالات پیش آمده را برگزینند و رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را کسب نمایند. مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی یکی از مجموعه های پیشرو در ارائه خدمات مرتبط با تعمیر، بهبود، بهسازی و ارتقاء لپ تاپ های اچ پی است که تمامی پارامترهای لازم این حوزه را پیاده ساخته و ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات است.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی، مرکزی تخصصی است که به صورت ویژه بر ترمیم انواع لپ تاپ های این شرکت تمرکز دارد. این مرکز با بهره مندی از کادری مجرب و استفاده از تجهیزاتی پیشرفته و با کیفیت، توانسته خدمات متمایزی را در زمینه تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ به کاربران ارائه دهد. تکنسین ها در این مرکز، با کیه بر دانش فنی و تجربه خود، اقدام به بررسی و رفع انواع مشکلات لپ تاپ اچ پی از قبیل: خرابی هارد، خرابی cpu، خرابی مادربرد، ایرادات صفحه نمایش، مشکلات سیستم عامل، ویروسی شدن سیستم و … می نمایند. مراحل تعمیر با دقت بالایی انجام می شود و احتمال بروز خطا در این فرایند بسیار پایین است. به این ترتیب کاربران می توانند اطمینان داشته باشند که با مراجعه به نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی، شاهد رفع کامل مشکلات و ایرادهای لپ تاپ خود خواهند بود.


مشکلات رایج در لپ تاپ ها

دی وی دی لپ تاپ به درستی کار نمی کند:

گاه با قرار دادن دی وی دی در لپ تاپ، مشاهده می کنید که به درستی عمل نمی کند. این مشکل از دو منشا اصلی دارد :۱-کثیف شدن لنز دی وی دی ۲- کند حرکت کردن موتوری که وظیفه ی چرخاندن سی دی و دی وی دی را به عهده دارد. در هنگام بروز این مشکل به واحد تعمیرات لپ تاپ اچ پی در تهران لپ تاپ مراجعه نمایید.
سی دی و دی وی دی باید با سرعت مشخصی حرکت کنند تا لنز بتواند اطلاعات موجود در آن ها را به درستی بخواند هنگامی که موتور نتواند این کار را به درستی انجام دهد . تمام مکانیزم دی وی دی از کار می افتد. کند شدن سرعت موتور می تواند به دلیل کثیف شدن مسیر چرخش موتور باشد که به مرور زمان با نشستن گرد و غبار بر روی آن رخ می دهد.

خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ

<

خاموش شدن ناگهانی بارها توسط کاربران لپ تاپ گزارش شده است. دلایل بسیاری ممکن است منجر به بروز این مشکل شوند. یکی از این شگفتی‌های رایانه ها، مربوط به سیستم «خود صیانتی» یا Self-Protecting آن‌ها می‌شود که در مواقع حساس و بحرانی سیستم را به کلی خاموش یا Shut Down می‌کنند.

در این مواقع باید از خاموش شدن دستگاه خود خوشحال باشید.  اما دلایل دیگری نیز می توانند موجب خاموشی لپ تاپ شوند که به عیوب سخت افزاری یا نرم افزاری سیستم شما مربوط می شوند. در این صورت با واحد تعمیرات لپ تاپ اچ پی در تهران لپ تاپ تماس بگیرید. نقص فنی یکی از سخت‌افزار‌ها، درجه حرارت بالا، ولتاژ نامناسب شارژر، بدافزار‌ها، خرابی یا از کار افتادن درایور گرافیک یا Display ممکن است خاموشی ناگهانی لپ تاپ اچ پی را در پی داشته باشد.

لپ تاپ تصویر ندارد :

در صورتی که لپ تاپ شما تصویر ندارد ممکن است ، چیپ گرافیک، مادربرد، صفحه نمایش یا  فلت صفحه نمایش لپ تاپ آسیب دیده باشد. در برخی مواقع چراغ پاور لپ تاپ روشن می ‌شود و شما صدای هارد و فن را می شنوید ولی خبری از تصویرنیست. در این مواقع لپ تاپ را به یک اتاق تاریک ببرید و با دقت نگاه کنید که آیا یک تصویر محو و بسیار ضعیف را می‌بینید یا نه.

اگر تصویری بسیار کم نور را دیدید، به احتمال زیاد این اینورتر (Inverter) صفحه نمایش است که دچار مشکل شده است. کار اینورتر این است که جریانی را که از باتری یا شارژر می‌آید به جریان مورد نیاز در صفحه نمایش تبدیل کند  و در صورت بروزمشکل تعویض  آن ضروری است که این کار  باید توسط متخصصین تعمیرات لپ تاپ اچ پی انجام شود.

مشکلات مربوط به رم لپ تاپ :

ممکن است رم لپ تاپ، با مشکلاتی مواجه شود که دیگر قابل استفاده نبوده و نیازمند تعویض گردد. رم RAM لپ تاپ معمولا در جایگاهی قرار می گیرد که به راحتی قابل تعویض باشد. رم لپ تاپ هم مثل رم کامپیوتر ورژن های DDR و DDR2 و DDR3 دارد. رم لپ تاپ نسبت به رم کامپیوتر، برق کمتری مصرف می کند. تکنولوژی ساخت رم لپ تاپ و هر رم دیگری درتبلت ، گوشی موبایل و کامپیوتر مانند هم است. معمولا رم ها بر اساس تکنولوژی DRAM ساخته می شوند.

تمام داده ها در هارد ذخیره می شوند و برای سرعت دسترسی به اطلاعات  ابتدا از هارد به رم انتقال پیدا می کنند و سپس توسط پردازنده پردازش می شوند . البته تکنولوژی دیگری به نام  SRAM هم وجود دارد ، که سرعت آن  بیشتر از DRAM هست اما به دلیل هزینه ی بالا کمتر استفاده می شود. بیشتر لپ‌تاپ‌ها دارای دو شکاف DIMM برای رم هستند، به گونه ای که می توانیم از دو رم به صورت افقی استفاده کنیم . درصورتی که رم لپ تاپ شما خراب شده یا برای ارتقاء لپ تاپ خود نیاز به ارتقاء رم دارید. متخصصین تعمیرات لپ تاپ اچ پی، تعویض رم را به شما پیشنهاد می کنند. لازم به ذکر است رم تعمیر نمی شود و بهترین راه برای تعمیر رم تعویض آن می باشد.

مشکلات مربوط به مادربرد لپ تاپ

تعمیرات مادربرد لپ تاپ اچ پی، در تهران لپ تاپ،  توسط مهندسین و کارشناسان تعمیرات  مادر برد به صورت فوق تخصصی و حرفه‌ای انجام می‌پذیرد. مادربرد لپ‌تاپ متشکل از اجزاء و قطعات گوناگونی است که هریک از این قطعات به هردلیل ممکن است دچار آسیب گشته و نیازمند تعمیر گردند. طبق نظر کارشناسانِ تعمیر مادربرد، در تهران لپ تاپ، گاهی اوقات بهتر است با صدمه دیدن یکی از اجزای مادربرد، کل سیستم لپ‌تاپ تعویض گردد؛ دلیل این امر آن است که مادربرد، ستون اصلی سایر اجزای لپ‌تاپ است و شما برای پیاده‌سازی مادربرد ناچار خواهید شد تمامی قطعات متصل به آن را جدا کنید،

بنابراین در صورت آسیب تمامی قطعات، را ه حل ساده‌تر و هوشمندانه تر آن است که بجای تعمیر تک تک قطعات، تمام سیستم لپ‌تاپ تعوض گردد. در صورتی ‌که در تعمیرات مادربرد لپ‌تاپ اقداماتی به منظور افزایش حافظه ضروری گردد، به خاطر داشته باشید حافظه‌ای بایدمورد استفاده قرار بگیرد که مادربرد قادر به پشتیبانی از آن باشد. متخصصین تعمیرات لپ تاپ اچ پی، با در نظر گرفتن تمامی این موارد، تعمیرات مادربرد اچ پی را با دقت و مهارت انجام خواهند داد.

<

روند تعمیر لپ تاپ نمایندگی تعمیرات تخصصی لپ تاپ HPhp

<در مرحله نخست پرسش‌هایی از صاحب دستگاه در زمینه عیوب و اشکالات ایجاد شده در دستگاه از سوی کارشناسان تعمیر لپ تاپ hp پرسیده می‌شود.

2.پرسش‌هایی از صاحب دستگاه در زمینه علل احتمالی ایجاد کنندۀ خرابی و اختلال در دستگاه لپ تاپ اچ پی پرسیده می‌شود.

3.لپ تاپ hp جهت عیب‌یابی و تشخیص اشکالات ایجاد شده در آن، مورد بررسی‌ و واکاوی قرار می‌گیرد. عیوب و اشکالات دستگاه پس از تشخیص توسط کارشناس با صاحب دستگاه در میان گذاشته می‌شود.

4.اقداماتی که کارشناس جهت تعمیر دستگاه درنظر دارد با صاحب دستگاه درمیان گذاشته می‌شود تا در صورت تأیید و رضایت روند تعمیر آغاز گردد.

5.در صورت نیاز به تعویض هر یک از بخش‌های دستگاه، از قطعات اورجینال و شرکتی موجود در آرشیو نمایندگی hp استفاده خواهد شد. (تعویض هر قطعه‌ی معیوب با کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد گرفت).

6.پس از اتمام تعمیر و تست دستگاه توسطِ کارشناسانِ دیگر حاضر در نمایندگی hp، با صاحب دستگاه جهت تحویل دستگاه تماس گرفته خواهد شد.

7.با حضور صاحب دستگاه، لپ تاپ hp در محل تست شده تا از صحت و سالم بودن آن اطمینان حاصل شود.

منبع : نمایندگی اچ پی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.